Xbox 360 DVD-ROM Drive Check

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lethal AK47, 13 apr 2006.

  1. Chris5488

    Chris5488 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, dan ga ik daar eens op letten!
    Benieuwd of ik het geluk heb om er een te vinden...

    EDIT: Helaas, de winkel wil niet ruilen.
    Ze zeggen dat ik Microsoft moet contacteren en de Xbox 360 moet opsturen.
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2007
  2. skatingmark_99

    skatingmark_99 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoe zit het met de xbox360 arcade? :{
    Ik wil ook een xbox 360 aanschaffen, maar ik wil niet meteen zo veel neerleggen voor een elite ofzo. Ook ligt die krassen-affaire met de 360's me niet zo goed :eek: Een arcade leek me een leuke optie. Deze is ook nog niet zo lang uit, daarom vroeg ik me af of hier nog wel oude drives in zitten en of die dus nog krassen maakt.
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    geen een van de huidige batch drives maakt krassen dus je kan met een gerust hart een Xbox 360 kopen
     
  4. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    En met de arcade console heb je grote kans een 360 met nieuwe chipset te kopen, wat weer een pluspunt voor je is ;)
     
  5. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de MM hebben ze anders stapels xboxen uit begin 2006
     
  6. skatingmark_99

    skatingmark_99 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nog ff een emailtje gestuurd naar bol (daar ga ik hem wss kopen vanwege het meteen vervangen in geval van krassen of andere defecten). Ze zeggen dat ze daar alleen nog consoles verkopen met de nieuwe drive erin\o/
    Ook zeiden ze dat ze weinig problemen meer hadden met de 360's.
    Laten we hopen dat ze gelijk hebben :thumbs:
     
  7. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg maar gerust ja,
    Want alle nieuwe worden zo gefabriceerd, en de productie van de Xbox Arcade is later dan begin '07 begonnen. En de winkel maakt niet van een oude xbox met een hitachi- of samsung-drive, een nieuwe Xbox Arcade.

    Ik keek laatst op mijn Gears of War disc, die heeft zeker wel honderden uren gedraait. net de eerste krasjes begonnen te komen. Terwijl andere spellen die maximaal 100 uur hebben gedraaid (Colin McRea: DIRT) dat niet hebben.
    Dus mijn Hitachi (later vervangen door BenQ) maakt blijkbaar bij mij na een 'x' aantal uren krassen op de schijfjes. Heeft iemand dit ook al gehad bij de Hitachi/Samsung?
     
  8. skatingmark_99

    skatingmark_99 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik de xbox dan ook veilig in zijn verticale positie op mijn kamer zetten? (niet tijdens het draaien van liggend naar staand natuurlijk). Dat blijkt weer iets beter voor de koeling.
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dat kan gewoon.
     
  10. Tom. V

    Tom. V Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje, mijn serialnumber eindigt op 73905
    Is dit dus één van de laatstgemaakte? Heb hem vandaag maar pas aangekocht :) (forza 2+ pinata premium pack)

    alvast bedankt voor de informatie
     
  11. skatingmark_99

    skatingmark_99 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag mij xbox 360 arcade binnengekregen :D (inclusief assassins creed, en PGR 3 heb ik er nog bijgekocht, die was niet zo duur meer :) ) Productiedatum was 30-09-2007, en ik heb meteen gechecked, en er zit een BenQ drive in.
    En over de productiedatum Tom, die staat als het goed is ook op het stikkertje achterop je console.
     
  12. Tom. V

    Tom. V Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad dankuwel :)

    De mijne btw op 28/09/2007, dus ik hoop op geen problemen :)
     
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Of het helemaal klopt weet ik niet, maar het schijnt dat de consoles geproduceerd door Team FDOU (vemeld op de doos) je de meeste kans geven op een DVD-Rom Drive van BenQ. :)
     
  14. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik heb die Arcade met falcon en benq drive.

    Maar die benq maakt ook nog een behoorlijk stofzuiger geluid bij burnout..
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Maf, want ik ken ook iemand met een BenQ en die hoor je amper. Misschien dat die met een aantal games meer geluid produceerd. Maar goed, het voordeel van de BenQ is wel dat die stabieler en sneller is wat ook niet verkeerd is. Toch? :)
     
  16. Mota15

    Mota15 MC

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Beste mensen,

    Ik heb vrijdag 4 april een xbox360 aangeschaft bij de MM en nu zit er een Hitachi drive in. Ik vind hem best veel lawaai maken als ik Halo 3 erin heb zitten.

    Weet iemand of het nog mogelijk is om de xbox 360 om te ruilen en vervolgens 1 te nemen met BenQ drive? Of moet de xbox360 dan defect zijn?
     
  17. Opper

    Opper Xbox 360 nub

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een bofkont ben ik, na de reparatie nog steeds mijn oude hitachi \o/:mad:
     
  18. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Of het helemaal klopt weet ik niet, maar het schijnt dat de consoles geproduceerd door Team FDOU (vemeld op de doos) je de meeste kans geven op een DVD-Rom Drive van BenQ.

    team FDOU staat juist voor een falcon moederbord, dus niet verzekerd van een benq drive
     
  19. Mikeeey681

    Mikeeey681 Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een 360 uit laat 2007 (productie datum ergenss in november 07) maar ik heb helaas een samsung drive...

    Maakt wel veel herrie maar neemt gelukkig niks af aan gameplezier, hij maakt geen krassen!:D
     
  20. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb zowel een hitachi als een benq drive in mijn xbox gehad (op 12x en 8x), en op 12x versloeg de benq de hitachi inderdaad qua stilte. Niet met veel maartoch. Op 8x daarintegen, maakt de benq VEEL meer lawaai.

    En nee, ik ga niet uitleggen hoe je dat instelt, want dat mag niet van het beleid hier.
     

Deel Deze Pagina