oww okeej. dat wist ik idd niet. maar dat is mooi nieuws. ben nu bezig met mijn oude xbox te verkopen en dan ga ik binnenkort maar is even naar de MM in Den Haag
jippie! mediamarkt den haag heeft nieuwe falcon elites! 175 watt op de doos en brick en heatsink en 2 flatt rings dus zeker falcon!
lotnr maakt niet uit (0741 FDOU 10-10-2007). het gaat erom dat er 175W op de sticker staat . BENQ drive.
op het moederbord van je 360 zijn een paar ringen zichtbaar als door de onderkant van de xbox kijkt (met een zaklamp) Two rings laying flat: Congratulations! You have a Falcon board. Three rings laying flat: This is a Zephyr motherboard. Three rings standing up: This is a launch motherboard. kijk maar hier
Heb net een nieuwe xbox 360 binnen na de oude opgestuurd te hebben. Maar hoe kan ik erachter komen of het de 65 nm (falcon?) versie is? Ik neem aan dat alle consoles die gemaakt zijn na een bepaald datum 65nm zijn, maar welke datum is dit? P.S. ik heb dus geen enkele sticker waarop iets van 175 watt staat. Alleen de 2 stickers die op de achterkant van de console staan.
Ik heb zojuist een Xbox 360 pro gehaald, ik heb LOT NO: 0733. Weet iemand wat voor moederbord ik dan heb?
Is dat niet een heel snel oordeel? Ik heb o.a. op dat forum van xbox.com gekeken. Daar hebben ze het alleen over een sticker op de verpakking, als ik het goed begrijp teminste. En dan? Hij is trouwens gemaakt in September dit jaar.
voor de nieuwe xbox heb je een andere voeding nodig .. ze sturen je daarom ook geen 65nm op (als er ook geen hdmi poort op zit heb je 120% een normaal moederbord)
Heb het trouwens zelf gecheckt met zaklamptruuc Ik heb een falcon moederbord, 2 van die ringetjes plat op het bord maar het is nog wel een 203 watt versie. Ben ik dan al vrij van de ring of death of moet je dan een 175 watt versie hebben?
stel je stuurt je 360 op naar duitsland en je krijgt zon nieuwe, past de oude voeding daar dan nog wel op.
Hmm, gek. Dacht gelezen te hebben dat de oudere zwaardere voeding wel op de nieuwe console past, maar niet andersom. Anyway, bedankt.