Lievelings level (moment) uit een game.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 19 jul 2007.

1. emporio

emporio Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    final fantasy 7 nog steeds speel ik dat spel vanaf de intro zat ik er al helemaal in tot het einde

2. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Tijdens het spelen van mario bros 3 op de nes nog. Dat ik uit een van die schatkistjes een vaag pak kreeg, bleek dat een hammerbros pak te zijn.

Of het moment dat ik San andreas op 100% had uitgespeeld.

3. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik bij Lost Odyssey. Als je bijna op het einde van disc 1 zit. Dan komt Kaim bij de moeder van Cooke & Mack, en dan komt een stuk van zijn herrineringen weer terug, en dan weet hij dat hun moeder zijn dochter is. En dan gaat zij dood....:'-(
    En dat filmpje van bij 3 kwartier heeft mij echt geraakt. Is het eerste stuk van een spel waar ik heb moeten proberen niet te huilen8)

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    het moment dat sephiroth aerith vermoord,... *snif* *snif* http://www.youtube.com/watch?v=9qnyxd7Vq0Q

het moment dat je je eerste banshee neerhaalt in Halo

de eerste keer in half-life dat je je lekker aan t verstoppen bent,... dan wat vijanden hoort overleggen en het volgende moment wordt je overspoeld met granaten ,. (mijn eerste echte gedenkwaardige ervaring met A.I in shooters)

Laatst bewerkt: 16 feb 2008
  5. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Niet echt een level, maar toch.

Bij Guitar Hero 2, toen ik het eerst Free Bird speelde. Eerst zo'n heel rustig nummer, echt kippenvel gewoon. Erg mooi nummer. En toen die solo. :D

Toen ik dat nummer had uitgespeeld, toen dacht ik echt: "Wat een topspel..."

:)

6. Cinion

Cinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij het spel Beyond Good & Evil. Poosje terug al.

Op het einde stond ik met tranen in me ogen :-| Ik was helemaal in het spel weggesleept. 2 weken lang.

7. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Dragon Ball Z Budokai 1; het moment dat ik voor het eerst met mijn favoriete held Goku een kamehameha afvuurde blijft een prachtig iets.

God of War. In het laatste level waar je met Kratos naar het kasteel (of wat het ook was) van Ares rent, en dan die camera uitzoomt. Wat een grafisch plaatje was dat zeg. Tering he, vind het nog steeds mind-boggling. En natuurlijk het moment dat je dan ook echt zelf God of War wordt, is geweldig.

8. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Bioshock.

De openingsscene: ''I Chose The Impossible, I Chose.....Rapture!''

En dan die hele sfeer en verhaal van deze game, egt geweldig, Bijna alsof deze onderwater stad ook echt bestond op het moment dat jij aant game was.

1 van de beste games die ik ooit gespeeld heb.

9. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens, ik ga die game met kameraad een keer weer op Hard uitspelen. Spel is echt Geweldig!

Metroud Prime 1 en 2, Gruwelijke games. Echt mochten die ooit nog eens op de pc of xbox uitkomen koop ik die meteen weer!

10. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ik mario 64 had uitgespeeld:+
    een zacht achtergrond muziekje, waar ik helemaal emotioneel van werd.
    en dan zie je die beelden van de levels die je gedaan heb...

:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(

11. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    :):

12. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Moet toch zeggen dat de Berial fight uit de demo van Devil may cry 4 één van mijn vetste boss fights tot nu toe is. Echt heel erg vet, vooral grafisch super mooi.

Verder was uiteraard de eerste keer dat ik m'n pump shotgun in slomo in iemands gezicht leegde bij Max payne 1 ook super vet.

13. 7719

7719 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1e online chainsaw kill bij gears of war:)
    keihard mee schreeuwen:D

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Persoonlijk vond ik mijn lievelingsmoment het moment in Metal Gear Solid 1. Eigenlijk alles aan die game is zowat mijn lievelings moment. Maar waar ik echt met open mond heb staan kijken en m'n ogen niet kon geloven was het moment dat je als Snake zag hoe Merryl bloedend op de grond lag, en telkens een kogel van Sniper Wolf in haar lichaam gepompt kreeg. Damn, en je moest van haar weg om je sniper op te halen.. Dus je moest haar daar bloedend achterlaten.. [yt]pZYCWSq4BEg[/yt]

Maar er is één moment waar ik echt bijna heb staan janken, simpelweg omdat ik me zo erg in de game verdiept had en ik pas een jaar of 10 was was dit moment, het moment waarop Gray Fox dood gaat. [yt]AAOqc9k2Qk4[/yt]

15. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    uitspelen call of duty 3 op veteran en dan die heerlijke muziek:)

evenals het uitspelen van zelda links awakening

en met zelda the windwaker als je hyrule castle bereikt en waneer je in dat schip zit met ganon en zelda en dat je wordt gered door die draak vago

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Bioshock in zijn geheel.
    Assassin's Creed. Eigenlijk ook alles, maar vooral als je de eerste keer een stad in zijn volle glorie ziet.
    Guitar Hero. Als je eindelijk die moeilijke solo haalt.

En niet uit een specifieke game: 'Achievement Unlocked' pop-up \o/

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    The Darkness
    Het stukje waar Jenny dood gaat, dat was zo prachtig gedaan. Je voelde jezelf gewoon als Estacado himself.

Oblivion Toen ik met het leger voor die grote Oblivion Gate stond en de eerste vijanden eruit kwamen. Zo'n prachtig moment, en toen ik uiteindelijk weer uit de Gate kwam zag ik m'n vrienden dood op de grond liggen. Pijnlijk :+

Hitman Blood Money Prachtige game, laatste missie was gewoon ongelofelijk. Je ligt daar op je grafsteen en opeens word je weer wakker en knal je iedereen over hoop! _O_

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Inderdaad.. The Darkness was ook erg top hoor! Ik herinner me nog die muziek in Hitman Bloodmoney, ik vind dat zo prachtig.. En zeker omdat mijn opa op dat nummer is begraven. [yt]U0_KWZ_Atbw[/yt]

19. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    zijn er wel een paar maar die nu echt ff in me op komt was het gevecht met Ridley uit Metroid Prime..
    was zo vet gedaan..._O_

[yt]tejP0L5XbKQ[/yt]

20. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die eindbaas ook echt super vet _O_ Super spel is dat _O_

Deel Deze Pagina