1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 16 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ga nu me 2e assasanation doen, cool :)!
     
  2. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Belangrijke Vraag!
    Denk dat meer mensen die nog met lucy moeten praten/cutscenes willen zien dit wel willen weten

    Je kunt bepaalde memory block's herladen...

    1: Ben je hierna AL je vorderingen (civilians redden, high points, flags, investigations) in DEZE memoryblock kwijt, of in ALLE volgende memoryblock's? Dus ook degene die je al hierna gehad hebt..
    2: Zou ik bijvoorbeeld nadat ik memoryblock 4 af heb (dus bij begin mem block 5 zit), memblock 2 kunnen herladen.. De kill opnieuw maken, en dan hierna met Lucy praten...
    Na dit alles dan weer memoryblock 5 laden en verder gaan alsof er niets gebeurt is..? (Bij Memoryblock 4 blijft alles gewoon 'af')
    3: Of moet je perce de hele game opnieuw spelen, door in het hoofdmenu New Game te selecteren.
    4: Als het geval van 3 zo is, kun je dan de eerste 2 gesprekken met Lucy doen en krijg je hierna de achievement (de eerste keer uitspelen had je hem vanaf gesprek 4 gedaan).

    Hopelijk snappen jullie de vragen en kan iemand me antwoord geven :)
     
  3. donsjonnie

    donsjonnie Xbox One

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    @RedDevil,
    1: Nee, je behoud altijd je vorderingen.
    2: Volgens mij niet
    3: Denk het wel
    4: Denk het niet.

    Iemand die hier een antwoord op heeft?

    Ik ben op het moment bezig om alle vlaggen te pakken. Guide erbij (google: assasins creed flag map, 4e van boven).
    Het probleem is dat er maar 99 voor Damascus op staan.Alleen op de pagina met saracen flags in the middle district staan er 34. Maar als je ze na gaat tellen kom je op 33. Iemand een idee of weet waar die missende vlag uithangt?
    Help!?
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2007
  4. Zipa

    Zipa Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik van het kingdom naar een stad rijd op mijn paard.. dan mag ik helemaal niks van die guards ik hoef maar langs te rennen of ze beginnen met slaan en stenen gooien.. Moet ik dan steeds helemaal rustig lopen of blende?
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik kreeg net van die vrouw die je tijdens de loading screens hoort babbelen te horen dat je ook benen kunt breken...hoe dan? :)
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    als je countert heb je soms dat je je tegenstander alleen maar slaat zodat hij duizelig blijft staan en dan op A drukken ;).
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    ooooh ok dan tof...maareh...A drukekn? dan springt ie alleen maar toch?

    Ik moet zeggen dat ik het wel jammer vind dat al die side-missies zo ongelooflijk één pot nat zijn.

    In elke stad worden burgers lastig gevallen door guards, dus die red je en je kunt binnenkomen via de poort...of ...je klimt gewoon omhoog er langs. Ik had graag wat afwisselende sidemissies gezien.
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2007
  8. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Bump voor mijn vraag hierboven (A)
     
  9. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Als je met je shortblade een combo attack uitvoerd dan slaat altier de vijand, stampt op zn been (je ziet deze breken) en vervolgens steek je hem door de keel _O_
     
  10. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    nee als je met een short of long blade een counter doet waarbij je m 2x slaat dan blijft ie een beetje duizelig staan waarop je "A" kan drukken waarbij je op zijn knieen schopt en ze gewoon doormidden breek of "X" en je hakt er gewoon een keer in
     
  11. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    EDIT : @ BigKabuto, je moet het ook een beetje leuk voor jezelf maken, bijvoorbeeld wat ik doe, is mijn map uitzetten zo is het een stuk moeilijker om de side missions te vinden;) of je zegt van ik wil heel de tijd unseen blijven etc.
     
  12. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond mijn eerste perfecte assasination gedaan, niemand heeft me gezien! 8)
    Gaaf gewoon
     
  13. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan blenden met je paard door gewoon rustig te lopen en A in te houden. Je kan ook gewoon langs sprinten en met paard en al door die groepjes heen beuken.
    Als je de viewpoints in de Kingdom wilt halen zul je wel vaak moeten vechten.

    Dus gewoon langs sprinten of ze afmaken.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Vet zeg, dus dat kan ook? Ook die dokter in Acre bijvoorbeeld? Lijkt vrijwel onmogelijk want die knakker heeft altijd wel ventjes bij hem.
     
  15. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Mij lukt het niet, als ik rustig in de buurt kom, komen die guards al aan rennen:mad:
     
  16. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Net mijn 4e kill gemaakt. Nu moet ik nog de laatste van het memory block in Acre killen, maar steeds als ik er heen wil dan is de disc unreadible. Zwaar frustrerend. Steeds als ik er naar toe wil travellen gebeurt het, maar net gebeurde het ook gewoon in Jeruzalem. Ik heb de Cd al schoongemaakt en de 360 ook al opnieuw opgestart. Hebben meer mensen last van dit probleem met AC?
     
  17. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ja ik heb ook al 2 keer melding gehad, this disc is unreadable. Maar gewoon op random momenten, wel balen want ik had beide keren al een tijdje geen save-game.


    Ik ben nu trouwens bezig met voorbereiding op mijn 4e assasination_O_
     
  18. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Me neef heeft dit de hele tijd als hij de game op start dan heeft hij het al en geen krassen niks vet raar en ik heb nergens last van zit nu bij me 8ste kill.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nee, zulke errors heb ik gelukkig niet gekregen nog. Wel bleef de game gewoon ineens haken gisteren, 360 uit en weer aan en klaar.
     
  20. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja mooi klote, die hele disc zit onder de krassen:confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina