1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Algemeen (Deel 3)

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Orcrist, 22 sep 2007.

  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Vond Elfen Lied best wel vet. Ik kijk nu gundam 00 in HD ziet d'r echt uber goed uit.

    Best wel een aanrader, ook HD anime ziet d'r best wel veel beter uit. (het is gewoon een kwestie van wennen en je wil niet mer zonder)
     
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Idem, alleen ga ik wachten tot dat er een pak meer episode van uit zijn en ga ik voor de subs van Ureshii (Dennou Coil). Bovendien heeft Ureshii ze ook in HD (720 én 1080) :D. Alleen wel spijtig dat zei iets trager zijn... .
     
  3. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of m'n pc dat kan trekken, HD.:+

    Verder nu (toch) Lucky Star aan het kijken. Blij om ook(zat eerst te twijfelen of het wel iets aan was, vraag me niet hoe ik daar bij kwam:+).\o/

    Geweldige humor.:cool::emo:
     
  4. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Minami-ke 07, Sensei en Ninomiya-kun. _O_ Ik rolde van me stoel. :D

    Hier zijn ze allemaal nog een keertje :+:
    [yt]UY2d_SbRPkc[/yt]
     
  5. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Whahahaha grappig :cool:

    Misschien maar Minami-ke gaan kijken
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2007
  6. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Orcrist: whahahaha te droog_O_

    Heb net aflevering 6 van Death Note gezien, aardige serie dusver. Moet er alleen zoveel bij denken.:+
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ga nou maar Laputa kijken }:]
     
  8. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Met een beetje mazzel van het weekend. :cool:

    Iemand die trouwens D.Gray-man nog volgt? Fillers zijn alweer tijdje voorbij en het is nu echt super. _O_
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Eindelijk weer een beetje mijn verslaving aan het oppakken. Ik kom niet echt door darker than black heen. Ik vind de karakters zo kaal. Manabi Straight zit ik nu op ep 10, alleen het wordt allemaal wel erg zoetsappig. Maar aan hierboven te lezen is er nog genoeg om te zien. En 'Howl's Moving Castle' was idd super!
     
  10. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Vorige keer werd ik bijna gelynched toen ik zei dat ik die serie volgde, en ja ik volg m nogsteeds.
    T is echt een goeie serie imo, met aardige char opbouw.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik zet nu de laatste ep van Manabi Straight aan, het is tot het eind een mega-luchtige school animé gebleven. Wel aardig, maar ook niet meer dan dat. Ik zit nu in de trein naar het werk en besef dat ik er helemaal geen nieuwe animé op heb gezet?! Wie o wie is tussen ongeveer 10.30 en 14.15 online op msn en wil me twee eps toesturen van een leuke animé om te volgen? :+

    Voorkeur: actie/bloed/spanning/trots/grote ogen ;)
     
  12. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Mee eens. Maar goed, door het fillergebruik is de meerderheid van de mensen al afgehaakt. Toch jammer. Zeker nu het zo gaaf is, hoop dat ze zo fillerloos door blijven gaan. Ben benieuwd of Allen's arm nog bruter wordt. :cool:

    FMP Fumoffu afgekeken, bezig met de 2nd raid nu. Toch stukken leuker dan verwacht. Vond FMP niet super, maar ben vergeten waarom eigenlijk.

    En 1e seizoen Genshiken afgekeken, up-to-date met seizoen 2. Eerste seizoen was erg leuk, lekkere otaku-serie. :+ 2e seizoen is iets minder, nog steeds vermakelijk tho.

    Iemand trouwens nog aanraders voor een comedy serie?
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ik hoop het voor je, want hij is geweldig. Komt het er nog van, dit weekend?
     
  14. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Yup, hij staat voor vanmiddag in de planning. :D

    /edit Super. _O_
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Je bent nog maar aan de eerste episode? Er gaat nog heel wat je te wachten te staan 8).

    Die eerste artwork is wel nice. Zou die ook in wallpaper size bestaan :9.
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Zeker geen onbekende serie hier :). Welke episode we zijn? Denk dat iedereen ze allemaal al gezien hebben :+.

    Serials Experiments Lain is inderdaad vaag. Ben er overtijd ook aan begonnen, maar ben afgehaakt in het midden van de serie. Niet echt een idee waarom, buiten dat het een beetje langdradig was.
     
  19. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt interessant, toch eventjes checken :)
    Heb nu heel Shigurui afgekeken, toch zeker wel een goede serie, iig gruwelijk mooi gemaakt :eek: en erg sfeervol
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2007
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zombie Loan maar even aan het downloaden. Darker than Black laat ik vallen denk ik, heb er niet veel zin meer in. Guren-Laggan pakte me direct de eerste ep al en dat kon ik van DTB niet zeggen.

    .....

    hmm zombie loan krijgt maar matige cijfers. Eigenlijk ben ik op zoek naar een serie die al afgesloten is :)

    edit: en het liefst te downloaden op bleach exile.

    edit2: ben voor deze gegaan:
    http://myanimelist.net/anime.php?id=1559&display=reviews
     

Deel Deze Pagina