1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 16 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mavgink

    mavgink Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    aah vandaar ik gebruikte A steeds :) ga het vanavond meteen proberen ! :)
    laat het filmpje nog maar even zitten anders. denk dat het wel gaat lukken :)
    thnx!
     
  2. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dankje, had daar ook problemen mee ;)

    Dus:

    Locken, highprofile+X en je dood 'm?
     
  3. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
  4. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik lock ze heel vaak niet eens en dan lukt het ook al aardig:)
     
  5. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Zonder locken lukt 't ook, maar dat wordt wel een probleem als er meerdere lui in de buurt zijn.

    Let op: zorg dus wel dat de afstand niet te groot is. Het moet zeg maar in één sprong haalbaar zijn. Dan is die guard de zak \o/
     
  6. Arrahant

    Arrahant Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn de gekken idd.
     
  7. Tjop21

    Tjop21 Forza Waalwijk

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook abbo maar ook nog geen Pu, vaag

    Maar goed ontopic: Ik heb er nu al vele uren opzitten en pas 2 assassinations gedaan, echt een superspel. leuk te lezen dat ze al over de miljoen verkocht hebben, komt er zeker een deel 2 :b:
     
  8. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de PU hier voor mij liggen en het spel krijgt een 99! Nergens zoveel verdeeldheid over cijfers als met deze game!
     
  9. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ben het opzich wel eens met de algemene minpunten over AC(weinig variatie in sidemissies, weinig interacties met npcs enz.), maar ik zie dat meer als tips voor een deel 2. Je hebt gewoon drie gigantische steden als speeltuin als assasin. En ondanks de grootte is het één van de mooiste spellen op de 360, zonder framedrops, glitches of wat dan ook, het loop heerlijk! De animaties zijn fantastich en de steden ademen echt sfeer uit. Ik vind de pluspunten zoveel beter dan de minpunten dat ik vind dat dit spel niet onder de 9 verdient. Er is inderdaad nog ruimte voor verbetering en daarom vind ik het dan ook prachtig om te horen dat het een trilogie wordt =D!
     
  10. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Ubisoft's Assassin's Creed has shot to the top of the UK all-formats charts and become the second fastest-selling new IP on an individual format behind 2002's The Getaway.

    The Xbox 360 version of the game claims 67 per cent of sales, with the PlayStation 3 version taking the remaining 33 per cent. It also becomes the third fastest-selling Xbox 360 game within a weekly sales period.

    Last week's number one, Activision's Call of Duty 4, has been knocked from the top as it suffers a 33 per cent fall in sales.
     
  11. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu 3 gasten gekilled in totaal .. daarnaa kon je kiezen waar je heen ging zodra je de kingdom in ging , dat is zeker chill..maar ik ben nu in Jerusalem ..maar er zijn helemaal geen afluisterpraktijken of andere objectives ?! kan het zijn dat ik eerst naar een andere stad moet ofzo ?
     
  12. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent nu voor de 2e keer in Jeruzalem, dus je hebt een nieuw gedeelte 'unlocked' Ik weet niet precies welk deel (arm, middel of rijk). Dus even zoeken welk gedeelte je unlocked hebt, vervolgens een viewpoint opzoeken en voìla.
     
  13. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    ja idd, Altair kan niet zomaar even de weg vragen aan mensen die daar lopen, dus moet je torenhoog klimmen en zelf kijken waar jee heen moet 8)
     
  14. bigsmoke19

    bigsmoke19 hahaha

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    ben nu de vlaggen aan het verzamelen maar kan er bij eentje niet komen

    dat is die ene vlag bij de ruines die bovenop zo'n pilaar ligt
    weer iemand hoe ik er bij kan komen??
     
  15. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Is al een aantal keer vermeld in dit topic. Je kan hem niet halen tot je Grab Ledge hebt, die krijg je bij rank 5 of 6.
     
  16. bigsmoke19

    bigsmoke19 hahaha

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    ok dan zoek ik het wel ff op want ik moet weten HOE ik er kom..
     
  17. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net me eerste assasination gedaan wel vet , gelijk 55 G rijker.
    Voor de rest gelijk alle viewpoints en de save the citizens enzo.
    Nu ben ik in acre en ben ik weer bezig met die dingen voor de 2e assasination.
     
  18. bigsmoke19

    bigsmoke19 hahaha

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je ook waar dat het vermeld staat, welke pagina??
     
  19. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.734
    Ik heb haar ooit in een groep wachters gegooid ook niet echt mn slimste moment
     
  20. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Of over een randje, hopla het water in.



    Vinden ze ook niet leuk =(

    Ik vind 't nu overigens weer super vet worden. Bij een paar assasinations had ik echt zo iets van: heb ik nog wel zin om al die view points etc. te bezoeken, en al die lui te redden?
    Maar nu
    heb ik 't gevoel dat ik steeds belangrijkere lui ga vermoorden, zoals die William. En Altaïr begint een beetje te twijfelen aan zn opdrachtgever. Ben benieuwd hoe 't afloopt :D
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina