[XOne] Assassin’s Creed Hulp Topic

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 15 nov 2007.

  1. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon Quit tutorial doen.
    Van die Eagle Vision vergeet ik ook telkens,, gbruik het eigenlijk niet zo vaak..
     
  2. BLACE

    BLACE Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Templers kun je alleen herkennen doordat ze volgens mij iets groter zijn dan de rest, hebben een grote dichte rode helm en een lang gewaad/tabard aan.. je kunt ze niet zo makkelijk vinden en ik ben er met toeval pas 10 ofzo tegen gekomen. ook zijn ze een stuk sterker dan de rest.

    Tactics: gooi ze van een gebouw af;) werkt prima, als jij een dak opgaat komen ze er vanzelf achteraan.
    Of gooi ze in het water:p instant kill
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2007
  3. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    laat maar heb het al
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2007
  4. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Templars hebben een tabard (een soort lap-achtig stuk kleding voorop) met het teken van de templars erop. Ze zijn rood/wit gekleed. Je herkent ze vrij makkelijk, ze staan altijd bij een soort schatkist en een vlag, en ze lopen niet rond.

    Tactics die je zei zijn inderdaad goed, wat ook helpt is een assassination van bovenaf (meestal staan ze in een hoek dus van achter is geen optie en van voren blocken ze altijd). Insta kill.
     
  5. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Zomaar een vraagje: ik ben net begonnen met informatie verzamelen voor mn eerste target. Maar is het zo dat alle informatie die ik nu verzamel voor die ene target is die ik wil vermoorden? Aangezien het een free-roam titel is..... dus kan het ook zijn dat ik nu per ongeluk al informatie aan het verzamelen ben voor een ander target? Snappen jullie... :9
    En hoeveel informatie en andere dingetjes kan je precies doen per target? 'T zal toch een keer ophouden met 't afluisteren en zakkenrollen enzo...
     
  6. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    dat is alleen voor de eerste target, het is zegmaar opgedeeld in blokken van achter welke target je aan bent.. als je opstart klikt en dan de 1e, dan zie je hoeveel informatie je kan verzamelen (weet niet precies hoeveel je moet)
     
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ik zit nu bij mijn 4e missie, maar in elk stadje kan ik niks doen... ben naar het bureau geweest enzo maar nergens staat wat ik moet doen. heb zelfs in Damascus alle high points in het arme district gedaan.


    en trouwens hoe kom ik bij die andere districts? overal staan van die blauwe memory walls
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Nu moet er een district van alle 3 de steden vrij komen. Volgens mij was die onderste district in Damascus nu unlocked. Ga daar op zo'n gebouw met een high point en je map zal geupdate worden!
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    nee ik heb alleen nog het poor district en daar heb ik toch echt alle high points al gehaald...
     
  10. Paolo®

    Paolo® Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje he! Heb nu de 2e missie gedaan volgens mij! En dan kom je het "kasteel" uit en dan moet je zwaard vechten training ofzo geven. Hoe haal je dat ofzo bij de combo lukt het wel maar die practice is vaag want nu kom ik niet verder?!
     
  11. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je kan trainen, maar door op start te drukken kan je gewoon uit die ring.
     
  12. Josso

    Josso Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje, hoe kun je vanaf een hoog punt iemand assassinate.
    Ben het al een tijdje aan het proberen maar het lukt maar niet, meestal lijkt het net of je " mis" springt bij mij dan.
    ik probeer het altijd op deze manier: eerst locken met je Lt daarna met Rt+x op je slachtoffer af rennen (vanaf die hoogte), het blijft alleen niet lukken om het goed te doen. Iemand tips?
     
  13. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    weet niet het niet zeker, maar ikgeloof door op het randje van de verhoging te staan, de locken(LT) en dan in high-profile(RT) gaan en dan assassin(X) als het goed is doet ie het dan
     
  14. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah er zijn per target 6 investigations.. Voor zover ik weet.
    En de 6 die je nu doet gaan allemaal over dezelfde target ;) Als je er 2 hebt gedaan kun je hem al gaan killen, maar met alle 6 heb je handige tricks (zo kom je dingen te weten waardoor je hem makkelijker kan killen)
     
  15. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, en als je ze alle 6 doet + alle high points + alle citizens gered, en dat voor elke assassination, krijg je op het eind een achievement.
     
  16. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    k*t had ik het toch door moeten zetten
    krijg je als het repetitief wordt.
     
  17. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit was trouwens die vlag waar ik moeite mee had :D Gelukkig beni k niet de enige!
     
  18. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, ik heb tot nu toe maar steeds 2 investigations gedaan per moord, 1 hand pocket en 1 keer informatie uit iemand slaan, daarna de persoon vermoord, tot nu toe 2 vermoord, zal volgende keer kijken naar meer investigations.
     
  19. cap01

    cap01 Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand al die opdracht dat je de 20 vlaggetjes moet pakken in 3 minuten voor elkaar gekregen ?
    Of een youtube filmpje daarvan plaatsen..ik krijg het niet voor elkaar :/
     
  20. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is heel makkelijk hoor! Het is gewoon eigenlijk een volgorde.. Vanuit het ene vlaggetje kun je de andere alweer zien, en zo moet je van wat daken heen en weer springen en dan heb je ze allemaal alweer! Ik had ze beide keren (heb het nu 2xmoeten doen) binnen 1 try, en met 1 minuut over.
    Je kunt ze trouwens ook op radar/minimap zien staan.
     

Deel Deze Pagina