Assassin's Creed [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Er zit ook een soort hidden stuk in het kasteel he...vlak voor de ingang van het gebouw waar je baas inzit.
    Daar boven heb je een platform waar een soldaat op loopt..als je op een bepaalde plek staat en LT drukt..dan richt ie zich daarop...weet alleen nog niet hoe je er kan komen.
     
  2. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja, daar staat hij standaart op Medium. Daar moet je hem dus op Hard zetten.
    En volgens mij werkt het ook. Ik merk wel een beetje verschil. De Guards zijn wat agressiever. Ze vallen veel sneller aan als je in combat zit. Maar het is geen groot verschill qua moeilijkheid.

    Maar ik heb het al vaker gevraagd vandaag :9 Ga je later op de game sterkere guards krijgen? Want ook Guards hebben verschillende rankings. Zo doet een standaart guard alleen maar aanvallen. Templars doen ook counteren, en ik ben ook al gasten tegen gekomen die je veel weg proberen te duwen. Dus geen Templars, want die doen dat ook.
     
  3. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Kun je ook een burger omleggen als je dat zou willen?

    Bijvoorbeeld als iemand je gezien heeft tijdens een actie van je,of heeft dat geen zin?
     
  4. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Of gewoon puur voor de lol O-)
     
  5. MMaRsu

    MMaRsu Guest

    Heb em uitgespeeld, wat een game _O_
     
  6. dombo5

    dombo5 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is zo irritant als ik een stealth kill wil maken (mesje bij zijn vinger) en dan pak ik een burger =/ dan gaat er al leven af dan moet ik gaan vechtenT_T
     
  7. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Wat een chille game, ksnap ech niet dat er zulke lage review cijfers zijn... is denk ik een kewestie van smaak dan. Heerlijk het freerunnen en dat assasinaten blijft zo cool:p gevechten vind ik ook heel vet gedaan je kan zo veel verschillende kills maken had ik nooit gedacht:)
    Het isook allemaal gigantisch groot! En dan heb ik in de steden de helft nog niet eens vrijgespeeld:p
    Zowieso de goty voor mij dit, ze hadden alleen wel een online co-up er in mogen doen dat was ech gruwelijk geweest:p
     
  8. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren weer een goed 2-3 uur zitten spelen. Vooral free roaming en wat side quests/missies. Ik begin nu toch al lichtjes te voelen dat het ééntonig aan het worden is. (don't shoot me cause I said that...)

    -Onschuldigen gaan helpen
    -Point views
    -Afluisteren
    -Pickpocket
    -Informateur(s)
    -Vlaggen zoeken (maar is iets dat ik het liefst doe na het hoofdverhaal)

    Dit is zo min of meer alles wat je hebt van side quests. (tot nu toe?) En het afluisteren + pickpocket maken dan ook deel uit van uw hoofddoel(en). Maar het blijft wel een fantastisch spel met prachtige gfx en goeie gameplay. En de verschillende manieren waarop je kan ontsnappen is ook oneindig veel. Dit is mijn conclusie na 2 dagen spelen. Denk per dag zo'n 2 uurtjes spelen voldoende zal zijn.

    Kan er nu iemand bevestigen wanneer je het verhaal hebt uitgespeeld of je nadien verder kan met free roaming? Om bvb. die vlaggen te gaan zoeken?
     
  9. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Je kan verder met Free Roaming. ( Ik heb hem nog niet uitgespeeld, maar het was wel al een feit )

    En vergeet niet dat je ook 60 Templars moet killen die versprijd zitten. :)

    /Edit

    2500ste post :cool:
     
  10. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, thx voor info. Zal dus al die vlaggen gewoon laten staan en die na het verhaal gaan zoeken. Heb er nu ééntje per ongeluk genomen.
    Die templars kan ik (vermoedelijk) ook gewoon na het verhaal 'killen'?
     
  11. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik verwacht het wel, en joh.. anders speel je toch gewoon een keer overnieuw?

    Ik zelf ga dat zeker doen. Zoiezo die eerste bos op andere manieren killen, want dit keer was het gewoon een zwaard gevecht. :emo:
     
  12. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet niet dat we ook een Assassins Hulptopic hebben aub!

    Dit is WEL zo bedoelt hoor ;) Ik maak zo ook heel vaak guards/templars af.. Wanneer je achter/boven ze staat, aan de muur gaan hangen en druk op X.
    Dan springt ie vanaf de muur met een assassination op zn kop.

    Wat ik trouwens ontdekte: Je kunt met je ringvingerblade (shortblade? Iig: D-pad UP) ook counteren!
    Dan krijg je pas vette kills!
    Let wel op: Je weert slagen van een zwaard niet af, dus je moet die counter gelijk goed doen..
    Kzal nix verklappen maar je krijgt echt HELEvette counters

    /Mod Het is hier al een flink aantal keer gezegd, gebruik aub de EDIT knop ipv dubbel te posten -/- Kameo
     
  13. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Tot nu toe vind ik de counters die je kan maken met "het zwaard op zijn rug" (zoals die van Legolas uit LOTR }:]) het vetste. :thumbs:
     
  14. Arrahant

    Arrahant Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gisteravond ook eindelijk begonnen aan AC! Ik heb de 1e kill gemaakt en ben ver in missie 2. In eerste instantie heb ik me in the Kingdom al uren vermaakt met een beetje vlaggen zoeken en overal op en in klimmen.

    Ik kan me vinden in de minpunten. Ik doe ook niet iedere side missie, want wat is het eigenlijk vreselijk hetzelfde heel de tijd. Ik had mezelf voorgenomen om alles te doen wat er te doen valt voor assassinations; maar ik had tijdens de 1e missie na 3 side missies en 3 burgers redden er al geen zin meer in en ging voor de kill. En dat terwijl ik in de meeste games echt voor achievements etc ga en helemaal wil beleven. Het redden van burgers is ook iets wat eigenlijk alleen maar veel tijd kost; is mijn indruk tot nu toe. Wellicht dat dit in latere missies wel een must wordt.
    Wat ik wel echt heel erg vet vind is het ontsnappen na een kill of het redden van een burger. Het is echt rennen vliegen springen met een hoop guards achter je aan, echt onwijs gaaf gedaan. Ik heb ook op aandringen van een hoop mensen hier op XBW de radar uitgezet, en dan is het na een achtervolging iedere keer een grote verrassing waar je in hemelsnaam bent beland! :)

    Waar is alleen de force feedback?! Dit zuigt! Ook vind ik het erg naar dat je om te blenden groen ingedrukt moet houden; het is echt giga lastig om dan tegelijk om je heen te kijken; evenals rondlopen! Je moet dan met je rechterduim blend in gedrukt houden, en een nare kronkel met je wijsvinger maken om de camera te besturen.
    Ik had persoonlijk meer stealth in de game willen zien. 's Avonds iemands landhuis binnendringen en het target in zijn slaap ombrengen en ongezien weer wegkomen. Dat soort dingen, iets meer de Splinter Cell kant uit. Er komen toch wel nachtmissies mag ik aannemen?

    Alleen die graphics zeg; ongelooflijk! Echt niet normaal wat een graphics.
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2007
  15. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Voor het eerste doelwit had ik alle sub missies gedaan en toen ging ik terug naar dat bureau. Toen ik bij het bureau was moest ik aan de man daar vertellen wat ik wist over mijn doelwit. Altair noemde toen allemaal dingen op die ik afgeluisterd en geleerd had over mijn doelwit.

    Wat ik mij gisteren afvroeg: Is deze conversatie anders als ik niet alle informatie verzamel? Of noemt hij dan nog steeds dezelfde info op?
     
  16. Arrahant

    Arrahant Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik mag aannemen dat het spel checkt wat je hebt gedaan en op basis daarvan vaststelt wat de man op het Bureau je verteld.
     
  17. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb nog eens nagedacht over het hele gedoe dat je eigenlijk supersnel door de missies kan 'rushen' door maar 2 of 3 hints te verzamelen.
    Ja, het kan... Maar het is oerzonde! Ik heb net de tweede missie gedaan en de hints die ik kreeg hielpen welzeker en zorgde voor een veel spannendere en leukere finale.
    Dus, voor zover je het zelf nog niet had gemerkt, investeer die tijd en je hebt er veel meer lol aan dan puur hack en slash en rennen maar.
     
  18. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan throwing knives jatten later in het spel (na 2e assassination), en verder kan je brieven jatten e.d. voor investigations voor je assassinations.
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    /Mod Even een laatste algemene waarschuwing. Er is in deze thread al meerdere malen gewezen op het feit om de EDIT knop te gebruiken ipv dubbel te posten. Een aantal mensen blijken dit echter compleet te negeren. Vandaar dat we nu maar OW's moeten gaan uitdelen voor het herhaaldelijk dubbel posten. -/- Kameo
     
  20. Wooldoor

    Wooldoor Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup maar eigenlijk zou het gewoon moeten dat je eerst clues verzameld voordat je pas iemand kan vermoorden.
    Ik heb 1 assasination gedaan en beetje bezig met wat civilians te redden en wat guards te slopen maar het is gewoon te makkelijk. Ik forceer mezelf al om geen counter te gebruiken want dat maakt het echt lachwekkend simpel.
    Heb ook al flink wat vlaggen gevonden maar krijg daar niet echt voldoening uit :mad:

    Trouwen tot nu toe vind ik Acre de mooiste stad, geeft het beste de middeleeuwse sfeer weer. De andere steden zijn meer arabisch.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina