1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

verschil in kabels

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door SanRox, 24 feb 2007.

  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik weet het, maar ik ga er bij DVI altijd steevast vanuit dat mensen het over de digitale variant hebben....dus zodoende.
     
  2. RVE_NL

    RVE_NL Need games

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    thx ik ga morgen ff bij de media markt langs voor de inkopen :p

    Het is idd een DVI-i dus dat zit wel goed, geluid doe ik los op tv zit een DVI audio in ;)
    Bedankt voor de tip van de pc surround set maar dat heb ik op het moment ook al :)
     
  3. bubbababy

    bubbababy Guest

    Waarschijnlijk is dit via een omweg al eens beantwoord, maar toch ga ik t vragen. Ik heb recentelijk een nieuwe tv gekocht(SAMSUNG LE26R82)het is een LCD tv en hij is hd-ready. Nu vroeg ik mij af wat nu de beste kabel voor deze tv is. Ik neem aan dat de kabel die voor deze tv het meest geschikt is voor alle HD-ready tv's het beste is. Dank alvast
    Link: http://www.samsung.com/nl/products/tv/lcdtv/le26r82b.asp?page=Specifications
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    De beste keuze is een VGA kabel, en al helemaal sinds de spring update.
     
  5. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ik krijg morgen mijn Monster GameLink Xbox 360 to Component Video + TOS Kit kabel binnen .
    Heeft iemand ervaring met deze kabel ?
    Kan mij iemand vertellen waar die TOS kit voor dient ?
     
  6. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik wil ook een monster component kabel aanschaffen. Kan ik dan het beste die met 5 tulpstekkers ( http://www.monstercable.com/productdisplay.asp?pin=3560 ) of deze http://www.monstercable.com/productdisplay.asp?pin=3559. Ik heb geen dolby surround set en de kabel zou op een le32R71B Samsung komen, en het geluid ook gewoon via de tv. Wat is de beste keus?
     
  7. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat het niet zo dat kabels die gebruik maken van andere metalen dan de aansluitpunten op je apparatuur, op een gegeven moment voor corrosie gaan zorgen (zoals sinds het ontstaan van de wereld gebeurt bij 2 verschillende materialen die niet in vacuum met elkaar in contact staan)?

    En dus, na een aantal jaar je verminderde kwaliteit van je aansluiting hebt (en dus minder goed beeld of geluid)?
     
  8. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
  9. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Oke, tnx voor de antwoorden.

    @Max3400, goud toch niet?
     
  10. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    goud of andere edel metalen kunnen (mogen) geen corrosie veroorzaken.

    Daarom is het ook edel ;).

    Maar corrosie kan ook onstaan als je 2 dezelfde metalen tegen elkaar aanhoudt. (behalve edel metalen dan O-)) Bij verschillende kan het wel sneller gaan, maar corrosie is haast niet tegen te gaan ;)
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2007
  11. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    en zou die monster component kabel echt zo veel beter zijn dan de xbox360 component cable?
     
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    ach de één zegt van wel (degene die hem hebben gekocht), de andere niet (die hem niet hebben/testers)

    Vast wel wat verschil, maar of het de hoge prijs waard is?
     
  13. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    die ander is 58 euro en de normale 30, ik ga denk ik toch voor de duurdere. Ook minder gevoelig is die hoorde ik.
     
  14. ruudbosch

    ruudbosch Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een vraagje:

    Ik gebruik nu de standaard kabel die bij de 360 premium meegeleverd is. De tulp-stekkers (rood en wit) heb ik nu aangesloten, mbv een adapter, op mijn audio set (logitech X-540).
    Nu ben ik van plan om de advanced scart kabel te gaan halen aangezien ik geen hd-tv heb. Op welke manier kan ik mijn audioset hierop aansluiten?
    Alvast bedankt!

    niemand die mij kan helpen??? :confused:
     
  15. SanRox

    SanRox Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    interessante vraag. Er zit een optice uitgang op de stekker. MAar daar heb je dan een speciaal optisch kabeltje voor nodig. Verder moet het audio systeem natuurlijk ook een optische ingang hebben.

    Deze heeft mijne niet dus ben benieuwd of hier andere oplossingen voor zijn.
     
  16. ruudbosch

    ruudbosch Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    2
    Laatst bewerkt: 21 nov 2007
  17. ruudbosch

    ruudbosch Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    2
    niemand ervaring met bovenstaande kabel???
     
  18. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat je dan beter gewoon de originele Microsoft RGB scart kabel kunt kopen...
     
  19. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    ruudbosch, ik heb je een pm gestuurd.
     
  20. ruudbosch

    ruudbosch Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb eerder vernoemde kabel (Adapt gX Xbox 360 SCART RGB Cable) toch besteld, en ik ben zeer te spreken over het verschil!
    Waar het mij vooral om ging was dat de tekst(en) beter te lezen waren, en dit is een groot verschil met de standaard kabel. Verder heb ik het idee dat de kleuren helderder zijn en alles scherper is.
    Een goede aankoop dus voor 20 euries!!
     

Deel Deze Pagina