Assassin's Creed [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 16 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    Ik let helaas niet zo op het verhaal, klim meestal enzo. Als ik hem heb uitgespeeld speel ik hem op nieuw en dan volg ik het hele verhaal er achter.

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Wat Tsux zegt klopt gewoon helemaal. De game is gewoon te erg gehyped. Jammer, maar helaas. Je doet (bijna letterlijk) 9x hetzelfde.

Wat er bij shooters anders is, is dat je daar veel meer verschillende wapens hebt, verschillende vijanden treft, en een dikke multiplayer hebt.

AC is echt wel een goede game, dat zal ik niet ontkennen. Maar om de game "legendarisch" te noemen (xbw), of om de game een 9,9 te geven (pu) is gewoon bullshit!

Heb een boel games gezien de slechtere cijfers kregen, maar die vele malen beter zijn dan AC.

Kameo bijvoorbeeld moet het doen met slechts "goed"
    Deze game heeft veel meer variatie en orginaliteit in huis dan AC (totaal andere game, maar kwa afwisseling e.d. vele malen beter)

Laatst bewerkt: 26 nov 2007
  3. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind hem zelf ook best tegenvallen hoor .. net als tsux .. ik had van Ubi wel verwacht dat er veel meer afwisseling in zou zitten .

ook met de zinnetjes die de mensen zeggen .. als je weer iemand redt krijg je weer te horen " oh i wish my sons where half as brave as you...." die heb ik nou wel serieus al 15 keer gehoord

Maar het is en blijft wel een leuke game om te spelen .. maar hij heeft geen hoge replay waarde denk ik voor mij zodra ik hem uit heb

4. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad zo dat het altijd precies hetzelfde moet doen, maar loop gewoon eens rond en ga mensen assassinaten ga gewoon de tijd nemen om naar dingen te gaan. Je ziet zoveel moois, dat is zo prachtig uitgewerkt en ik heb me altijd nog verheugd op de assassinination.

Jullie gaan zeker altijd Fast Memory gebruiken, en nooit The Kingdom in :) Dat is wle heel anders dan al die steden :)

5. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging altijd de kingdom in, en dan zo'n groot groepje met allemaal guards zoeken, aanvallen en wegrennen naar een ander groepje. Ik had een keer heeel veel guards achter me aan. 8):+

6. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Anyone?

7. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Ook dat heb ik wel gedaan, maar ook dat blijft (voor mij) maar eventjes leuk. Als je dit vergelijkt met bijv. crackdown, heb je gewoon heel weinig actie.
    Bij crackdown kon ik dat wel een tijdje volhouden. Helemaal als je nog een coop speelde. Bij AC mis ik zowel de actie, als de coop. Jammer, maar helaas.
    Wat mij betreft is de game gewoon te erg gehyped, waardoor ie voor veel mensen nu tegenvalt.

8. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Assassins Creed gaat ook meer om de vrijheid, vind ik zelf. :)

_0/

9. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Wat heb je aan die vrijheid als er weinig/niets te doen is? Bij crackdown had je dezelfde vrijheid, maar dan met 1000x zoveel actie. In die vrijheid kon ik met een stuk beter vermaken.

10. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Hier worden de dingen vaak gepresenteerd als een feit, bijvoorbeeld dat het na 3 a 4 uur sterk minder leuk word. Ik heb er zeker meer als 20 uur inzitten en omdat het vechtsysteem me in het begin niet lag maar nu beleef ik aan elke rescue of random fights (die ik erg vaak op zoek) nog erg veel lol.

Naar de vlaggen ben ik nog niet actief op zoek maar de view points opzoeken, beklimmen en het klimmen in het algemeen verveelt ook nog niet.

Qua assasinations zit ik pas op 4.

Dat ie tegenvalt als je al maanden aan het hypen bent hier is niet meer dan logisch. Deed daar niet aan mee dus voor mij is het simpel:

Topgame

En AC is niet perfect inderdaad, maar welke (top)game is dat wel?

11. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    kijk, ik vond deze game gewoon top omdat ik hem speel op een mannier die ik leuk vond:
    in de gevechten, zorgde ik zelf voor spanning en actie, als hun te lang stilstonden begon ik wel te slaan en dan word het meteen iets lastiger (en natuurlijk moet het bij een game eigenlijk jou dwingen om je best te doen, ik deed het gewoon voor mezelf omdat het ik dan leuker vind spelen). en je kan alles zeggen wat je wilt, maar de manier van "free-runnen" is iets wat we in geen andere game hebben gezien. hoe vloeiend de bewegingen in elkaar lopen is next-gen te noemen.

als je een meeslepende game met een vet verhaal en vette moves wil, is deze game gewoon tof. zo niet, vind je de game niks .

12. AudiRS4NL

AudiRS4NL AudiRS4NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog maar toe aan mijn derde assassination, maar heb toch zeker al zo'n 15 uur met de game doorgebracht. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen 'm wat tegen vinden vallen, maar dat kan ik absoluut niet voor mijzelf zeggen. Ik ben nog nooit een game tegengekomen met zoveel sfeer en gevoel als Assassin's Creed.

De manier waarop de steden opgebouwd zijn, hoe de mensen zich gedragen en hoe de gebouwen nagemaakt zijn, allemaal prachtig. Op zich interesseert heel de setting van Assassin's Creed me enorm (kruistochten, twaalfde eeuw) waardoor de game gewoon erg interessant is. Vind je de setting minder, tja, dan denk ik dat je inderdaad snel op de game uitgekeken bent. Toch blijft dit technisch gezien een van de beste games van dit moment, en eentje die je absoluut niet mag missen in mijn ogen.

13. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik heb net achievement gekregen, completed Assasins Creed, en ik zit nu weer gewoon in laboratoriumruimte, maar is dit nu het einde? Zoja vind het einde van verhaal beetje wazig. Maar ik dacht trouwens dat je gewoon verder kon spelen, hoe dat dan?

14. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    860
    Ga hem deze week ook een keer halen, lijkt me echt een toffe game! :)

15. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik heb de achievement van The Eagle and The Apple, maar 1 secret achievement namelijk 'Visions of the Future' heb ik niet gekregen, waar kun je deze krijgen?

16. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    @Xbox-master
    Ga in je slaapkamer staan en druk op Y

17. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net pas mijn 2e assassin gedaan in Acre en ik heb een vraag.... midden in de map (ongeveer) zit een "pick-pocket"opdracht... ik kan echter die gast niet vinden... ik zie de teller aflopen en sta boven hem maar het lijkt wel oftie in een gebouw zit... ik ben al om het gebouw heengelopen (al meerdere keren) maar ik krijg die pickpocket opdracht niet te pakken.... weet iemand wat ik kan doen/moet doen?

ik hoop dat het duidelijk is...

18. Grindtegel

Grindtegel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt dat gebouw min of meer inlopen, het is een binnenplaats. Daar staat ie ergens in een hoekje met iemand te praten.

19. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    krijg ik deze week waarschijnlijk AC is moet mijn xbox opgestuurd worden omdat die vastloopt.

20. Stealthforce

Stealthforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    he jongens,

ik heb gister AC gekocht, super vet!!
    Ik heb alleen even een vraagje.
    IK weet niet of die al gesteld is maar ik vraag me af of je ondertitels kan aanzetten. Ik kan het namelijk niet vinden.

Gr

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina