1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 12 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand suggesties, slimme trucjes, hoe die miles high club te halen, heb het net een uur geprobeerd op veteran maar lukt me maar niet. Kwam soms boven maar had dan vaak nog maar 10 sec over ofzo en das echt te weinig.
    Verder wel een zeer toffe gamel vooral MP
     
  2. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand enig idee hoe ik die boer kan redden, waar verstopt die gozer zich. heb het spel al op veteraan uitgespeeld maar wil alle achievements nog even halen :)
     
  3. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb cod 4 ook toegevoegd aan mijn collectie. Ik ben ook meteen begonnen met veteran zoals de meeste van jullie aanrade. Net the bog gehaald, sommige stukje moet ik wel een x aantal keer over doen en andere loop ik zo doorheen. Ik echter nog geen momenten gehad waar ik echt niet uitkwam.
     
  4. GeneraalR

    GeneraalR xbox360 gamer!

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0

    Je moet niet proberen ze allemaal te vermoorden maar als je een groepje ziet een flashgrenate gooien en erlangs proberen te komen, je teammates killen ze dan wel. Eigenlijk moet alles wel perfect lopen om optijd daar tezijn, ik was nog net 1 sec optijd:9 verder is het misschien ook wel handig om bij youtube een filmpje te zoeken hoe mensen dat doen, dat kan misschien helpen
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Komt nog wel! :+
     
  6. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe krijg je in multiplayer een helikopter?
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    7 Kills achter elkaar :thumbs:
     
  8. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    7 kills scoren zonder dood te gaan. Je kan hem dan oproepen en denk eraan dat het na het scoren van die 7 kills het niet uitmaakt dat je dan dood gaat. Je kan hem 1 keer oproepen dan ook al ben je daarna alweer dood gegaan (daar kwam ik dus zelf laatst pas achter).
     
  9. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik dan de enige die CoD 4 moeilijker vond dan 2 en 3? Deel 2 vond ik niet super moeilijk, 3 al wat lastiger en 4 vond ik te erg. Ik vond die no fighting en mile high gewoon niet leuk meer.
     
  10. Drogba

    Drogba Guest

    Hij zit in dat ene missie waar je neerstort met de heli en je met 4 andere gasten in de nacht naar de extraction point moet. In het begin ergens ga je het huisje in met een grote raam, daarbuiten zie je 4 soldaten een boer lastigvallen, knal ze neer voordat ze wat met hem doen.
     
  11. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en je moet niet gelijk op die kerels schieten,
    je moet wachten totdat je maat er iets van zegt en dan gelijk schieten!
     
  12. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Iemand?
     
  13. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had COD 4 zondag uitgespeelt(regular) en had gewoon de aftiteling afgekeken, kreeg toen nog een extra level(VIP nog wat) vervolgens kwam ik weer in het COD menu met een bericht dat ik de Arcade mode en Cheat mode had unlocked.
     
  14. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat kun je in de multiplayer trouwens met 'Radar', kun je oproepen wanneer je 3 kills achterelkaar hebt gemaakt. Ik gebruik het nu alleen maar omdat je er XP voor krijgt.
     
  15. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ergens in it topic een HELE lange post gemaakt hierover, mijn tactiek waarmee het al meerdere mensen gelukt is.
    Dus kun je zelf even opzoeken :9 Weet niet of het deel 4 of deel 3 was..

    Edit: Ergens in deel 4 moet ik het gepost hebben. Later dan pagina 12... Tot daar gebladerd en toen was ik t zat :9
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2007
  16. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, ik wachtte de eerste x totdat ie z'n wapen pakte en op de boer gericht had, want vaak zie je dan nog van die woorden zoals: goodbye mothafucker, maar nee, hij pakte z'n gun en schoot gelijk, en ook niet tevroeg, je moet wachten dat price het zegt, en niet wachten totdat hij zijn zin heeft afgesproken,
     
  17. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.616
    Leuk Bevonden:
    8.708
    ik kreeg die achievement gewoon per toeval, ik zag mannetjes staan ik schoot en kreeg m.
     
  18. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Mensen ik heb deze vette game ook, maar ik vraag me iets af. Hebben jullie soms ook moeite met de herkenbaarheid van tegenspelers in de MP bijvoorbeeld bij Team Deathmatch? Ik moet zeggen ik ben een beetje kleurenblind dus das lastig. Ik zie soms wel skeletjes in beeld zijn dat dode tegenstanders of is dat juist een indicatie dat daar achter die muur een levende opfor loopt?

    Bij UT kan ik rood en blauw altijd goed uit elkaar halen, maar hier vind ik het soms moeilijker! Heeft iemand een tip waar ik op moet letten? Het is misschien een domme vraag maar ik hoop toch dat jullie een goede tip hebben zodat ik deze game toch wat beter in de MP kan spelen want ik ben soms te laat met schieten hierdoor.:confused:

    Thx!
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Die doodskoppen geven aan dat daar lijken liggen.
     
  20. Wooldoor

    Wooldoor Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game in regular uitgespeeld en ben nu met veteran bezig, wat een moddervette gameplay op veteran. Ik had hem eigenlijk gelijk daarop moeten spelen, denk dat er maar weinig games zijn die zo realistisch zijn. Ik hoor iedereen over die miles high achievement maar hoe speel je dat level, waar kan je die kiezen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina