1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 12 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    ja ik heb ook alleen die charlie oscar delta pack theme gevonden.. dus.. maak me blij met een dooie mus!
     
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Omdat ik ook weleens op m'n PS3 wou spelen :+ En het zou slechts een voorgevoel kunnen zijn maar iets in me zegt dat m'n 360 binnen nu en een korte periode rooie lampjes gaat vertonen. Hij werkt nog helemaal perfect enzo, maar ik heb 'm net een jaar dus de garantie is verlopen, dus ik gebruik 'm het liefst alleen als het noodzakelijk is. Momenteel genieten COD4 (PS3 dus) en Mario Galaxy (Wii uiteraard) toch mijn voorkeur, dus dat komt mooi uit.

    Volgende week dan Mass Effect weer.

    Maar heb ik verder echt een logische reden dat ik 'm voor de PS3 heb gehaald? Nee...
     
  3. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    beter een dooie mus dan helemaal geen mus, vliegt tenminste niet weg
    theme pack is wel geinig, is maar dat die mus gratis is
     
  4. Ztefann

    Ztefann Do we Care

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin nu m'n 1000ste potje CoD4! :)

    edit: Jeej ook gewonnen, free for all...

    edit2: shit het was mijn 1001ste potje :+
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2007
  5. ricardo-paz

    ricardo-paz Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    wie komt effkes online spele me gamertag is ricardopaz14
     
  6. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    R%ood lichtje is 3 jaar garantie he..
     
  7. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat mensen hogere levels hebben maakt eigelijk weinig uit. Ondanks dat ik alle wapens heb, knal ik nog steeds met een M16 en een MP5. Attachements maken het soms makkelijker, maar je hebt ze absoluut niet nodig. Soms vind ik het fijner spelen zonder attachements.

    Iemand met een hoog level hoeft ook absoluut niet goed te zijn. Als je gewoon veel speelt haal je uiteindelijk vrij gemakkelijk Level 55.
     
  8. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja ik had liever een nieuwe MP level gezien ofzo. Ik heb het idee dat ik telkens dezelfde aan het spelen ben terwijl er toch best wel veel levels inzitten als ik bij Private Match kijk.
     
  9. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Dames, ik weet het effe niet meer. Ik zit een beetje vast bij een stuk. Ik zit in een kas en boven me vliegt een helicopter. Ik moet naar een extraction point, maar als ik de kas uit loop en de hoek om ga, dan word ik neergeknald door de heli. Als ik de hoek om ga en dat kapotte huis in loop dan knal ik al die gasten aan de overkant neer, maar die blijven spawnen tot ik daar ben natuurlijk. Als ik dat huis echter uit ren, dan knalt die heli mij weer neer. Is er een manier die ik niet zie of is het gewoon blind blijven sprinten en gewoon wat beter mijn best doen? 8)
     
  10. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst in dat kapotte blauwe huis gaan zitten , dan alle mannetjes killen en je kunt ook die vent uit zijn heli schieten (de gunner) dan heb je zon 10 sec tot 15 sec totdat hij weer terug is en binnen die tijd kun je sprinten.
    Ook zal de heli af en toe achter het huis zitten;)
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik ga zometeen weer heerlijk knallen! :cool:
     
  12. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    oke
     
  13. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar mensen met hogere levels zijn over het algemeen wel iets beter, maar natuurlijk lang niet altijd. Vaak ook alleen omdat ze al veel meer potjes hebben gespeeld.
    Van die attachements is die 'Red dot' attachement als vizier wel erg handig! Voor de rest gebruik ik ze eigenlijk niet, maar dat komt omdat ik dat ook nog niet heb vrijgespeeld O-)
     
  14. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Over het algemeen ja. Ik ownde gisteren hard een paar gasten met level 40 of hoger. Had in een uur tijd 4 killstreaks(3 x 10, 1 x 15). Zit nu zelf op lvl 20 btw.
     
  15. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zelf level 34 en inderdaad, soms wordt ik echt ingemaakt door andere lagere gasten. Maar boeie soms sta ik ook bovenaan, dat maakt het juist leuk.

    Die red dot zit op alles waar ik mee speel, die andere dingen vind ik niet werken zoals die scope. Daar richt je alleen maar slechter mee vind ik.
     
  16. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Zitten wel een paar foutjes in het spel (denk ik of het moeten geen foutje zijn:p)
    1. Headshot bij iemand die juggernaut heeft gaat niet dood.
    2. Schiet je op iemand met sniper zonder juggernaut net onder zijn hoofd gaat hij niet dood. En soms wel weer.
     
  17. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ik baal als een stekker!! :mad:
    Elke keer als ik online speel,en de map "backlot" word geladen komt er in beeld te staan "disc is unreadable" en word ik weer in het dashboard gegooid.
    Dit had ik ook al met PGR4 en dat terwijl er helemaal niks mis is met m,n disc :'-(
     
  18. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Thanks mate! :b:
     
  19. Dayuum

    Dayuum Guest

    Ik ook
    Online is geweldig_O_

    Dit en fifa 08 is nog het enige wat ik online speel
     
  20. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    is het gelukt?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina