Hey ik heb vandaag een pci lan kaart gekocht en zo kabel die erbij hoort, en ik heb die kaart in my pc gedouwd en geinstaleert. Daarna die kabel ook in my xbox gedaan. een gsa tunnel softwhare geinstaleerd. maar toen ik halo probeerde te spelen van die my Xbox nie wat doe ik verkeerd? En Hey allemaal ik ben nieuw hier en dit is mijn eerste post
ik heb het vandaag voor het eerst probeert, en heb de allernieuwste geprobeerd kan het de lan kaart zijn?
Ik stel voor dat je een proffessional belt, die het voor je installeert enzo..dan heb je 100 procent garantie dat het werkt..
en waar kan in een prof bellen? en ik vind het leuker om zelf my pc te mollen, ehh xbox er op aan te sluiten
succes.. je kunt bij die shop waar je het hebt gekocht vragen of ze het kunnen installeren..en als je te koppig bent vraag je wat je het best kunt doen
ik heb de kaart bij de lokale pc winkel gehaald en die weet niks van de xbox. and die kaart zit er al in dat was maar 5 minuten werk
Zorg er wel voor dat je alleen PAL speelt Nederland, Belgie, UK, Denemarken, Finland, Sweden, Noorwegen geen moffen en Fransen en VS
HoW TO: Configure Internet Connection Sharing, available at link 1 If you have problems configuring ICS, see article Q308021: Resources for Troubleshooting ICS in Windows XP, available at link Once ICS is configured, verify that your PC can browse the Internet. If you cannot configure ICS or if your PC cannot browse the Internet after configuring ICS, call Windows XP support for further troubleshooting at: (425)
ik heb met iemand gepraat die wat van lan enzo afwist, en die vroeg wat voor kabel ik had, en kwam arachter dat het de verkeerde soort is. ik heb een rj45 kabel nodig ofzo. Maar hoe kom ik daar nu aan op een zondag
Ja, dat werkt niet, want je moet tussen de PC kaart en de Xbox een crossover kabel gebruiken. That's all. Terug naar je dealer en een andere kabel kopen. Neem onderweg ook nog een woordenboek en een cursus Nederlands voor beginners mee!
Ey allemaal ik heb nu eindelijk de goede kabel, en nu ziet my x-box ook einlijk die, maar elke keer als ik ics instel verlies ik mijn verbinding met internet ligt dat aan zonnet (family usb modem) of aan de blow van gisteren?