1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 12 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    nou nog 1 missie te gaan op veteran, en dan die miles high nog op veteran, maar eerlijk is eerlijk veteran in COD4 valt me toch echt zwaar tegen veel te makkelijk hebben ze het gemaakt! 1000/1000 is voor het eerst bij COD voor iedereen weggelegd! Morgen even afronden nu naar bed werken morgen vroeg.

    Gelukkig heeft de game een goede MP anders was het wel een erg kort spelletje. Truste!

    Ow en tot nu toe was No shooting in de Warroom wel de "pittigste" van alle levels! Toch wel een paar keer stuk terug moeten beginnen :D
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2007
  2. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    @zifnap..

    Ik denk dat ze bedoelen dat eigenlijk alle FPS/TPS/RTS allemaal met standard map settings werken. En dat er nog genoeg dingen op die mappen te ontdekken zijn. Daarnaast weet jij dus net als ik waar de meeste gasten gaan zitten snipen, en weet je ook dat de maps en perks zo zijn gemaakt dat waar je ook zit je toch wel afgeknald wordt. Campers overleven in dit spel niet zo heel lang imo. (dropping live grenade when dead+sonic boom(dus meer boom uit je live grenade) perks zijn daar ook er goed in!)

    Ik ben persoonlijk alleen maar online aan t spelen(op een enkele keer na toen live er een avond uitlag) en ik ontdek steeds nieuwe plekken, gangen, verdiepingen etc etc in bijna elke map...

    Er zijn een aantal mappen die ik echt kut vindt... zoals dat schip. Als je helemaal bij de stuurhut(of hoe je dat ook noemt) moet beginnen moet je véél verder lopen naar t midden. Dus grote kans dat t andere team al een ambush heeft gezet.

    En ik ben nu ook begonnen aan de andere speltype's. Heb nu bijna t hele weekend headquarters gespeeld.. damn.. CHAOS! :)
     
  3. GeneraalR

    GeneraalR xbox360 gamer!

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat level was inderdaad wel de moeilijkste uit de game. vooral dat stukje voordat die deuren zolangzaam opengaan moest ik een aantal keer overdoen. Mensen zeggen wel dat miles high club te moeilijk is en bijna onhaalbaar maar dat valt wel mee.;)
     
  4. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit weekend de game in een mini lannetje gezien (2 tv's en 2 boxjes). Mijn vriend speelde CoD4 en ik AC. Na 10 minuten wist ik het wel, die game moet ik ook hebben! Volgend weekend ben ik dus ook online te vinden :D
     
  5. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.723
    Heeft iemand een upgrade lijst, van wat je krijgt als je een level omhoog gaat?
     
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    we zullen zien, hoop op wat weerstand. Maar die hoort niet bij de story wel? Is een losse missie buiten de game om toch?
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Gisteren de hele dag niet kunnen spelen wegens verplichtingen met vriendin! :+
    Vanavond de schade maar weer 's inhalen! :cool:
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik weet dat je met het verzamelen van intels dingen kunt vrijspelen en unlocken. Hoeveel intels zijn er eigenlijks en wat kan ik er allemaal mee vrijspelen als ik vragen mag? ;):9
     
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    zijn er 30. Je krijgt achievement voor 15 en 30 gevonden intels!

    Je kan meen ik in arcade dan wat effecten aanzetten, zoals negatief beeld, hoogcontrast beeld enz.
     
  10. Mavi

    Mavi Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0

    Hoe zit dat ook alweer met dat terug naar rank 1 gaan?

    Heb hier wel een keer wat over gelezen maar kan het niet terug vinden.
     
  11. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ga je weer terug naar 1 dan :0
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja. Je kunt meerdere malen Rank 50 worden. Je krijgt dan ook een speciaal teken voor je naam.
     
  13. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je dus 55 bent en je gaat terug naar lvl 1 , verlies je wel alle wapens.
    Laten we dat niet vergeten, je kunt overigens wel zelf kiezen of je dat doet.
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ga ik dus mooi niet doen! :+
    Heeft toch geen meerwaarde?
     
  15. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    The highest attainable level is 55, which unlocks Prestige mode (which is only available for the Playstation 3 and Xbox 360 versions of the game). In Prestige mode, the player can trade in their rank and start over at level 1, in exchange for a special in-game insignia by their name.[7] The player can trade in their rank and start over at level 1 up to ten times, with the prestige insignia changing each time, effectively giving the player 605 total ranks to achieve.

    Linkje naar de bron --> http://en.wikipedia.org/wiki/Call_of_Duty_4:_Modern_Warfare
     
  16. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, 605 ranks. Keeps you going :)
     
  17. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee , kost alleen maar mer moeite om die guns weer te krijgen:+
    Ben trouwens overgestapt van de m4 naar de m16 , Tog is de m16 ook wel meester.
    Eerst vondt ik dat burst maar kut maar nu ist chil je schiet 'accurater' en hebt minder ammo nodig.
    Level 36 trouwens nog 1 leveltje wachten voor de g36.
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vind de M16 persoonlijk niet fijn door de burst. Af en toe hou ik ervan om even goed te "maaien". Dat lukt met de M16 niet. Daarom prefereer ik de M4! :)
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Vanaf level 55 weer naar 1?! Wel erg leuk verzonnen om zo je aan de gang te houden. Ik ga er dan ook zeker voor, aangezien je toch aan je naam kan zien dan je de 55 al een keer gehaald hebt :)
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Als je gewoon op Level 55 blijft staan kan iedereen ook zien dat je dat hebt behaald! :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina