1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Raarste koop voor je Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door Maserati, 25 jan 2003.

  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Halo, ik was er zo op uit gekeken.
     
  2. Tommy Vercetti

    Tommy Vercetti Mister V

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker HALO! Wat een gigantisch kut spel.
    Ik had hem binnen 4 dagen uitgespeeld en ik heb hem daarna nooit meer bekeken. Wat zuigt dit spel.
     
  3. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    deze games mogen ook aan dat lijstje worden toegevoegd:

    Racing Evoluzione
    Metal Gear Solid 2: Substance
    Rallisport Challenge
    Dead or Alive 3
     
  4. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Ooit gehoord van multyplayer coop? of heb je geen vrienden?




    ok sorry, die was verkeerd! }:]
    ff om het goed te maken, twas een grapjuh :+
     
  5. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn raarste aankoop was obi-wan. was wel grappig enzo, puur omdat je een lightsaber hebt...

    maarja binne 1 week uit, en multiplayer loopt steeds vast dusz.... toen heb ik em geruild tegen Azurik.... ook geen topper:+ maar je bent er in ieder geval langer mee bezig.
     
  6. The Fish

    The Fish Wallah

    Berichten:
    242
    Leuk Bevonden:
    0
    M'n enigste aankoop die me tegenviel was MechAssault. Ik weet dat veel mensen deze game de hemel inprijzen maar het sprak mij gewoon niet echt aan. 'k heb em dan ook de volgende dag omgeruild voor Unreal Championship. Die viel me ook een btje tegen maar misschien word dat nog wat met Xbox Live!.
     
  7. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ik heb wel een aantal spellen die toch beetje tegenvielen, maar ik heb er een gehad die echt totale miskoop was: ISS2.

    Wat een ongeloflijk slechte game is dat. Ik heb zelf Bloodwake niet, maar veel slechter kan het niet volgens mij.....

    Daar heb ik echt 'zero' fun aan beleefd, maarja ik wou een footie game hebben.....
     
  8. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Een grote Joystick en Deadly skies bij elkaar......... Deadly Skies inmiddels weer verkocht....nu wachten op PDO voor m'n joystick.

    Verder: The Thing, Deathrow, Enclave.
     
  9. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Total immersion racing

    Splinter cell vind ik ook niet echt boei (hij ligt hier maar te rotten) is niet mijn spel type.

    Ik speel lieve Halo, Oddworld of Deathrow........ (actie en vaart moet erin zitten)
     
  10. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    mechassault gaat ook duidelijk wat worden met XBL hoor :)
     
  11. Munch & Abe

    Munch & Abe InsideGamer.nl

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    0
    2 woorden... Turok Evelution; vooraf hoge verwachtingen... Helemaal niet waargemaakt... Echt de zuiggame van het jaar.. Ik miste de oude sfeer van vorige titels, weinig echt vernieuwende "stoerre" turok guns gezien.... En het vliegen op de pteradactyl was toch wel het toppunt van triestheid.... Een shooter for god's sake! En dan zo'n trieste wannabee-PD sectie d'r in gooien...

    [yak!]

    mzzl Munch and Abe
     
  12. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    dat zie je toch al van miles away aankomen man. sjeejs, dat spel had "laat mij in godsnaam liggen om stof te verzamelen" written all over it.

    typisch geval van inspiratieloos piece of shit stukje multiplatform development.

    maar goed, uiteindelijk ben je dr wel 8ter gekomen :D
     
  13. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    Enclave is toch wel het meest zouteloze spel dat ik OOIT gekocht

    Damn wat een bagger
     
  14. Azurik, maar na een tijdje spelen bleek het nog een goed spel te zij ook!!!
     
  15. martines

    martines Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    (sorry dat ik deze tread omhoog haal)

    Ik denk wel dat zulke spellen worden verkocht, want er moet toch wel 1 exemplaar van die spellen zijn verkocht? :p

    Maarre, raarste koop voor mijn Xbox? Ik had hem niet gekocht maar gekregen: Blinx. Na een tijdje spelen lijkt het wel leuk, maar de meeste levels zijn saai en het is te moeilijk voor mij. De volgende spellen had ik ook gekregen en voor mij de raarste kopen waren voor de xbox: Amped, Halo, SegaGT 2002. De raarste koop voor mijn xbox was Dave Mirra 2. Zonde van die 30 euro!
     
  16. Croman

    Croman Burning out...

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het echt een leuk spel??? Dan mot ik hem maar eens gaan spelen ofzo. Bloodwake, Azurik, NHL 2002 zijn niet mijn beste aanschafjesgeweest
     
  17. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    TIR was zonde van mijn 15 euro snel geruild tegen Azurik en die heb ik sindsdien nog maar 2x gespeeld
     
  18. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    Aggressive inline is duidelijk mijn meest onboeiende koop geweest. Hij koste dan ook maar 19 euro , maar toch.... te weinig actie en waarschijnlijk alleen voor echte skaters heel boeiend. Dit wil niet zeggen dat ik het echt een slecht spel vind, het is alleen minder dan alle andere spellen die ik heb gespeeld... Die waren dan ook van een mythisch niveau: Jet set, Halo, Amped en Sega gt 2002 :p O-) O-) *)
     
  19. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Same here vissieboy.
    Ik heb dit spel nu echt al ongeveer 10 keer in totaal gloednieuw hier gehad joh ondanks dat ik keer op keer heb gezegt dat ik hem niet wou :)
    (Ik krijg elke week gloednieuwe games voor een prikkie toegestuurd via via)

    Anyway,ik hou er steeds maar weer 1 over joh :) ;)

    De single player was echt bagger vind ik,en ook live vind ik 3x keer niks met dit spel :)
     
  20. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    He Vaag dat wil ik ook elke week van een prikkie de nieuwste spellen opgestuurd krijgen..... Waar kan ik me inschrijven??
     

Deel Deze Pagina