Wat word je eerste nieuwe xbox live game die je gaat kopen om online te spelen. LET OP: games die nog niet uit zijn
NBA2k3 idd! K vind het alleen nogal vaag dat hij zoveel later komt als in de VS. Daar is i al sinds oktober! Hij staat hier nog voor eind maart/begin april en is al meerdere keren uitgesteld
Ja man, echt irritant.. Eerst stond ie op 17 maart, toen ineens op 21 februari en nu weer op 21 maart..het seizoen is dan al bijna voorbij maar volgens mij updaten ze al die rosters en ratings.. NHL 2k3 staat wél op 21 Feb..raar man.. BTW, Coole Avatar, Dan Gadzuric ruled..
Project Fable zal moeilijk online kunnen gaan, misschien wat extra's dowloaden ofzo, en brute force had ik gehoord dat ze dat toch online gingen doen van iemand maar ik weet niet of dat waar is. Het is het tot nu toe in ieder geval niet.
RAVEN SHIELD!!!!! en daarna; wolfenstein en mischien counterstrike als ie voor live komt, en Halo 2 natuurlijk. Heb nu Ghost Recon voor live dus dat zal wel de eerste game zijn die ik live speel.
ik wachtte ook op SW Galaxie, maar dat spel komt pas volgens mij volgendjaar uir, dus heb ik besloten om op PC te spelen.
was MM 3?? Ik denk toch dat ik voor Raven shield en halo 2 ga, en Ghost recon koop ik ook als Raven shield pas in de herfst komt.
Midtown Madness 3 in mei is dat. en tot ie tijd de demo's denk ik (tenzij ik niet meer tegen het wachten kan, dan koop ik misschien een shooter)