Alle gegevens zijn wel nodig voor de tijden, like this: Naam: Mika Kimi Auto + PI: Elise 135R - C550 Tijd: 1:10.708 Assists en transmissie: TCS, ABS, Automatic :b:
Idd, muscle cars Iemand misschien nog een tuning/upgrade tip voor de Elise 135r? Of is iedereen daarvoor te competitief ingesteld ?
Sorry, weinig tijd gehad deze week. De tijd die ik al had om te gamen, naast alle andere dingen die ik moest doen, zijn naar Auto vd maand creatie en (tsjah heiligschennis ) AC gegaan \o/
Sorry ff geen tijd gehad wil vandaag nog wel ff een tijd neerzetten. Doen we dit weekend de race van vorige week ofzo? Zaterdag avond 2100 uur ,Ik wil wel hosten laat ff weten wie er mee wil doen dan stuur ik een invite om 2045 uur vanavond.
Ik heb het deze week ook druk gehad, geen tijd op een tijd neer te zetten... Ohja, ik wil wel meedoen met de race.. Ik doe liever met een C class een race dan allemaal met een 911...
Ik ga nog een tijd neerzetten, half uurtje geduld AUB. EDIT: Pff, dat viel eventjes tegen. Sebring heeft me nooit gelegen ($#%$ baan) en ik heb niet echt een 'waardige' tijd neer kunnen zetten. MIK A KIMI was echt snel hier.
Thanks, Sebring (vooral Club) vind ik ook wel een fijne baan om op te rijden. Ik kon gisteren sowieso niet racen maar het zal wel eerder van tevoren moeten worden geregeld. Ook moet er nog steeds genoeg interesse zijn, wat mij betreft kunnen er nu nog steeds tijden worden genoteerd en hopelijk is er nog genoeg animo voor de volgende..
Ik begon om kwart voor 9 invites te sturen, maar niemand rageerde.. Blijkbaar is er dan toch niet genoeg interesse in deze competitie? Jammer..
Het zou wel leuk zijn als het eens goed van te voren word afgesproken.En iedereen die hier tijden noteerd ook es probeert om een zaterdagavond mee te doen.Ik heb twee avonden zitten wachten op de organisatie toen 8 man een tijd hadden gezet.En nu er niemand heeft gekwalificeerd gaan we invites sturen. Beetje vreemd allemaal
Ben het helemaal met je eens, nu kan ik bijna nooit op zaterdagavond en had ik oorspronkelijk alleen een Time Trial competitie voor ogen maar als er een race komt dan hoort dat inderdaad eerder te worden gepland. Nu wil ik graag deze challenge openhouden en het voor dit weekend houden maar als er te weinig deelnemers zijn dan houdt het helaas al snel op.
Ik kan tot en met Januari niet meedoen. Gratis maand is vandaag afgelopen en met kerst krijg ik een jaar Live. Na kerst ga ik naar Londen dus ergens in Januari zie ik jullie wel weer racen
Moet je een leukere baan dan Sebring zoeken. Ik heb nog nooit een leuke race op sebring gehad haha. Die baan vermijd ik zoveel mogelik. EDIT: mijn zeer matige tijd: 1:13.688 Lang niet alle echte timetrials zijn saai hoor: een paar leuke: maple vally short in de tommy Kaira M20b Nurburgring in die R1 porsche Suzuka met de R1 toyota Suzuka east in de #46 Fairlady Z Tsukuba in de mits. HKS Evolution Het is maar een sugggestie, maar ik zelf beleef wel veel plezier aan die timetrials.
Die TimeTrials vind ik zelf ook erg vermakelijk. En de volgende challenge (laten we hopen dat die nog komt) zal dan inderdaad niet weer op Sebring zijn.