1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 17 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NtrMission

    NtrMission LF.Xx.

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht normaal vandaag nog te bellen naar Microsoft, maar toen ging de bel.

    UPS stond klaar met men Xbox. De Xbox hulplijn vertelde me dat het tot 26 november zou duren eer hij klaar was, maar nu al stond hij aan de deur.Een nieuw moederbord en een nieuwe drive disk. Hij is nu een stukje stiller dan voordien, en heb nog geen 'unreadble disk' gekregen

    Dankje Microsoft voor de snelle service \o/
     
  2. GvB

    GvB Active Member

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox is nu ook in Duitsland
    De service van UPS is trouwens echt geweldig, om 16.40 had ik gebeld gisteren naar UPS, om 17.00 stonden ze voor de deur. En vandaag om 10 uur 's ochtends was die al aangekomen bij het reparatiecentrum!

    Ik heb toch nog een vraagje;
    Hoe kom ik er nou achter wanneer mijn xbox weer terugkomt?
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2007
  3. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm mijne is nu precies 2 weken weg, met een ROD hoelang duurt het denken jullie nog? lees dat sommige hem hier al terug hebben en later zijn opgehaalt dan die van mij..
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Doe 's even wat betere research voordat je mij probeert te corrigeren.
     
  5. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Met een week heb je hem als het goed is weer. Maar je kan ook de support lijn bellen, die weten de status en als ie terug is gestuurd hebben hun het trackingnummer van de terugweg voor je.
     
  6. Tinuva

    Tinuva Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik doen! Ja sorry had er echt geen idee van dat de nieuwste premiums van HDMI waren voorzien. Zal in 't vervolg zwijgen voor ik iets zeker weet _0/
     
  7. royspijker

    royspijker Master

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen kan iemand mijn vraag beantwoorden?
     
  8. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Wat je hier leest zijn de slechte berichten, er zijn zat mensen die nooit problemen hebben gehad.
    En mocht je 360 stuk gaan heb je hem in het algemeen na 3 weken weer terug. Je hebt namelijk 2 jaar garantie en 3 jaar garantie op de ring of death.
    Ook de nieuwe consoles gaan wel eens stuk, dus als je dat verstaat onder risico nemen, dan loop je het risico dat ie stuk kan gaan. Maar dat is bij alle apparatuur die je koopt en die hebben niet zo'n goede service, vaak moet je dan maanden wachten. Dus de service van xbox is goed te noemen.
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2007
  9. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je nu een 360 koopt, loop je nog steeds risico op een gammele bak.

    Er is nooit een recall geweest, dus je kan er een uit de oude voorraad krijgen.
    Ook is het niet zeker dat de huidige machines geen productiefouten bevatten, kijk maar bij sommige mensen met een Elite.

    De service is goed, maar houd ook een keer op.
     
  10. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb vandaag ook een nieuwe terug gekregen. Was de tweede keer dat ik een xbox naar duitsland stuurde, vorige keer kreeg ik refurbished ding terug.
    Ik kreeg er ook een maandje live bij, dat vind ik dan wel weer netjes :)
     
  11. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Net me Xbak weer trug, heeft precies twee weken geduurd.
    Netjes een maandje live erbij ook
     
  12. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had al op je gereageerd. Zoals Mastat zegt, in deze tread hoor je vooral de slechte reacties. Er zijn dus zat mensen die geen problemen hebben. Ik zou als ik jou was gewoon kijken naar de games die je interreseren.
     
  13. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Status: Teruggezonden naar verzender

    dit krijg ik bij ups betekent dit dat ze hem terug hebben gestuurt naar mij?
     
  14. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Nee, dan is ie op het repaircenter aangekomen. Voor de terugweg moet je de servicedesk weer bellen, dan krijg je een nieuw nummer voor de terugweg.
     
  15. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    ok jammer zal is gaan bellen dan.
     
  16. GrandDestroyer

    GrandDestroyer Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Na vandaag me xbox terug hebben gekregen mag die morgen weer naar duitsland maar ik had nog even een vraagje, als je 3 red rings krijgt, moet er dan iets op je beeld verschijnen of kan die dat af en toe ook niet doen?
     
  17. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Als je de ring of death hebt verschijnt er niks op je beeld.
     
  18. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Mijne staat sinds vanochtend 11:30 op verzonden richting mijn huis adres. Dus verwacht m morgen ergens.:)
    Hopenlijk gaat alles weer op rolletjes en loopt het met mij niet af zoals met kevf(!?), de moderator...
     
  19. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Had je gebeld voor je nieuwe nummer, of kan je tegenwoordig je oude ups tracking nummer ook voor de terugreis gebruiken?
     
  20. GvB

    GvB Active Member

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn status is nu: Afgeleverd, wat is dan het verschil, want ik neem aan dat Afgeleverd ook betekent dat hij aangekomen is bij het repaircenter...

    En nog een vraag: wanneer kunnen ze je bij xbox support een nieuw tracking nummer geven voor de terugweg?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina