Aangezien ik op het internet alleen maar beroerde covers kon vinden voor mijn sega pack of duits ofzow Heb ik maar op een van de covers een remake gemaakt .. Mjah ik weet niet of nog meer mensen opzoek waren naar een fatsoenlijke cover ;P maar hier is mijn creatie dan Sega Pack Cover En hier de duitse variant waar ie op gebaseerd is: Duitse versie
Het origineel staat ergenst op inet .. maar ik weet niet meer waar. De afmetingen kloppen niet met het DVD doosje..maar dat zie je wel want anders was tie veels te groot voor hiero haha Die ene is stukken groter en kan je dus makkelijk verkleinen. (Photoshop ofzo) Maar die van jou mag er ook wel zijn eigenlijk. Heeft wel iets.
er is toch zo'n programmatje dat covers uitprint op cd en dvd grootte, weet iemand waar ik dat ga vinden? Verder ben ik op zoek naar een plekkie waar ik een paar groene dvdhoesjes ga vinden. Maar ik wil er niet inene 50 moeten bestellen. dankjewel voor de covers... ik heb mijn sega pack te ruil aangeboden, maar niemand wil het. Alleen maar crappie boden... Dus wellicht nu maar eens tijd om een printje te maken en een hoesje te regelen, dan houd ik de boel wel gewoon. m-X
Bij Futurezone in Rotterdam kan je ze halen die hoesjes MariaXi Desnoods kan een iemand van XBW of XBW zelf die te koop aanbieden. Dus effe inkopen en dan verkopen via de site of Xbazar. Ik heb zelf een extra add-on voor Easy CD Creator en dan voor de Label Editor. Hiermee kan ik dus DVD's en cd's hoesjes printen. Ik zal wel effe voor je kijken of er een freeware/shareware programma is daarvoor
Thnx ik vond hem zelf ook wel geslaagd (kleuren zijn in PsP formaat net ff wat mooier dan in JPG mjah om hier nu een bestand van 4Mb neer te zetten schiet ook niet op .. Verder heb ik net het sega pack van iemand weer aangeschaft (zie sig ) aangezien mijn vriendin het toch wel jammer vond dat ze JSRF niet meer kon spelen.. mjah ik stop het gewoon lekker in een zwarte dvd doos totdat ik toevallig een keer ergens in een winkel loop waar ze die groene doossie te koop hebben.. Dat progje om covers uit te printen ken je vinden op www.cdcovers.cc .. staat ergens aan de rechterkant van het scherm
http://www.coverxp.com/ Hier is dat progje Heb het zelf nog niet gebruikt (moet eerst ff een nieuwe inktpatroon halen .. Maar het zal vast wel doen wat het zegt ..
Waarom zijn er nou geen high-res covers? als ik deze shit uitprint dan zie ik nog steeds wazige style
Ik had de cover hier vandaan gehaald: http://xbox.cdcovers.cc/show.php?na...3e87a6&check=71519a573c2473eff786dd164f045655 Ik had een doorzichtig DVD-doosje kunnen kopen bij de media markt in rotterdam. Daar kon die cover in.
Een ander makkelijk programma om DVD cover te printuh is Coverpro ,dit programma stelt al automatisch per afbeelding het juiste formaat in ennuh de laatste Cover idd beter !!!