1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GC must haves.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door fallout, 20 jan 2003.

  1. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik was ook van plan een GC te kopen, maar ik heb me nooit zo verdiept in de sjit die er voor uit gaat komen.

    de main motivatie was Legend of Zelda: Windwaker. k heb de zeldas op de snes en n64 ook altijd gaaf gevonden.

    daarnaast is er nog metroid prime. en de resident evil serie. maar is dit het nou of komt er nog meer boeiends?


    (edit: zouden de personen die reageren eventueel ook een motivatie erbij willen zetten, anders word de thread redelijk snel geclosed denk ik. en wat info over die line up voor de GC vind ik wel prettig, BVD :))
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2003
  2. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ken de toppers niet echt,maar je zal wel grote namen herkennen op de volgende link,suc6 ermee,kan voor de rest niet reageren omdat ik zelf namelijk geen NGC heb.

    draad
     
  3. ChaoZ-dRoNe

    ChaoZ-dRoNe Keeping shut

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Enkele musthaves (voor mij dan)

    Zelda en Metroid --> d0h

    verder
    Skies of Arcadia: Legends
    Final Fantasy: Crystal Chronicles (beide super rpg's)

    Sonic mega collection --> me is sonic fan

    MegaMan
     
  4. The Arowana

    The Arowana Reloaded

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    0
    Super Smash bros Melee.. ik weet niet of je smash bros op de n64 gespeeld hebt, maar man dat was een strakke game.. hij verbleekt echter bij deze sequel.. een heel goed uitgewerkt en uitgediept vervolg op een fantastische game.. koop hem gelijk..

    ik post hier even een lijstje supervette gamecubegames:

    -Mario sunshine (fun)
    -Smash bros melee (frantic, chaos, meer een sport dan een game)
    -timesplitters 2 (geen exclusive, wel een topper)
    -Resident Evil (heel eng)
    -Eternal darkness (onguur, origineel, vernieuwend)
    -super monkeyball (vreemd, frustrerend verslavend)
    -starwars rogue leader (starwars, graphics, uitdaging)
    -Pikmin (origineel, schattig, heel cool)
    -Wave Race (nat)
    -animal bonfire (burn mammals, smell the protein)

    toekomende toppers:

    -Zelda tww (episch, schitterend)
    -Metroid (nieuw genre, heel groot, spectaculair)
    -Animal Crossing (typisch nintendo.. het doel van het spel is: PRATEN met bewoners van een bos en je huisje bouwen! lees reviews als je wilt weten wat je ECHT moet doen)
    -F-zero (zoek op cubezone.nl voor quicktime filmpjes dan weet je waar ik het over heb (WMP filmpjes zijn slechte kwaliteit))
    - de 5 capcom games (heel erg vreemd, zien er wel super lekker uit)
    - phantasy star online
    - wat nog wel een leuke toevoeging is: ff cc is gba compatible
    - sonic mega collection (nouja, voor mij dan :D)

    er zijn nog veelbelovende games, maar ik ga ze niet allemaal opnoemen..
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2003
  5. can-o

    can-o Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    en Pro evolution soccer niet te vergeten....
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Starfox : Adventures is ook koel hoor!
     
  7. Koen14

    Koen14 Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    0
    Die is exlusief voor de ps2. Het gerucht gaat wel dat deel 3 een multi-platform wordt.
     
  8. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    thanx gasten :)

    dan heb ik ff wat ideetjes voor als ik mn GC (naast mn xbox) aan ga schaffen.
     
  9. The Arowana

    The Arowana Reloaded

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    0
    pro evolution soccer 2 is multiplatform..

    starfox viel ietwat tegen, wat niet wegneemt dat het zeker een goede game is, hoewel niet de sky-high rareware kwaliteit die we verwachtten..
     
  10. can-o

    can-o Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    deel 2 is net uit in japan voor de ps2 en komt in februari voor NGC. hoewel ik me prima vermaak met fifa 2003 kan ik niet wachten op PES
     
  11. The Arowana

    The Arowana Reloaded

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    0
    voetbalgames boeien me eigenlijk toch niet.. alleen ISS op de Snes vind ik geweldig.. zoveel opties!
     
  12. Flupke

    Flupke Terug van weggeweest

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf 'n gamecube, en de reden daarvoor was toch wel: ssbm en resident evil. Maar ik ben op de xbox overgegaan omdat ik moeilijkere games wilde.

    Hiermee wil ik zeggen dat ik de gamecube 'n leuke console vind, maar de games zijn te simpel.
     
  13. The Arowana

    The Arowana Reloaded

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    0
    roguesquadron en smash bros?.. zeker geen makkelijkie titels.. eerder verschrikkelijk moeilijk..

    en verwacht niet dat metroid of zelda makkelijk zullen zijn..
     
  14. Munch & Abe

    Munch & Abe InsideGamer.nl

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds een aantal maanden een cube: Ik ben er erg tevreden mee.... Het gaat jouw echter om spellen die de komende tijd gaan uitkomen; de moeite waard zijn om te kopen....

    Zoals al gezegd zijn The Legend of Zelda: The WindWaker en Metroid voor mij iig must-haves. Daarnaast is Monkeyball 2 ook een aanrader, naast FF: Christal Chronicles en de Capcom 5 daarnaast. (niet exclusief?) Resident Evil 0, Viewtiful Joe.... Ik verwacht nog veel spelplezier met m'n paarse kubusje :)

    mzzl Munch and Abe
     
  15. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    mensen in amerika zijn idd al lyrisch over metroid prime. hij ziet er ook best mooi uit. maar jah. 200 euro + 120 voor zelda en metroid prime.

    700 piek :)

    hmm. maar toch, je bent een gamer of je bent et het niet he. ff baantje zoeken.
     
  16. The Arowana

    The Arowana Reloaded

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    0
    of je ze alletwee tegelijk koopt moet je natuurlijk zelf weten.. maar zekers is dat er een hele boel extreem vette titels aankomen en er ook extreem goede games uit zijn.. je zal er absoluut geen spijt van hebben als je een cube koopt.. Er is en er komt namelijk een breed gamesaanbod aan met veel verschillende stijlen en genres uit..
     
  17. schnumi

    schnumi Nintendo 4 life.

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    yep. mee eens. :)
     
  18. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Een vriend van mij heeft alleen een Cube gekocht en heeft er echt spijt van...
    En ik geef 'm 100% gelijk!
    Het gamesaanbod is op dit moment gewoon triest....
    Geen goed voetbalspel, racers, fighter (Smash Bros is wreed, maar is meer een party/platform spel), fps, oftewel het is gewoon echt beperkt....
    Behalve Zelda (en misschien Metroid) en wat multi-platform spellen komt er niet veel leuks uit de komende tijd.....
     
  19. The Arowana

    The Arowana Reloaded

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    0
    voetbalspel: FIFA 2003, ISS2.. mischien niet zo goed als pro evolution.. maar persoonlijk heb ik hier geen moeite mee omdat sporten op een console me totaal niet boeien..

    Racers: Ik zeg er is en er KOMT een breed spelaanbod. Er zijn op het moment nog geen exclusieve racers, maar Mario kart en vooral F-zero worden echt wreed. Je kan natuurlijk als Racers wel Burnout en XG3 nemen, alletwee heel leuke titels.. Hangt er ook vanaf wat je 'een goede racer' noemt.. ik ken niet veel racers op de xbox, maar ik weet wel dat racers in de trend van GT me totaal niet aanspreken.. maar de highspeed arcade style racers als bv. Burnout, XG3, Mario Kart en natuurlijk F-zero me wel heel erg aanspreken..

    Fighter: Smashbros kan je inderdaad meer een party game noemen en dat is natuurlijk ook zo.. maar z'n potentie als fighter moet zeker niet worden onderschat.. ik heb geen idee van hoeveel/hoelang je smash bros hebt gespeeld, maar ik heb gemerkt dat er veel meer stimulans is voor het verbeteren van je skills dan in andere fighters.. Dat is ook het leukste aan het spel omdat je je skills ook daadwerkelijk zoveel kan verbeteren, je kan het spel zo moeilijk maken als je zelf wilt en met veel extra modes ben je zeker niet ver uitgespeeld. Ik vind het wel degelijk een fantastische fighter.. maar als typische one-on-one fighter is er op het moment alleen Capcom Vs. SNK 2 EO.. helaas is de gamepad van de cube niet de meest ideale voor het spelen van vechtspellen..

    FPS: Timesplitters is echt een vrede shooter.. weliswaar niet exclusief...

    je moet natuurlijk kijken naar wat voor games je aanspreken. Ik ga hier niet NOG meer lijstjes posten van vette games (ja, er zijn meer zeer interessante titels dan Metroid en Zelda!).. maar wie verder kijkt dan z'n xbox georiƫnteerde neus lang is zal zonder moeite een boel heel wrede exclusieve titels vinden..
     
  20. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan er kort over zijn. Qua exclusieve GC-games zijn er 3 die je moet hebben: Mario, Resident Evil en Eternal Darkness. En er komen er ook 3 die je moet hebben: Zelda, Metroid Prime en Resident Evil Zero. En dat is het wel zo'n beetje als je al een PS2 en een Xbox hebt tenminste.
     

Deel Deze Pagina