1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 12 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je moet in die bosjes gaan liggen bij de bussen. En dan zodra ze jou voorbij zien..opstaan en tussen die bussen doorsprinten naar het appartementengebouw. Je moet niet blijven liggen of hun proberen te killen, gewoon rushen!
     
  2. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    flash grenades.. en blijven rennen.. daarna heb je die flash grenades niet meer nodig dus je kan ze daar wasten
     
  3. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    je hebt gelijk! Ik wilde blijven zitten, maar dat heeft geen zin. _O_
     
  4. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Er staan 2 bussen daar aan de rechter kant achter die bosjes.
    Je rent zo snel je kan naar de meest linkse bus, en daar ga je helemaal achterin liggen.
    Daar wacht je gewoon even en dan ren je in 1 keer naar het apparterment toe.
    Heel erg makkelijk als je het op deze manier doet. Kan eigenlijk niets fout gaan. Als je maar hard rent.
     
  5. t-ayfun

    t-ayfun Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je die level van Heat makkelijk haalt ? De terug weg zeg maar dat je dan 3 minuten krijgt om naar de LZ te gaan. Het lukt me telkens niet ! :p
     
  6. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Max level is 55 maar daarna kan je
    ervoor kiezen om weer opnieuw te beginnen, je krijgt dan een speciaal plaatje bij je rang.
    Hoe hoger de rang hoe langer het duurt natuurlijk. Het wordt niet moeilijker eigenlijk, eerder makkelijker omdat hoe hoger je rang hoe meer wapens en perks je tot je beschikking hebt.
     
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    hoogste is 55, daarna kun je tot 10 keer opniuew beginnen vanaf level 1 en weer naar 55 werken voor speciale tekentjes voor je naam.

    Dit is niet moeilijk te halen. Voor iedere kill, winst, potje dat je speelt krijg je punten. Dus je gaat alleen omhoog en kan niet omlaag zoals bij bijvoorbeeld Halo.

    De 1 doet er wat langer over dan de ander, maar uiteindelijk wordt je vanzelf 55.


    En tips:

    Speel voorzichtig en zoek dekking. Dit is geen unreal tournament of Halo.
    Aim met Left Trigger als je dit nog niet doet. Let goed op de radar. Rode stippen zijn vijanden.

    Kijk waar jou mensen zijn en waar de vijand en probeer de vijand in de rug aan te vallen.

    En in het midden staan van de score is toch niet slecht? Niet iedereen kan bovenaan staan, en je staat in ieder geval niet onderaan.
     
  8. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Ik probeer dit dus ook, maar geen succes. Wat doe ik fout? :{
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ga is achter de botsautootjes liggen :) Dat lukte bij mij erg goed

    Wel achter dat gebouwtje hè (van de botsauto's). Niet achter enkel zo'n karretje
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2007
  10. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Zal het nu eens proberen! :)
     
  11. harryvos

    harryvos Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    tjonge wat een ongelooflijk schijtlevel is dat war room gebeuren, normaal krijg je altijd checkpoints maar dit level moet je maar ff in 1 keer halen. die lange gang is echt een killer maar checkpoints zijn er niet. :mad:

    Op youtube kunnen ze ook wel bij die filmpjes veteran er bij zetten maar geloof er weinig van zie daar een gast als john rambo door dat level gaan
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2007
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ben je al die trap af? Of waar zit je :)
     
  13. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ik zit ook vast nu op dat punt op veteran..
    maar ik blijf daar ook maar dood gaan.

    k lig ook achter dat gebouw maar op een gegeven moment komen ze allemaal daarheen...:mad:
     
  14. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    HAHA helemaal mee eens. vandaag toch lekker genoten. door de rellen en staking in alkmaar centrum moest de politie onze school bewaken, mensen wilden ruiten inslaan enzo. we zagen die politie gasten met hun gummi knuppels op die relschoppers inslaan hahahahahah:D

    btw: ik ben me ervan bewust dat dit niks bijdraagt aan deze discussie over cod4
     
  15. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    miss is t handig om toch nog een flashbangetje achter de hand te houden voor als je die gast naar die chinook toe draagt
     
  16. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ja klopt, ik heb van alles geprobeerd. Verschillende plaatsen mijn leggen, op verschillende hoeken gaan liggen. Toch weten ze me feilloos te vinden op de een of andere manier. :{

    Nou ja, probeer het nog wel een keer of wat, uiteindelijk zal het wel weer lukken. :x
     
  17. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    je bedoelt toch het plateau waar die botsautootjes opstaan of dat hokje?
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Achter het botsautohalletje. Daar ga je gewoon liggen en ze komen wel naar jou toe. Je schiet ze zo één voor één neer.
     
  19. harryvos

    harryvos Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben net die trap af en heb toevallig gisteren na een keer of 20 proberen ineens een checkpoint gekregen daar, daarna heb je de eerste lange gang die kom ik dan ook nog wel door naar een stuk of 100 keer proberen tot het einde daarna is het over met de pret. een checkpoint aan het einde van die gang had wel erg fijn geweest, je loopt tegen de tijd te vechten ook.
     
  20. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    ook op veteraan?? ik heb net dit filmpje gekeken http://www.youtube.com/watch?v=8s28Z-WxW4Y en het lukte bij mij niet echt. nouja ik ga het ooit nog wel proberen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina