Ik ben niet zo tevreden over Ghost Recon omdat: *Mede-Ghost's doen haast alles *Veel buiten levels (dit is waarschijnlijk een kwestie van smaak) *Te weinig SWAT-elementen (zoals rollen, sloten openbreken, geen gadgets) *Je wordt te snel opgemerkt door enemies (ook als je stealth punten aardig vol zitten) *De zoom-functie is niet erg handig *De drang om dit spel uit te spelen is miniem i.v.m de quick missions. Waar ik wel tamelijk tevreden over ben: *De mogelijkheid om je ghost's te upgraded door middel van stat-punten *goede multiplayer onder andere; firefight en defend (alhoewel ik nog steeds niet weet hoe ik defend kan unlocken) *Zeer mooie grafiks *Xbox-Live !!!!! Maar mijn vraag aan jullie is nu, als Xbox-Live er is word het spel dat echt vet ???
game is nu al top!!!!! live kan het dus alleen maar beter worden... had het al op de pc,van de week ook maar voor de x-doos gehaald....nu dus w88 op live
That's there job Dat is nou eenmaal het concept van het spel! Het is geen SWAT game, daar moet je Raven Shield vor hebben. Skill points zijn meer voor de AI's, en let wel : De tegenstanders patrouilleren niet voor niks Wel So true.
Thx wouter voor je uitgebreide reply maar op sommige punten ben ik het toch niet met je eens: Deze Ghost's zijn special forces die, naar mijn mening, hoger in rang staan dan de SWAT. Zij moeten ook de mogelijkheid hebben over deze abilities, "That's there job" Ook als ik de vijand van achter benader met de rug naar mij toe draait hij zich opeens om. Maar ik weet ook dat deze keer je gun niet "your last resort" is want je moet de ventjes killen door middel van je gun. En die skill-point werken wel degelijk; als een met een sniper gespeeld met 1 punt in Weapon??? En al eens gesniped met een sniper met 5 punten in Weapon??? Ik merk een groot werschil in trefzekerheid. Als ze die zoom functie nou maken zoals MOHFL; je kunt zelf bepalen hoe ver je inzoomt. Over de quick missions zijn we het eens....... I'm looking forward to see you on the field, Wouter
het spel is gewoon top!!! als je stil ligt om een groepje op te wachten!! dan zien ze je bijna niet!!!!! en als je maten te veel doen moet je betere team orders geven!! zet ze in de recon etc!!! en met het inzoomen!! heb jij oot wel is een echt geweer met loop in je handen gehad? daar kan je ook niet mee in en uitzoomen hoor!!!! of je moet multimiljoenair zijn thats all!!!
Als die ghost's bestonden verdienden ze bakken met geld. Dus een ietwat gemoderniseerde scope kan er toch wel bij?????
Ghosts en SWAT-teams zijn niet verbonden met elkaar omdat SWAT-teams politie-eenheden zijn zoveel SWAT-momenten zitten er ook niet in het spel, door-breaching etc mis ik niet omdat je een deur simpelweg open kan maken . Bij Raven Shield is dat echter wel belangrijk omdat je daar snel en efficient een room moet clearen en dan is het wel 'stoer' om een deur op te blazen Mjah dat heb ik niet echt getest, ik schiet ze meestal meteen neer en probeer ze niet iets in hun oor te fluisteren Stealth punten, waar jij het over had, zijn niet heel erg belangrijk voor de persoon waar jij mee speelt geloof ik. Het instellen van de zoom bij een wapen gaat niet heel erg makkelijk. Je moet immers gaan klotenmet die draai-dingetjes. het had er wel in mogen zitten, maar missen doe ik het niet.
de swat en de ghost zijn niet verbonden met elkaar maar de ghost's staan toch boven de cops nogmaal thx voor je reply
zit het zo eens te lezen....wat me opvalt is dat er vaker dit soort dingen gezegd worden. laat ik het zo zeggen;er worden te vaak games vergeleken met elkaar....dan ga je uiteraard 1 spel te kort doen..het 1 is het ander natuurlijk niet. Je hebt natuurlijk het genre,maar dan nog...elke game heeft zo iets wat top is..of juist niet Als je ghost recon wilt vergelijken....waar kom je dan uit?
Op Ghost Recon. Er is geen enkel ander spel waar je het mee vergelijken kan. Het is Rainbow Six maar dan zonder ingewikkelde planning en in een totaal andere setting met andere objectives.
Ha! Leuk dat mensen het nog steeds over Ghost Recon hebben zo af en toe. Vooral ook dankzij de nimmer aflatende inzet van ons aller Wouter. Waarvoor hulde. Ik heb GR co-op van voor naar achter en andersom gespeeld. Het blijft heerlijk. Ik ben echter wel zo onderhand aan nieuwe missies toe. Ik hoop echt dat met Xbox-Live daar verandering in gaat komen. Trouwens, op dat moment wordt het natuurlijk pas echt interessant. Ik hoop jullie dan allemaal een keer tegen te komen in een onvervalste thinking man's team game. Wellicht leuk om tegen die tijd eens een afspraak te maken om wat rondes te spelen met de liefhebbers op dit forum? Even terugkomend op de discussie over de ability-punten voor accuratesse: die gelden volgens mij allen voor de AI. De andere hebben wel invloed (probeer bijvoorbeeld maar eens met Jack Stone te sluipen en met Jacobs. De eerste is veel stiller). Daarnaast is het ook aan te raden om wat wapens te unlocken, want die kan je ook in multi-player inzetten, wat weer wat leuk nieuw speelplezier oplevert (vooral de sniper-rifles). De zoom-functie is een goed midden tussen realisme en gameplay. Met handmatige zoom ben je anders net te veel tijd kwijt, hetgeen je zal bezuren op elite niveau met een patrouille die alle kanten oprent zodra je er een te pakken hebt. Een vergelijkbaar spel? Wellicht Operation Flashpoint dat in de zomer op Xbox uitkomt. Afwachten. - Locke
De uitnodiging staat....15 maart potje doen? 14de is om alles uit te proberen... Misschien een idee om ffvan te voren een thread te openen voor die gene die denkt dat ie een kans maakt om niet afgeschoten te worden..
WHah ja ik wil best meedoen. You're on Een vergelijkbaar spel zou idd Operation Flashpoint kunnen zijn. OFP is wel een heel stuk groot schaliger, en heb je nog veel meer optie's en mogelijkheden om een missie uit te spelen.
Wat Wouter bedoeld is dat ie dan nog meer kans heeft om te verstoppen en af te w88 of hij het overleeft Ik zal tegen die tijd een thread maken ( of Wouter als die dat wil) waar je als het ware op in kunt schrijven...komt vast goed.
Beste GR-ers, wij maken een tread van Xboxlive account en voegen de accounts in in onze friends list van ghost recon live. dus als wij een gamepie zoeken op live en hij zoekt op friends zijn wij er ,en het lijkt me overbodig een tijdstip af te spreken want op 14 maart zit iedereen gekluisterd achter zijn tv scherm deal????
ik heb ff een paar vragen over de multyplayer als xbl dr is welke online speel mode's zijn er dan? is 1 team de goeie en 1 team de slechte(de terroristen) of zijn er verschillende mode's? en is de single player een beetje leuk?