Ik heb het spel vandaag gekregen. Voor de 25euro die hij nu kost is ie het wel waard. Voor 60euro is het spel veeeeeel te afgeraffeld.
Het kwaliteitsverschil tussen verschillende delen van de game is enorm.. Tis echt een budget titel eigenlijk. snel aan gewerkt, of naja afgeraffelt want de concept art is mooier dan de rest van de game lol.. Het intro filmpje is zo lelijk dat het een ps2 game lijkt.. verder op in de game wordt het juist weer mooier. Dat vrschillende mensen aan de characters hebben gewerkt is ook te merken en de animaties van die verlijdelijke vrouwen zijn te stoterig.
Echt jammer eigenlijk want het had echt een super game kunnen zijn, ik speel hem met plezier maar tis toch-net niet een goede titel.
Maja voor 25euro wat achivements halen is wel lachen en het vechten is wel cool er is ook veel afwisseling in de levels en dat je in he tbegin eigenlijk al meteen bij een eindbaa sbegint is tof..
In chapter 2 zijn die level smooi en lijkt het alsof ze daarvoor meer tijd hebben genomen. Door een simpele methode zou het spel er al mooier uitzien door de camera dichter ibj he tmannetje te plaatsen, want er zit best wel wat detail in de textures die je niet ziet wanneer je normaal aan het spelen ben, en dat is erg jammer.
Het van muren naar beneden glijden enzo is erg vet gedaan. Ik speel vanaf he tbegin op Ledgend en dat is best tedoen en toch best uitdagend.
anyway ik raa dhem wel aan voor 25 of 20 euro te halen. Jammer dat he tnie tmeer bied want ik had deze game wel 60 euro waard gevonden als er meer inzat..
Laatst bewerkt: 26 dec 2007