[PS4] The Eye of Judgment

Discussie in 'Games' gestart door iOcat, 26 feb 2007.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Bij mij niet voor de helft, maar zeker niet helemaal. Snap dat ook niet helemaal. Ik speel trouwens gewoon zonder het kleedje, gaat veel gemakkelijker.

    Snap een aantal kaarten nog steeds niet helemaal trouwens.

    Is trouwens zo'n theme-pack genoeg ipv een starterpack?
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb net een een battle gedaan tegen de computer , maar snap er nog helemaal niets van.

    Bestaat er een lijstje met alle kaarten.
    Weet namelijk mijn kaarten niet meer uit de Boosterpack.
     
  3. the_vinman

    the_vinman Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Een check betekent dat de tegenstander vier kaarten op de tafel heeft liggen en dus bijna gewonnen heeft.
    En staat de camera op widescreen (blauw geloof ik)

    Oja, en sommige kaarten kunnen 1 kant aanvallen, sommige kunnen 4 kanten aanvallen, maar 1 keer tegelijk. Dus je moet kiezen. en sommige vallen alle 4 de kanten aan.

    Heb het sinds zaterdag, maar nog nauwelijks kunnen spelen. Wat ik gespeeld heb, heb ik verloren tegen computer. maar dat was met starterdeck. Nu nog even wat een mooi deck samenstellen...
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2007
  4. dikke_dirk

    dikke_dirk Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    - Hoe komen jullie aan genoeg mana? Want mijn max zit echt op zes ofzo en dat is nog niet genoeg voor de sterkste kaarten. Kan je ook creatures offeren?

    Of je wacht een beurt, zodat je 2 mana erbij krijgt, maar er is ook een kaart dat je 1 creature moet offeren om mana te krijgen.
    Sommige creaturekaarten hebben ook meteen een ability om mana erbij te krijgen als je doodgaat.
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wel eerst even de tutorial doorlopen, is echt vrij essentieel! In deck builder zit het starterpack al voor je opgeslagen, erg handig!

    Ik wil morgen eigenlijk een nieuw deck halen, maar het is me nog steeds onduidelijk of ik nou ipv een starterdeck ook met een themepack kan spelen, of dat een theme-pack een grote toevoeging is voor je starterdeck.

    Se Holyn Fortress valt trouwens niet aan als je hem oplegt, hoe kan dit? Het kaartje lijkt toch anders te zeggen.
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Wilde 2 weken bij GameshopTwente een Theme-pack erbij kopen maar kreeg te horen dat ze niet meer verkocht worden :confused:

    Dacht dan maar online , alleen is bij Dimplus niet duidelijk om welke theme-pack het gaat.
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Pm :)

    Maar heb je genoeg aan een theme-pack ipv een starterdeck?
     
  8. White Dragon

    White Dragon Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Een theme-pack is net als het starerdeck een volledig deck, maar dan met een bepaald thama (het merendeel van de kaarten is van een element). De inhoud is enigzins op elkaar afgestemd, maar door zelf te combineren met het starterdeck, themedecks en eventueel kaarten uit boosters, kan je natuurlijk een nog beter deck maken ;).
     
  9. the_vinman

    the_vinman Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat een fortress alleen kan verdedigen. Staat niet op het kaartje, maar dat las ik ergens.
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb hier thuis nou een earth, wood en een firedeck. Voor mij, mijn vriendin en mijn zoon ;)

    Echter er zitten begeleidende boekjes bij incl. verhaal. Ik dacht dat er helemaal geen story(-mode) in zat?

    Verder erg leuk om al die nieuwe kaarten te zien en nu eindelijk een eigen deck!
     
  11. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen of het ook mogelijk is (volgens de regels) om decks door elkaar te shuffelen(bijv een aantal kaarten van firedeck, wooddeck etc? Of moet je je vasthouden aan een vast deck, bijv. spelen met een firedeck en dat je daar geen andere kaarten uit een ander deck mag toevoegen?
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2007
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Kan je gewoon shuffelen en bij deckbuilder bouwen en vervolgens online registreren.

    Gister een potje gehad van 1,5 uur! Eigenlijk iets te lang, maar wel gewonnen!
     
