Guitar Hero 3 Les Paul fix

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Furious Devil, 1 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Furious Devil

Furious Devil Kickass Psychobilly!

Leuk Bevonden:
    0
    Voor als je Les Paul gitaar niet goed werkt, omdat er meters speling tussen je hals zit heb ik hier de oplossing! 1 minuut werk en het werkt perfect ( zelf getest )

Stap 1: Wat ben je nodig
    = Een torx schroevendraaier om de schroefjes in de hals los te draaien.
    = Iets om de schroefjes in te stoppen zodat je ze niet kwijt raakt.

Stap 2:
    Nu gaan we hem repareren, We beginnen bij het begin. Koppel de hals van je gitaar los.

Stap 3:
    Draai alle schroefjes los op de achterkant van de hals ( is niet persee nodig het kan ook tot de helft van de hals )

Stap 4:
    Kijk nu naar het gedeelte van de hals dat met de gitaar verbind.
    Je ziet een printplaatje met 8 gouden puntjes erop. Dit gedeelte van de hals gaan we verplaatsen zodat hij een goeie verbinding maakt met de gitaar.

Stap 5:
    Haal het printplaatje voorzichtig los op het stukje waar hij vast zit.
    Waar hij heeft gezeten zitten 2 kleine stukjes plastic waarmee hij op z'n plaats werd gehouden. Zet nu het printplaatje voor dat stukje waar hij eerst zat. zorg wel dat je hem goed en veilig terug stopt!.

Stap 6: Als je dat eenmaal gedaan hebt, en het zit allemaal goed vast klik je de hals weer inelkaar, het kan lastig gaan maar wees niet bang om een beetje kracht te gebruiken. draai de schroefjes weer vast.

Stap 7:
    Klik de hals terug in je gitaar, en je bent klaar om te rocken! ( het terug plaatsen van de hals kan wat lastiger gaan, bij mij was dit wel het geval je moet dat clipje waar je hem mee vast en lost zat op de achterkant ff aanduwen en hij zit perfect zonder speling en je kan weer lekker rocken!

Hoop dat jullie er wat aan hebben :)
    als je het niet begrijpt...
    hier staat het in het engels heb het ff simpel vertaald
    http://boards.gamefaqs.com/gfaqs/genmessage.php?board=939093&topic=39773364

2. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die bang zijn om wat kapot te maken..:

Stap 1:
    Pak een Elastiekje

Stap 2: Op de gitaarhals zit een knopje voor je band die je om je nek heen kan doen. Doe daar het Elastiekje omheen.

Stap 3: Onderop je gitaar, vlakbij je Whammy en Strum bar dus, zit ook nog zo'n knopje, doe het einde daar eromheen.

Stap 4:
    Gefeliciteerd, nu zit er geen speling meer!:D

_0/ (Hoop dat je het goed vindt, pm me anders maar, haal ik het weer weg.. :))

3. Furious Devil

Furious Devil Kickass Psychobilly!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja laat maar staan hoor :) zo had ik het eerst ook, maar werkte bij mij niet erg goed speling werd er niet minder van iig. maargoed misschien dat het bij andere mensen we wil :)

4. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij werkte het wel, soms werkt het nog niet helemaal lekker maar dan moet je gewoon even een minuutje lang je knopjes indrukken om ze in te werken. Maar dat is mijn ervaring. :)

En bedankt dat het mag blijven staan. 2 Fixes in 1 topic. :)

_0/

5. Twizzler

Twizzler Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf fixen? Wat dacht je van terug brengen naar de winkel? :)

6. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier staat de originele versie (in 't Engels), incl plaatjes.

7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina