Mass Effect [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hein007

hein007 The Master

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje:

Kan je in mass-effect net als in Oblivion overal heen of zijn het standaard paden conform Jade Empire en KOTOR.

2. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, ik houd het gewoon op normal hoor, eerst de game goed leren kennen, ga hem nog vaak genoeg spelen en doe dan wel Veteran etc... Ik ga weer aan de Mass Effect, mn nieuwe character maken!

3. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je trouwens als je hem op veteran zet en overnieuw wil verder met poppetje van je vorige game? Lijkt me wel vet :+

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb nu al aardig wat deuren gevonden en dan staat er bij " Decryption:confused:kill too low" .

Als ik kijk bij Squad, bij mijn skills..zie ik nergens Decryption staan...kunnen vanguards dit niet? En dus betekent dat een 2nd playthrough ervoor zorgt dat ik erin kan?

Mijn charm en intimidate skills zijn al aardig hoog, maar toch kan ik bij een bepaald gesprek nu niet de antwoorden die links staan kiezen...die zijn donkergrijs. Waar ligt dit aan? Of toch nog net nieg genoeg skills?

Laatst bewerkt: 26 nov 2007
  5. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Mischien handig om te weten, ik kreeg net de Dog of War (150 organic enemy kills) achievement terwijl ik net overnieuw ben begonnen met een vanguard. Dit betekend dus dat alles door telt. Ook al heb je bepaalde achievements zoals pistol, sniper etc nog niet gehaald. Als je met een nieuwe character begint gaat het tellen gewoon door.

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Die achievement kreeg ik net ook tijdnes een boss fight in Feros.

Geweldig stukje trouwens die inspecteur die ineens bij je spaceship staat als je terugkeert naar Citadel...erg lollig.

Echt een fantastische game, ik dacht dat Feros vrij klein en kort zou zijn...nou dus echt niet hoor. Hele avond bezig geweest met eigenlijk...1 missie. Super gewoon.

7. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu op Noveria en ben dus nu bij mijn auto! Dan komen er 2 Geth Destroyers....nou eh ben binnen no time dood :9 Ben level 10 btw

8. myHighness

myHighness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niemand die het op een normale tv speelt? Zou het zonde vinden om dit spel te halen en er thuis achter te komen dat het slecht te lezen is...

9. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, sorry. Ik speel het op een tft breedbeeldscherm in 1080P. Mischien is er wat over te vinden op het Mass Effect Forum.

10. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het weekend lekker kunnen spelen, WAUW wat een fantastische game is dit_O_

Heeft trekken van KOTOR, maar met een eigen verhaal en stijl.

Minpunten:
    - Af en toe framedrops
    - Laden bij liften.

Niet dat je daarom het spel moet laten liggen hoor;)

11. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel op een normale TV en de tekst is gewoon goed te lezen.

12. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een crate ofzo hebt wat je niet kan openen omdat je skill te laag is kan je het dan een teammaat laten doen, als in KotOR?
    En in een filmpje zag ik eerst dat je het spel even stil kan zetten en dan je teammaten op strategische plekken kan zetten. Weet iemand hoe dit moet?

13. Arrahant

Arrahant Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als één van je squadleden genoeg skill heeft kun 'jij' de crate openen. En mbt. je tweede vraag: je kunt idd je maten positioneren. Je kijkt gewoon naar de plek waar je ze wilt hebben staan en ze lopen daar naartoe (omhoog op de viepuntstoets), waarna ze op hold gaan en daar blijven staan totdat je ze weer naar je toe roept (met links op de vierpuntstoets).

WAT een game is dit zeg. Poe! :thumbs: M'n telefoon heeft heel het weekend al uitgestaan en vandaag maar vrij genomen zodat ik verder kan hihi. 20 hours here I come!
    Dit is echt mijn game van het jaar. Hulde voor Bioware, wederom!

Fijne dag allemaal! :9

14. Ashavan

Ashavan Guest

Op dat stuk had ik 2 geth destroyers en 2-3 geth crawlers. Was toen lvl 7. Meteen links achter de kratten en auto kruipen ter bescherming en knallen.

15. king provider

king provider Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Boo bij die battle tegen die chick van saren zit me tog en irri bug. Als je die ruimte binnenkomt en de battle begint. Dan doen die vijhanden wel es die kisten laten vliegen in de lucht als je daar toevallig onder komt dan hang je gewoon vast kan je niks meer grrrr. Hebben jullie dat monster trouwens gekilld of...? Ik heb hem ma vrij gelaten ma williams was wel vet pissig erom. Hoop dat ik nog die romance kan doen met haar haha

16. Arrahant

Arrahant Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook ja, tot twee keer toe bugde de shizzle bij die scene! Eerste keer ook wat jij had. Tweede keer werd er throw tegen me gebruikt, ik werd weggeduwd vervolgens en kwam letterlijk in de balustrade terecht...

Hieronder een kleine tip die dat stukje een stuk makkelijker maakt; ik heb geloof ik wel 8 restarts moeten doen:

Je kunt half onder het platform van Benezia staan. Ik schakelde na binnenkomst beiden Asari's recht vooruit eerst uit waarna ik daar beneden ging staan om te schuilen, en liet de vijanden rustig per een of twee op me afkomen (dat plekje is direct rechts na binnenkomst en vervolgens links naar beneden).

17. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    huh das vreemd..Ik had Wrex en Ashley bij mij tegen de Matriarch. Bij mij was Ashley juist NIET pissed en vond ze het een goede beslissing maar Wrex was daarentegen wel kwaad...

Dit is echt mijn favoriete game ooit..de characters zijn echt top.

18. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een relatie wil krijgen met Ashley moet je haar dan zo veel mogelijk bij je houden?;)

19. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Super vette game, KotoR all over again :D

Alleen dan vetter en beter :D

Ben er voorlopig nog wel even zoet mee!

20. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Er vette game, ook leuk dat je niet alleen op planeten kan maar ook op een verlaten spaceship (iemand dit gedaan, is erg leuk) :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina