Ik heb nu 6 airships neergehaalt en geen achievement! Maar waar zijn ze dan ongeveer allemaal? iemand een idee?
eerst kocht ik countesrtrike source, en kreeg er hl2 bij, eerst was ik ook niet zo geinsteresseerd, maar ik raad het je echt aan om het tegaan spelen, want eerst vond ik het ook nix, vage zombies, rare wapens end ie shit... maar gewoon even doorspelen, al gauw vind je het de 1 van de beste games ooit gemaakt, tenminste, dat was met mij zo, smaken verschillen natuurlijk,
als je gewoon hl2 heb uitgespeeld, en anders wel episode 1 erbij, dan heb je zeker in het totaal 6 gunships neergeschoten,
Half life ken ik van PC. Het is een kwestie van smaak. Begrijp mij niet verkeerd. Ik keur Half life en Portal zeker niet af. Ik heb er ook geen 60 euro voor uitgegeven. Veel van de spellen koop ik 2de hands of via play-asia.
Heb gisteren Portal uitgespeelt Die song wat je dan te horen krijgt is echt hilarisch vindt ik Nu op naar de advaced maps. Peter M
Ja maar apparte.. beetje klote om alles door mekaar te gooien, zie deze trouwens, niet 4 maar zelfs 3 sec! [yt]xzG0WPq-O7E[/yt] Doet ie goed, denk niet dat het nog sneller kan.
Even een vraagje: Welke game heeft volgens jullie een betere ONLINE multiplayer, COD4 of Orange Box? En aub als je kan dit ook beargumenteren
Hoewel ik de kans klein inschat ben ik opzoek naar iemand die deze game zou willen ruilen tegen een of meerdere Xbox 360 titels. PM me als iemand intresse heeft,
Iemand enig idee waar ik de 5de cache case kan vinden in Episode 2? Ik de eerste vier waar van de vierde in een grot ligt. Voor alle duidelijkheid ik zoek dus de vijfde en dat is de case die na de grot moet komen, maar kan hem nergens vinden..?
Spoiler Ergens rij je met de auto tussen wat huizen door, dan wordt je ingesloten door zo'n blauwe doorzichtige muur. Daar voorbij, dan moet je een stuk van de berg afspringen en dan kom je weer op de weg. Dan is het 1 of 2 bochten lang de weg volgen en dan is het aan je rechter hand.
Van de week eindelijk HL2 gespeeld en: Wat een game zeg! Ik heb m toen ie uitkwam gespeeld op de pc (2002?) maar het spel blijft gewoon indruk maken! Ik herken heel veel maar ik ontdek ook veel nieuwe dingen... ook de achievements geven een leuke extra dimensie aan de gameplay... ik ben benieuwd hoe tof Ep1 en Ep2 zijn vergeleken met HL2... wordt top! \o/
Is dat Team fortres 2 nu ook een beetje de moeite waard? Gebruik mijn live nu erg weinig dus zoek even iets om op live te spelen.
Ik dank jullie beiden. Ben al bij dat stukje geweest waar je wordt ingesloten, maar meende dat de kist ergens van te voren moest staan.
kan je alleen team fortress 2 online spelen want normaal zijn er toch ook onlineversies van de andere spellen?