1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

X-box -----------> zo snel mogelijk!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door basix, 30 aug 2001.

  1. Milad

    Milad Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe de xbox members gaan zeker voor of nie?

    en dan ik?
    bashe?
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ach zoveel hebben we er nou ook weer niet.. wij kunnen misschien op andere manieren wat krijgen (ga ik vandaag ff bellen denk)
     
  3. basix

    basix !BO!

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zou handig zijn als je een lijstje kan posten met wat je kan bestellen en de prijs als je die rond hebt!
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    dat zullen wel alle launch titels worden :) extra controller.. dvd remote.. misschien nog watx tra troep :)
     
  5. basix

    basix !BO!

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Bijna zeker!!

    Ik weet bijna zeker .................. dat ik wel zo´n box wil importeren, ik heb nou toch echt zo iets van ´het scheelt heeeeeeel veel wachten´ en games uit Amerika halen is als je het slim doet toch altijd nog goedkoper ook! Komt erbij dat het waarschijnlijk niet heel lang meer zal duren tot we de box kunnen laten ombouwen!!

    Laat mij maar op de lijst van geintereseerden staan!
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    kijk dat ombouwen zou de enige twijfel kunnen zijn, als je dat niet snel zou kunnen doen, dan kan je veel van de euro games niet op je US xbox spelen
     
  7. basix

    basix !BO!

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    dat weet ik, maar hoe lang zou het nou echt kunnen duren, in ieder geval tot Maart maakt het niet uit! en daarna zal het toch wel vrij snel gaan neem ik aan. en als het niet ombouwen is dan zal er waarschijnlijk wel binnen enige tijd een boot CD zijn die je kunt downloaden zoals voor de PS of DC.
    We weten allemaal dat er legioenen crackers zijn die dolgraag hun handen aan aan de Xbox willen krijgen. Zeker omdat het om Microsoft gaat is de motivatie des te groter!
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    je hebt helemaal gelijk

    maar dan moet je wel meteen veeel games en dingen kopen die je wilt hebben, je gaat natuurlijk niet nog een keer iets bestellen/importeren, hoewel dat ook wel zou kunnen bij psxshop ofzo..
     
  9. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    hoeft niet.
    als jij het daarna mt een paar spellen tegelijk uit amerika haalt ben je niet duurder uit hoor.
    ik wil die chinese spellen die zagen er super cool uit sommige!!!!!

    en bovendien misschien zit er wel geen regiocode op!
     
  10. basix

    basix !BO!

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vrijwel zeker dat er wel een regiocode opzit, waar is dat gerucht eigelijk vandaan gekomen dat de Xbox geen regiocode zou hebbben??
     
  11. basix

    basix !BO!

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb niet veel nodig, 2 controllers, DOA3 en HALO dan ben ik al stil tot Maart!
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    als het gaat om stil zijn tot maart dan zou ik 4 controllers en HALO en Gotham nemen :) Gotham is nog uitgebreider dan metropolis street racer en HALO kan je dan lekker met zijn 4kes spelen :)
     
  13. basix

    basix !BO!

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    4 controllers.... misschien. Hangt van m´n financiele situatie af en de controller prijs! Gotham kan ik mee wachten tot Maart (zelfs HALO als he moet) Maar Dead or Alive 3 is een ABSOLUTE MUST voor mij dat is tot nu nog steeds mijn grootste motivatie voor de aanschaf van de XBOX.
    Ik ben zoooooooooooooooooooo verslaafd aan DOA dat het gewoon eng is geworden
     
  14. Steev!

    Steev! Xbox Fanaat

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vriend heeft me ooit eens het volgende verteld.

    Mijn oom gaat naar Japan voor zijn werk. Dat gebeurt als de Xbox daar uit is. Dan neemt hij een Xbox voor mij mee en dan heb ik hem dus voor veel minder geld. De Xbox is omdat hij uit Japan komt meteen omgebouwd. Dan zet ik er een Europese chip in en dan ben ik klaar!!! Ik kan dan gekopieerde games kopen!!!



    Wat klopt hier nou niet aan en wat wel? Als er geen regiocodes op de games zitten, dan hoef je er toch geen Europese chip bij te zetten? En is het waar dat je als je de Xbox uit Japan haalt hij meteen omgebouwd is? En hoe snel zal het duren voordat de Xbox gekraakt is?

    Verdere opmerkingen wil ik natuurlijk ook weten!! Help me!!!
     
  15. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    nou kijk : als je hem in japan koopt is die 1 niet meteen omgebouwd, 2 je kan niet een europese chip erindouwen (wel zon ombouw chip natuurlijk maarja) 3 dat ding krijg je niet langs de douane denk ik 4 er klopt gewoon geen hol van ;) 5 je hebt geen garantie
     
  16. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    6: de xbox is nog niet eens uit, dus voordat je gaat denken over "ombouwen" en dat soort crap zou ik eerst maar eens afwachten...

    besides, die regio code kunnen developers zelf inbouwen.
    dus of ze er inkomen weet ik niet.
    voor mij geen punt, ik importeer het wel uit canada of ergens anders todat er inderdaad een manier is oom je dvd om te bouwen/kraken.
     

Deel Deze Pagina