Hoi allemaal, Kan mijn xbox 360 nu games spelen op 1080p of niet. Ik heb geen Elite. En ik ga binnenkort een nieuwe lcd-tv aanschaffen. Als het wel kan, ga ik voor een Full-HD scherm, en anders kan ik voldoen met een HD Ready. Jullie kunnen me vast helpen hiermee. Deze vraag stel ik omdat ik op het dashboard zie, dat je ook de keuze voor 1080p hebt. Ik kan het alleen nu (zonder lcd) niet vast stellen. Groeten, Huib
Waarom een HD-Ready halen als je ook een Full HD kan halen? Dan heb je ten eerste meer profeit (voor later misschien) betere kwaliteit films, en als het goed is kan je wel op 1080p runnen, maar niet via HDMI (Dat is dus iets scherper dan via de standaard kabel)
Er zijn vele factoren afhankelijk van het feit of je uiteindelijk 1080p kan tonen of niet, want jawel, ook met een Full HD tv kan het goed zijn dat je tv via VGA of component een aantal resoluties zelfs niet aankan. Als je echt 1080p zonder nadenken wil: dan is een xbox met hdmi en een full hd de makkelijkste oplossing. Er vanuit gaande dat je een xbox zonder HDMI hebt en even los van een Full HD / Ready tv: - met component haal je max 1080i (staat ook zo op de verpakking) - met VGA staat op de verpakking dat je tot 720p kan gaan Helaas spreken wat deze kabels betreft xbox.nl en .com elkaar flink tegen Lees eens wat bestaande draadjes door zoals deze: klik
Voor dit soort vragen hebben wij een apparte HDTV thread opgericht. Ik zou je willen vragen om daar je vraag opnieuw te stellen, want dit topic gaat daarom op slot.