Group S Challenge, een race game van Capcom.. Enig idee of het wat wordt? PAL Release: 7 Maart 2003 US Release: Onbekend http://gamespot.com/gamespot/filters/products/screenindex/0,11104,583403,00.html
Screenshots zien er aardig uit, maar Racing Evolutione lijkt me beter op de meeste fronten. Dit is toch ook de eerste racer van Capcom op Xbox? - Locke
ziet er leuk uit, maar zowel de screenshots als de filmpjes die een tijdje terug op xbw stonden doen me teveel denken aan PGR. Uiteraard, PGR is een enorm goed race-spel maar ik heb liever iets meer diversiteit
Lijkt veel op pgr ja, en 2de plaatje, die baan die ze daar showen lijkt sprekend veel op een baan uit sega gt, alleen hebben ze er een gebouw links van gezet±D
't ziet er wel netjes uit... alleen die naam komt me bekend voor.. geloof dat zo'n budgetbak titel van de ps2 ook zoiets heette
Het lijkt echt veel meer op sega gt dan op PGR. PGR werkt met kudos dit is een gewone race game ala sega gt dus. Doordat er net op 1 screen een paar grote geel zwarte pijlen staan lijkt is het spel toch niet hetzelfde .
Het is gewoon PGR, check die Porsche, het stukje level in Tokyo (dat ook in PGR zit). Ik heb het over 'lijken' (nee niet die dooie), dat het Kudos tellertje nou ontbreekt maakt het niet meteen heel anders, ik heb ook nog maar 3 filmpjes oid gezien :{
Looks like PGR maar we moeten maar zien. Er is echt een overflow van race games voor de xbox: Racing Evoluzione PGR Sega GT 2002 Group S Challenge ik heb nog nooit zoveel race games gezien voor 1 console
ja precies, nou je het zegt, zie ik het ook! wel een beetje raar magoed kweenie of het een goeie titel word, laten we wachten op de allesverlossende review van xboxworld!!
met alle toppers van feb/maart/april denk ik niet dat deze game gereviewed wordt.. maar het lijkt me wel een leuke racer..