Leest net op Tweakers: De Duitse ontwikkelaar 4Head Studios heeft de ontwikkeling van zijn Beowulf-spel gestaakt. De studio kon geen uitgever voor het spel vinden door het gelijknamige filmspel dat Ubisoft in november gaat uitbrengen. Het hele verhaal op: http://life.tweakers.net/nieuws/50387/4head-studios-stopt-zijn-beowulf-game.html
3.0 Presentation Narrative is presented in a nearly unintelligible fashion. Camera occasionally gets stuck. A few nifty visual effects in battle. 6.5 Graphics This game can actually look really good at times. At times. 5.5 Sound Enjoyable score, shoddy voice acting and mediocre sound effects. Beowulf, for some reason, needs to repeatedly assert "I am Beowulf!" 4.0 Gameplay Gets the basics right, even if they're ripped right out of God of War. Never amounts to anything. 1.0 Lasting Appeal Concept art Gast dit is toch geen REVIEW??? Concept art als lasting appeal? mensen geef ons dan tenminste nog een normaal antwoord!! Wtf moet ik daar nou weer mee! Ik zweer die lui bij IGN moeten nieuwe lui aannemen want dit is 3 keer onzin wat ze de laatste tijd lullen! Niet normaal meer
Als je even een paar post boven je kijkt dan zie je dat het spel al in de winkel ligt Zag trouwens een Preview op gametrailers en toen zag het er niet verkeerd uit, beetje god of war achtig. Maar schijnt dat de final build best kut is geworden dus
er was nog een ander team met een andere beowulf bezig.Die niks met de film te maken had.en die is afgeschaft
Filmgame wilt niet altijd betekenen dat ie slecht is. Kijk maar eens naar Harry Potter game (de laatste) Of naar de Lord of the Rings games. Chronicles of Riddick (ofzo) schijnt ook een goed spel te zijn Natuurlijk zijn er meer slechte dan goede filmgames, maar dat wilt niet per definitie zeggen dat íedere filmgame kut is. :b:
Weet ik wel maar Eragon gaf me zo een kater @PRO EVO 06: Ligt het aan mij of wil dat niks zeggen?? Harry Potter zag er trouwens wel relaxed uit, kweetniet leuke side-game.
heb jij hem dan gespeelt ??? het geweld in de game is gewoon goed gemaakt.je vecht met je vuist of zwaard.of je breekt mensen.En met een hack en slash game wilt dat veel zeggen.
Heeft iemand de game trouwens al? Weetniet het ziet er erg vet uit enz....als de speelduur ook lang is heb ik zeker wel interesse!
Daar zitten al meer argumenten in, met veel geweld en veel bloed weet je toch niks. Maar zowiezo niks voor mij, dit soort games.
als je hem zelf speelt geef je hem meer.bij insidegamer spelen ze alleen 1 level zeker.de wapens die kapot gaan enzo.Nee deze is meer dan 4 waard.