1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 16 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Nope.
     
  2. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    gisteren binnengekregen en kan echt niet begrijpen dat sommige reviewers dit spel een 7 ofzo geven. Die animaties zijn echt geweldig, het zwaardvechten heeft impact en de 'leap of faith' is één van de tofste dingen die ik het afgelopen jaar in een game heb gezien.
     
  3. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Het lijkt wel of de reviewer niet meer zijn eigen beoordeling geeft. Ze lopen elkaar maar een beetje achterna.
     
  4. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: Hebben jullie ook dat de schaduwen op de gezichten van (belangrijke) mensen soms heel gek eruit zien?
    Dat de schaduwen een beetje 'bibberen' zegmaar? Dat zie je eigenlijk alleen in een cutscene, en dan bij zo'n beetje elke assassination etc..
    Bij CoD4 vond ik het zo gek dat mijn eigen schaduw, als ik vor een HOUTEN schot zat zo enorm blokkerig was..
    Hebben meer mensen hier last (nouja, last.. Je ziet het gewoon, ziet er een beetje vaag uit)van of ligt dat aan mij?
     
  5. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
  6. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    LOL

    Wat ik zelf ook erg bijzonder vond was dat ik tijdens het spelen een informer zijn info afhandig moest maken, maar dat deze man er uit zag als een vrouw... Dus echt met lang haar, vrouwengezicht en jurk enzo maar dan met een mannenstem... Erg vreemd :p

    En nee, kom er nou niet mee aan dat iedereen in een jurk lijkt te lopen; ik heb goed opgelet :p
     
  7. Dutchman076

    Dutchman076 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    na een aantal dagen flink spelen uitgespeeld en wat is het tog een geweldig spel!!
     
  8. Jujulza

    Jujulza Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe ga je terug in de tijd dan? of kan dat pas als je hem hebt uitgespeeld?
     
  9. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Meer mensen die moeite hebben met het vinden van de flags in masyaf? Ik moet er nog 2, maar ze lijken wel onvindbaar :x

    Edit:// nog 1. :x

    Edit2:// En eindelijk gevonden. :D
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2007
  10. Ashavan

    Ashavan Guest

    Is de game nu echt zo slecht als dat mensen in reacties onder revies plaatsen en dat de game in no-time overal 2e hands is te vinden ?
     
  11. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, de game is geweldig! Het ligt er alleen aan hoe leuk je de setting vindt en het achterliggende verhaal. Inderdaad, er is niet super veel afwisseling, maar wat doet dat er toe als alles leuk, prachtig en geweldig is? Als je echt wilt weten hoe vet de game is moet je 'm spelen en dan geniet je er vast van!
     
  12. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
  13. mavgink

    mavgink Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    gisteren gehad met mn eerste assisination in acre... (hospital)
    vanavond effe kijken of het nog eens gebeurd..
     
  14. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet ook iemand of je er ondertiteling bij kan krijgen?
    maakt me niet uit of het engels of nederlands is, maar de helft van de tijd kan ik ze niet goed horen...

    en dan nog wat dat teken wat ze hebben...
    ben ik de enige die ziet dat dat een ontnieter is?

    [​IMG]

    /edit sorry had het hulptopic over het hoofd gezien daar stel ik de vraag wel...
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2007
  15. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Probeer het spel nu bij iemand 2e hands over te kopen!
    Heb wat reviews gekeken, en vooral de review op Gametrailers.com is erg vet :)...

    Dit lijkt mij een heerlijke game om te spelen...
     
  16. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:Yeah , vandaag besteld op bol.com .
    Hopelijk morgen binnen , Iemand tips wat ik wel en niet moet doen in het begin
     
  17. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Burgers mollen & in het water springen =(
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Uitgespeeld, wat een game _O_

    Nog ff een vraagje over het einde :

    Nadat je in het verleden die laatste gast hebt afgemaakt, krijg je weer zo'n scene in het heden. Die professor en Lucy lopen dan op een gegeven moment weg. Ik kan dan alleen maar wat doelloos rondlopen in die kamer, er is verder niks meer te doen. Ik kan ook niet meer op de Animus gaan liggen. Dit hoort zo ?
     
  19. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Loop naar de slaapkamer en gebruik Eagle Vision (Y), dan ga je automatisch richting de muur en komen de credits (die je jammer genoeg niet weg kan klikken). Daarna kan je weer de Animus in
     
  20. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Do's: A.S.A.P. zorgen dat je in Damascus komt. Dan wordt 't pas leuk. Intro is lame.

    Dont's: Inderdaad, burgers mollen (behalve knokpartijtje met die dronkelappen en die brede lui :D. En die &#^ bedelaars moet je pakken en tegen de muur sodemieteren, lach me iedere keer een breuk als ze tegen die muur aanklappen |:-) en niet in 'water springen dus.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina