1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janosic

    Janosic Xbox 360 Newbie

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde in de ML een oefenwedstrijd tegen een world selection. De keeper (Buffon) nam daar de vrije trappen EN af en toe de hoekschoppen. Ik weet niet wat hun trainer ervan vond, maar ik kreeg zo wel mijn longrange achievement.:thumbs:
    De corner afslaan, pass op de aanvaller en vanaf de middellijn een schot op goal.

    Thnx Buffon_0/

    Nu maar wachten totdat de patch er is om een leuke pot online te spelen.
     
  2. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    als je weinig geld hebt.
    en je speelt met deffault players.
    Zijn : Demouge (CF,WF)
    Nasri (AMF,SMF,SS) echte aanraders voorin,
    en als achterin : Vornander(CB)
    Schut (CB)

    Middeveld heb ik trouwens
    Lindenbergh , Messoudi aangetrokken

    ik moet alleen nog een fatsoenlijke kyper hebben
    die niet duur is maar toch best goed is.
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2007
  3. Ashavan

    Ashavan Guest

    Speel zelf sinds het begin met regular als moeilijkheidsgraad. Heb nog geen match verloren, maar om nu te zeggen dat het goed gaat :confused:

    Nederlandse competitie met Ajax 3 gelijkspelen en de rest allemaal nipte overwinningen. 1 match ML gedaan met de ML spelers zoals Guiterez, castolo en als amf/ss Ordaz. tegen Dynamo Kiev en won met 2-1. ML team is wel sterk op zich vind ik. Jaric als cb, stein dmf, macco lmf, van den bergh rmf en de eerder genoemde aanval.

    Vind dit deel nog steeds kut vergeleken met 6.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 nov 2007
  4. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Ok, thx all voor het 'begrip':) ... maar ondanks dat TP/30m/DefaultTeam dus een drama is, is het imho ook wel gelijk het meest uitdagende wat je uit PES2008 kan halen, dit tov van de gasten die beweren dat het 'te makkelijk' is en dat ze daarom PES2008 niet spelen (en liever Fifa08 gaan).

    Om te overleven (niet failliet gaan) kan ik:
    - op 5-10 min gaan spelen (zodoende makkelijker de 'nul' te houden)
    - goedkope spelers aantrekken (wat opzich ook weer erg leuk is om uurtjes te gaan zoeken) ... tips welkom, enne Vornander??? Die zat toch ook altijd in zo'n default team?

    Het aanpassen van de 'difficulty' is tussentijds NIET mogelijk ... wel kan je de 'speelduur' wijzigen.
     
  5. Ashavan

    Ashavan Guest

    Wat ik bij ML altijd doe is me voorhoede op orde brengen. Ben benieuwd of Wallner ook in dit deel zit. Die gast is goed en na paar seizoenen geweldig. En heb je aanvallend voorlopig voldoende. Misschien nog een Diego Tardelli er naast. Kun je in ieder geval meer kansen in het net leggen.

    Kijken of talent Fernandez 18jaar in het spel zit. Geweldige CB wordt dat. Dan heb je nog een Deense Agger of Belg Ormoi welk je als vervangers kunt regelen. Jaric ontwikkeld zich voldoende om iig een seizoen of 2 naast Fernandez te laten staan.

    Keeper vind ik Ustari van Argentinie goed. Maar ook Brazilie heeft een jong talent rond lopen. Voor de rest moet je er maar net toevallig tegen aanlopen.

    De meeste aankopen moet je maar toevallig tegen aanlopen. Bijna alle aankopen zijn talenten of spelers van 23jaar of jonger. Heb zelden oude spelers in me team staan. Tenzij ze echt goed zijn. Maar dan nog zitten ze vanaf 26-27 jaar op de bank om jong talent ruimte te geven. In moeilijke tijden valt de oude rot in om de eer van het team te redden.
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeerde laatst ook nog de keeper te laten meekomen bij een corner :+ Het stond namelijk 1-1, allerlaatste minuut en ik moest die pot gewoon winnen. Dus ik ga naar Set Formation--> Player to Go up etc. Zie ik die keeper zo het cornergebied inrennen en op het moment dat ik de corner neem, rent ie weer terug :lol:
     
  7. afca_4ever

    afca_4ever Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    konami moet eens door gaan werken.. maja hun kennende kunnen we de patch eind januari verwachten
     
  8. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de PS3 versie schijnt er een patch te zijn sinds vanmiddag...
     
  9. t-ayfun

    t-ayfun Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Neej waar jij het over hebt is een option file.

    Edit: Koleos sorry je had tog gelijk.
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2007
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ja dit had ik toen ook, maar toen krulde buffon er 1 in de rechterbovenhoek... meeste debiele moment wat ik ooit bij een voetbalspel had gemerkt en toen won t word team ook nog 2-1 ... voelde me zwaaar genaaid :'-(
     
  11. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat er trouwens ergens een lijst ofzo met ge-edite stats toevallig? Zeg maar van mensen die er verstand van hebben, ergens een forum ofzo.. Ik wil namelijk eigenlijk stats van bijvoorbeeld van Persie, Kennedy, Fabregas wel aanpassen want er klopt niks van. Ik wil het alleen niet zelf gaan verzinnen want dan ben ik bang dat het onrealistisch wordt. Weet iemand hier iets voor of heeft iemand het weleens gedaan? Overal punten erbij lijkt me dan nog de beste oplossing want dan blijven de verhoudingen in ieder geval een beetje bestaan (sterke/zwakke kanten..). Hoor het wel
     
  12. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, kan niet aan mij liggen want ik speelde vanmiddag ook PES. Maar ik doe net mijn xbox aan en hij vraagt of hij mag updaten. Zal toch niet waar zijn ? :eek:
     
  13. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    als dat zo is:) wooohooo

    bij mij vraagt ie het iij nou maar hopen dat hij voor pes was en datde lag weg is

    EDIT: waarschijnlijk niet dus.... hij doet nu alweer mega lang over een tegenstander te vinden:mad:
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2007
  14. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Net een potje player match gespeeld tegen een vriend. Liep iets smoother dan voorheen, maar nog lang niet lagloos. Ik hoop voor konami dat dit een tussenstop is, voor een echte patch. Want vorig jaar hadden ze ook maar 1 patch gereleased met pes 6
     
  15. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Hoop dat ik net tegen iemand speelde die die patch nog niet heeft, want had nog veel lag :confused:
     
  16. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    je kan niet spelen zonder die patch tog
     
  17. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Mensen die hem al een tijd aan hadden die hebben die patch nog niet!
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Klopt; voor de PS3 is de echte patch verschenen!
    Wat dit was voor de 360 weet ik niet...
     
  19. ZizziZ

    ZizziZ Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    wat raar....ik start pes verschillende keren op, maar hij patched niet.........Iemand zelfde probleem???
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Op de PS3 bedoel je? Daar deed-ie er bij mij ook drie keer over voor - ie 'm pakte.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina