[Centraal] Rainbow Six Raven Shield

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 25 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Markos

Markos XBW member

Leuk Bevonden:
    0
    ja daarom dus... dan heeft de pc versie dus voorang bij de ontwikkeling en steken ze daar de meeste energie in om hem af te ronden.

2. Locke

Locke Organic intellectual

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Planetxbox (maar ook op de fora van Ubisoft) melden ze (niet de developers overigens) dat de xbox-versie pas in de herfst komt. Hoezeer ik dit ook betreur, klinkt het wel logisch als je bedenkt dat deze titel, zoals Wouter al schreef, in eerste instantie voor de PC wordt ontwikkeld. Maar goed, dat is ook weer een voordeel. Alle bugs uit de PC-versie kunnen door onze PC-vrienden worden opgespoord. Ik verwacht ok dat dit het geval is, aangezien de nieuwe Unreal-engine wordt gebruikt. Daar heeft Red Storm nog niet veel ervaring mee.

- Locke

3. Rareman

Rareman Vroooom!

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij word Raven Shield echt een vet spel!! Ik had trouwens ergens gelezen dat die op 21 februari uit gaat komen, maar dat zal dan ook wel weer achterhaald zijn. Is die ondertussen alweer iets van 3 keer uitgesteld :'-(. Maar ik kan echt niet wachten tot die uitkomt (wanneer dat dan ook mag zijn :))!! Als die uitkomt ga ik hem gelijk halen. Ga ik naast EliminatorX liggen :+

4. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ik speel op het moment ook de multiplayer demo van Raven shield, maar bij mij ziet het er nogal brak uit.
    Het zal wel komen omdat ik een flatscreen 15 inch heb en dus niet op een hoge resolutie kan spelen....maar ik vind het wel vreemd dat je een super hoge resolutie nodig hebt omdat het er een beetje te laten uitzien.
    Want de kartel randen bij mij zijn niet normaal.

ik heb voor de rest nog niet zo gespeeld eigenlijk :9

5. masterape

masterape Guest

Nou nou het blijkt dat de verwachtingen hoog liggen hopen dat deze game ze dan ook waar maakt. Wouter misshien ook een idee om zon topic voor brute force te maken.

6. masterape

masterape Guest

Sorry is er al.:eek:

7. EliminatorX

EliminatorX Splinter-Cell Freak

Leuk Bevonden:
    0
    kijk op tothegame

Raven shield 21 maart

d8 ik...............

8. masterape

masterape Guest

Hmmm al die release datums niet meer te vertrouwen. De ene keer is het december dan weer januari dan weer februari en nu maaart?:confused:

9. EliminatorX

Leuk Bevonden:
    0
    tis mij ook niet meer helder.................................... 8)

10. shootergod

shootergod Guest

NEe, maar ondanks ik veel "doom-stijl"spellen speel lijkt het me tcoh vet, one shot kill, is net inastagib bij uc :D

11. EliminatorX

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Tom clancy spellen moet je gewoon vertrouwen op je gezonde verstand en niet op je UC ervaring...........

And I like it!

12. shootergod

shootergod Guest

jaja, weet ik wel, ik zie alleen een gelijkenis( iemand?:D),

nee geintje, je moet gewoon goed samenwerken met je team :D

13. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ik vind de demo niet zo boeiend eigenlijk...vooral omdat je niet makkelijk een strategie met je teammates kan bespreken.
    omdat je moet typen

14. shootergod

shootergod Guest

hij doet et niet bij mij, loopt vast als ik hem opstart, eerst deed ie het wel :D:mad:

15. masterape

masterape Guest

Weet iemand een site waar je hem kunt downen en waar ook andere goede downs staan?

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
  17. masterape

masterape Guest

Hehe ok ik heb veel kretiek op de MODS maar jij bent wel een goeie wouter(slijmslijm)

18. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Slijmbal :9
    haha :+

De demo is goed.
    Alleen de voice over werkt niet echt.
    Hopelijk komt tie nog goed.
    Want er is niks leukers dan team based communiceren met een headset.

19. masterape

masterape Guest

Nou ik ga hem nou weer proberen te downen eerste keer was mislukt iemand nog wat info of meningen?

20. shootergod

shootergod Guest

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina