Assassin's Creed [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 16 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ja die ook inderdaad. Naja ik vind het wel een van de betere x360 spellen. Hopelijk hebben mensen hier wat aan die nog twijfelen.

Laatst bewerkt: 17 nov 2007
  2. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    geen ondertitelingen?????

3. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, ze hebben wel veel verschillende talenversies gemaakt zag ik in de credits. Maar geen ondertiteling.

4. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jammer.

5. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat nog te twijfelen of ik em wel of niet zou kopen, heb het ff gespeeld en vind het wel ok maar niet geweldig. Ga em dus maar niet kopen, vooral als ik hoor dat je het in 5 uur of iets dergelijks al uitspeelt. Ik bedoel daar betaal je tog geen 60 euro voor?

6. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Als ik het spel nu een punt moet geven, geef ik het een 9.0. Het is zeker niet de perfekte game. Maar hetgene wat je voorgeschoteld krijgt is wel heel erg vet. Het personage, Altair kan gerust in het rijtje Solid Snake, Sam Fisher en Lara Croft. Grafisch is het gewoon een lust voor het oog. Vind het enigst minpuntje, en ik heb er al een uur of 20 opzitten... dat het nu iets eentonig word. Maar toch blijft het vet om van gebouw naar gebouw te springen, een guard af te slachten en verder jumpen. Deze game staat in de top 10 beste games ever.

7. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    In de top 10 beste games ever is ook wel een beetje overdreven..

8. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Ach laat hem toch, het is zijn mening..

Ik heb er nu zo rond de 15 uur opzitten, 2 assasinations gedaan, en 1000en guards gekilled! _O_
    Echt heel erg gaaf, heb nu de throwing knifes, nu dus even guards plagen van veraf! :thumbs:

9. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Die wedstrijden over daken zijn er wel degelijk. Je moet een bepaald aantal vlaggen zien te pakken binnen een bepaalde tijd. Je moet dan zowel over straat en over daken. :)

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Wat zijn Harassers ?

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    die gasten die je slaan , irritante gasten :mad: door 1 van hun was me hele 2de assasination weg en moest ik gewoon vechten.

12. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Wat ik erg mis zijn moves van andere spellen. Wat dacht je bijvoorbeeld van het volgende:

* Kloppen op wanden, om bewakers mee te lokken.
    * Fluiten, om bewakers mee te lokken.
    * Onder aan een reling hangen, bewaker kijkt over reling heen en jij trekt hem erover heen de afgrond in.
    * Lijken kunnen verplaatsen, zodat ze niet meer in het zicht liggen.

Vooral aan het ontbreken van dat laatste punt stoor ik mij best. Je molt iemand op een bepaalde plaats en dat is het dan. Ligt ie toevallig uit de weg, dan heb je geluk. Ligt ie midden op straat mooi in het zonlicht waardoor elke voorbijwandelende bewaker hem kan zien... dan heb je mooi pech.

Verder best vet spel. Probeer alles te halen behalve de vlaggen quest en templars quest. Dat gezoek vind ik verder niet interessant, dus als ik af en toe een vlag of templar tegenkom is dat mooi meegenomen.

Laatst bewerkt: 17 nov 2007
  13. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    opzich zijn dat wel vette elementen ja ;) mr vind ik nogal metal gear stijl, denk dat als jij in een stad loopt zoals acre ofzo met al die mensen, en jij klopt een muur, dat die guard niet specifiek gaat kijken waar dat geklop vandaan komt, aangezien er zo veel mensen in de stad lopen, mr ja, op afgelegen punten zou t opzich wel kunnen, zelfde als lijken verplaatsen, wnr jij iemand assassinate bij al die mensen, ga je niet voor hun ogen ff gezellig dat lijk verplaatsen :9

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Oh die klootzakken. Bij mij hetzelfde met die 2de assasination. Wil ze het liefst vermoorden :cool:

15. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2

Lol, ik zie het al voor me, midden in de stad zo'n dude killen, op je dooie gemakkie zn body gaan verslepen en weer verder alsof er niks aan de hand is. Het is wat meer actie ipv stealth. Het enige waar ik me in kan vinden is de 3e, maakt het afrukken (hihi hoho haha) van guards wat makkelijker.

16. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nee dat is wel zo, maar ik heb wel graag die mogelijkheid (ook al maak je er geen gebruik van). Nu heb je gewoonweg geen keus. Altair kan toch best wel eff zo'n lijkie bij de benen pakken en een steegje inslepen (compleet met bloedspoor hehe). ;)

In Splinter Cell kon je wel lijken over je schouder heengooien en dat vond ik erg toffe feature.

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Had eigenlijk wel verwacht dat er meer mogelijkheden waren om die 9 mensen te vermoorden. Had wel verwacht dat je ook een kill per ongeluk kon maken, zoals bij Hitman een piano op je kill laten vallen. Natuurlijk hier dan geen piano, maar ze hadden wel wat mogelijkheden kunnen maken.

18. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Bedelaars.

19. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb je inderdaad wel gelijk in, er mocht wel wat meer variatie in :), mr ja, ik persoonlijk vind de game wel vet, en elke kill die je maakt, daken die je beklimt enzo, mij begint het nog lang niet te vervelen

20. rorast

rorast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Assassin's Creed toch niet zo heel erg boeiend als ik had gehoopt.

De eerste 4 uur spelen is het zeer indrukwekkend.

Maar je merkt toch snel dat het spel erg routinematig is, en harhaaldelijk.

De wereld is zo onzettend groot en zo ontzettend prachtig weergegeven, het voelt er alleen erg leeg aan, er valt niet veel te doen.

De sidequests die er zijn zijn allemaal precies hetzelfde, en niet erg boeiend om te doen. Steeds weer hetzelfde clubje guards die een dorpeling treiteren op elke hoek van de straat, die je dan kunt redden.

Wat me ook tegenvalt is dat de collectibles, de vlaggen...helemaal niets opleveren behalve gamerscore, ze voegen verder n iets toe aan de game zelf. Het zou leuk zijn als je ze in kon leveren ergens, voor nieuwe goodies.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina