1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 12 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    ja inderdaad, netjes de achievement gekregen. Spel liep alleen vast waarschijnlijk vlak voor de autosave. Zal er zo maar weer eens aan beginnen. :x:{
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik bedoel de "deep and hard achievement" waar je alle levels op hard/veteran moet uitspelen
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Hoe activeer ik die Cheats ? Als ik die Arcade Mode kies en een level kies, vervolgens op start druk zie ik Cheats staan maar kan er niet op drukken :eek:
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    En ik ben bij de beruchte kermis! :+
    Zojuist maar even een video-walkthrough bekeken op YouTube. Ben benieuwd! :cool:
     
  5. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit vast met Veteran bij zon arabisch tv station dat ik naar boven moet ik ga elke keer dood.
     
  6. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ging naar dat hokje voor je neus en daar wachten en schieten
     
  7. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    ja die is ook erg moeilijk. Wat ik deed was in de pc ruimte direct naar rechts rennen en daar schieten en granaten gooien. Dan doorrennen naar de gang verder.
    Ik moet hem helaas ook opnieuw doen door een vastloper. :'-(

    edit:// Wat mij betreft zijn ze hun doel ook wel een beetje voorbijgeschoten. Volgens mij zijn ze bij bepaalde delen vergeten dat het om gamen gaat, ontspanning. Ik irriteer me soms mateloos aan bepaalde stukken.
    Alles is ook scripted, vijanden komen als je een stuk overnieuw doet steeds weer van dezelfde kant.
    Uiteindelijk haal je dus een bepaald level wel, maar niet omdat je zo goed bent maar omdat je precies weet waar de vijanden vandaan komen. Trial and error dus. Beetje jammer.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 nov 2007
  8. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Met MP heb ik vaak dat ik bij team deathmatch bij een kutteam zit :mad: Dan eindig ik vaak (ergens) bovenaan met een goeie K/D ratio, maar dan verlies ik redelijk vaak omdat ik bij van die prutsers in het team zit.
    Die helikopters begin ik soms ook maar irritant te vinden, word je net gerespawnd en dan word je meteen weer neergemaaid door dat ding :mad:
    Ik moet maar eens andere gametypes doen, over het algemeen vind ik het trouwens nog wel een vette game hoor :)
     
  9. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Mja, MP speel ik puur voor de fun. Het maakt me niet uit of ik bij prutsers in het team zit. Ik heb een tijd Joint Operations gespeeld ook daar kwam je maar weinig samenwerking tegen. Mensen die helikopters pakken om snel van a naar b te komen bijvoorbeeld zonder ook maar iemand te vragen of hij /zij mee wil.
    Als je leuk wilt gamen moet je dat met mensen doen die je kent, of in clanverband.
    Dan kun je bepaalde taktieken gebruiken, dat gaat je in een losse mp game niet lukken. :{
     
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    dat is een beetje het standaard verhaal van xbox live.

    alleen bij arcade klassiekers kom je leuke mensen tegen die samenwerken.

    bijvoorbeeld turtles 1989

    omdat kinderen dat toch geen ruk aan vinden en oudere gamers die het van vroeger kennen wel. En die zijn meestal iets socialer en volwassener
     
  11. Wooldoor

    Wooldoor Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je met zijn 2en op 1 xox op xbox live spelen?
     
  12. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb ik daar LANG over gedaan niet normaal...ben je slim ren je rechtvooruit en ga je liggen in die hoek zeg maar, dan zie je vijanden komen uit de ingang iets voor je links en om de hoek rechtvooruit! Die maai je dan neer en ga dan in de deur links van je, wacht daar even tot dat je teammates komen, dan druk je strat in en dan zie je zon map met rode puntjes(de vijand dus!) klinkt wat dubbelop omdat je het misschien al kent maar ok :+ je moet echt heen en weer rennen in dat hokje want granaten vliegen om je oren maar zo lukt het mij wel! En goed opletten bij die lui die een verdieping hoger zitten! :thumbs:
     
  13. harryvos

    harryvos Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0

    HAd het al eerder gepost maar als je voor die pc ruimte staat ga je naar binnen, rechts af en helemaal rechtdoor sprinten die gang binnen gaan en daar wachten tot al je maten de rest voor je opruimt. heb in dit gedeelte geen schot gelost.

    het is wel een beetje laf natuurlijk maar op veteran zag ik geen andere manier.8)
     
  14. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is mij gelukt door juis bijna iedereen zelf neer teknallen!! Die teammates van mij bakte er niks van....:{
     
  15. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    "Hardcore" online is echt koning _O_ Jammer dat het niet alleen "search and destroy" is maar ook "team deathmatch". Vele male leuker dan "free for all" je ziet ook dat mensen veel zorgvuldiger te werk gaan. Komt denk ik met name omdat je geen radar meer tot je beschikking hebt, tenzij UAV is geactiveerd.
    Echt het proberen waard, al ben je een gevorderde speler dan raad ik je het zeker aan.
     
  16. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar je alle 10 prestige mode icoontjes kan zien op volgorde?
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    :thumbs:
     
  18. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je het 'afsluit' level in dat vliegtuig halen ? Ik kom al niet voorbij de beneden verdieping. Iemand tips ?
     
  19. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast bij de sniper level...heb nu 20min om bij zon punt tekomen en heb die gast gewondt! Ben nu net voorbij dat stukje dat die helikopter valt en die gast verwondt! Dan loop je naar zon soort van stuk tuin met allemaal struiken en dan zie ik de granaten om mijn oren vliegen maar geen tegenstander! help :'-(
     
  20. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    check you tube
    http://www.youtube.com/watch?v=eZb1Y5-TarI

    best wel handig om eens te kijken als je al een beetje gefrustreerd word :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina