[JSRF] wat vraagjes...

Discussie in 'Algemeen' gestart door djlaulau, 26 jan 2003.

  1. djlaulau

    djlaulau Lamlendigheid

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag 1: Hikage Street. Boven het save-point zit zo`n ding (ik geloof dat het een jet heet). Hoe krijg ik deze te pakken?

    Vraag 2: Krijg je een extra poppetje als je alle jets in 1 level heb of zo?

    Vraag 3: In 99 street moet ik als ik de secret tape heb een trick doen (de onderste) Die trick is: Wat chinese tekens, en dan staat er pipe. Wat stelt dit voor?
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2003
  2. Hirameki

    Hirameki Ronin

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
  3. carrrlo

    carrrlo Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    het zijn geen jets maar grafity souls|:-
     
  4. paroxysm

    paroxysm Xbox-lanner

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    he ik heb ook een vraagje
    ik heb net de bom onschadelijk gemaakt en ik moet nu yoyo vinden maar t lukt niet :mad:
     
  5. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    moet je over die kartonnen dingen rijden, die storten naar beneden, maar niet allemaal. Dan moetje gewoon over die dingen rijden die wel blijven, en zo naar een stukje in de overkant komen, dit moet je paar keer doen totdat je bij Yoyo komt.
     
  6. Wervel

    Wervel Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij 99 street moet je gewoon op het pleint van de toren op de rails vlakbij de gewouwen boven het schuine gedeelte boven de trappen op de rails (ohja al genoemd) een rondje om het plein gaan grinden
     
  7. Wervel

    Wervel Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    je krijgt een extra speltype laat ik het maar zeggen als je alle grafiti souls en opdrachten van de secret tape heb gedaan. of je het spel eerst uit moet spelen weet ik niet. Je kan het speltype spelen als je met roboy praat en de laatste optie kiest. En als je de challanges wint krijg je nieuwe characters.
     
  8. djlaulau

    djlaulau Lamlendigheid

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    OK het is zo`n beetje gelukt maar nu moet ik naar de skyscraper disctrict omdat Yoyo aan het knokken is, maar ik kan hem niet vinden!!!! Maaruh, ik vat het verhaal niet meer want ik heb 1 filmpje doorgeklikt. Is Yoyo nou evil geworden of zo?????
     
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat merk je vanzelf wel of Yoyo evil is. Volgesmij moet je nu naar het midden van het level en dan merk je dat the Immortals nog slapen, dan krijg je de opdracht Hikage Street, Kiboaga Hill en the Skycraper District onder te spuiten.
     
  10. djlaulau

    djlaulau Lamlendigheid

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik al gedaan!

    Nadat ik Kibioga street en hikage street onder heb gespoten moet ik weer allemaal van die robots slopen en dan weer naar 99 street. Daar vind ik Yoyo niet!
     
  11. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    wat zijn die tapes eigenlijk en wat kan je met die souls?? (kheb t spel pas net ;) )
     
  12. djlaulau

    djlaulau Lamlendigheid

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Die sould leveren je nieuwe gravity op. In het begin van een level staan er 3 souls. Om er meer te voorschijn te laten komen, moet je de hidden tape vinden en dan kijken in je GG-notebook, en dan de tricks doen die daar staan. Aan het eind van de spel, als je alle souls in 1 lvl heb kan je ook nog een test run daar doen!
     
  13. paroxysm

    paroxysm Xbox-lanner

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    en heb ik het spel hier bijna uitgespeeld?
     
  14. Greywolf

    Greywolf X-box gamer

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    ja daar zit ik vast, ik heb die 3 levels ondergespoten, maar die immortals slapen nog steeds:confused:. ben ik soms iets anders vergeten???
     

Deel Deze Pagina