  13. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Binnenkort ga ik een PS3 kopen en teoj lijkt mij een erg toffe game. Toch twijfel ik nog op de 1 of andere manier. Ik denk zelf dat ik dit spel veel leuker vind samen offline tegen elkaar te spelen. Helaas ken ik niet veel mensen in mijn vriendengroep die van bord/kaartspellen houden.
    Kan iemand mij overtuigen waarom ik dit spel toch zou moeten kopen? Online lijkt het mij een stuk minder tof, ook tegen de computer zelf lijkt mij veel minder leuk.

    Verder zag ik in de winkel 5 verschillende themedecks a 13, euro per stuk. Als je deze allemaal koopt + zeg 4 booster packs, heb je dan genoeg leuke en afwisselende kaarten om 2 goede decks van te maken om tegen elkaar offline te spelen?
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2007
  14. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik had juist hetzelfde gevoel, alleen lijkt het me (doordat ik in mn vrienden- en kenissenkring niet direct iemand ken die zulk genre spel wil/kan spelen) juist een ongelooflijk voordeel dat je online kan spelen!

    Juist omdat ik online play zo belangrijk vind ga ik hem waarschijnlijk niet halen, dit omwille van het feit van de customizable decks. Dit is waarschijnlijk een beetje een contradictio in terminis aangezien het leuke aan dit spel juist is dat niet iedereen dezelfde kaarten heeft en dat er variatie is. Maar ik heb echt geen zin om honderd-en-een booster packs hoeven aan te schaffen om een beetje een competitieve online deck in mekaar te boxen.

    Ik heb het dan in de eerste plaats zelfs niet over de kostprijs, daar wil ik niet moeilijk over doen, maar (ik heb in een ver verleden Magic The Gathering gespeeld) over het feit dat je uiteindelijk in zekere zin altijd verplicht wordt om te blijven upgraden naar de nieuwste edities/boosters om mee te kunnen online. En zelf heb ik geen tijd om heel de tijd trade-fora af te schuimen.

    Dat klinkt en is misschien nu nog wat overdreven, maar die tendens dat uiteindelijk toch nieuwe, sterkere, packs uitkomen is volgens mij iets eigen aan elke card game (producer).
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb twee potjes online gespeeld. Eén verloren van een kerel die echt alleen maar basic kaarten opgooide en één gewonnen van een kerel die veel sterkere kaarten had. Echter een 'sterke' kaart ken veel nadelen, voornamelijk dat het ontzettend veel mana kost. Je hebt gewonnen als je 5 van de 9 velden bezet en als jij dat voor elkaar krijgt door snel 5 mindere kaarten te casten ben je dus ook klaar. Dus dat gaat niet helemaal op.

    Offline vind ik overigens wel leuker dan online. Wat dat betreft zonde dat die xbw-ps3-avond niet van de grond komt. Dan kan je met een vaste kliek online ;)
     
  16. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Hoe zit het eigenlijk met die online mode, ik las dat je kan kiezen tussen 4 fictionele koninkrijken maar veel meer informatie vond ik nog niet. Is het online telkens een 1vs1 match met de normale regels, of is er sprake van gamemodes? En wat is de bedoeling van het koninkrijk juist, dat je à la Chromehounds door gevechten te winnen virtuele regio's van een ander overneemt?

    O.a. las ik ook dat het spel zo werkt dat de console zelf at random bepaalt welke van je ingescande kaarten elke ronde wordt getrokken, betekent dit dan ook dat je telkens je hele deck kan doorzoeken naar die kaart? And if so, neemt dat dan niet de snelheid uit het hele spel waardoor het in de praktijk redelijk vervelend wordt?
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2007
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Voor zover ik weet is het gewoon 1 tegen 1 en hebben die werelddelen er verder weinig mee te maken. Ik had wat dat betreft ook gehoopt op meer verhaal, alhoewel ik heb nog geen enkel potje tegen de computer heb gedaan (alleen maar gelezen dat het er niet in zit).

    De computer beslist idd je kaarten, handigst is als je de kaarten dus op element klaarlegt, dan is het zo gedaan. Ik heb twee potjes online gespeeld en heb dat beide keren samen met mijn zoon gedaan. Alleen tegen onbekenden spelen lijkt me verder dodelijk saai. Dus misschien eens een keer een xbw-dingetje organiseren ;)
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Was vanavond bij de FRS voor een Boosterpack en zag dat ze ook de gamedecks verkochten.

    Boosterpack kost € 3,99
    Gamedeck kost € 12,99
     
  19. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar je soms die decks en poosterpacks online kunt kopen??
     
  20. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina