Ik had een vraagje. Klopt het dat je in SegaGT alleen maar gas kan geven met de rechter trigger of met de button en niet met dat rechter pookje.? (die naast het pookje waar je mee stuurt) Ik kan het ieder geval niet vinden.
tja.. dat moet dan maar. Hij ziet er best wel tof uit. Misschien een kwestie van wennen aan die trigger. Bedankt ieder geval voor de reply greetz, patsem
persoonlijk vind ik de trigger echt vet relaxed. Je kan aangeven hoeveel gas je wilt geven. Net zo als bij PGR. Wennen is het hoofdwoord.
bij Sega GT staat hij bij mij standaard op gas: B en bij Rallisport Challenge doe ik wel gas en rem met de triggers...maar op de een of andere manier vind ik het bij Sega GT zwaar beroerd werken met de triggers
sega gt jaa het is wel een vet spel maar ik kom nie verder bij ss license het is zwaar klote dat ik niet verder kom hett is nu wel saai aant worden omdat ik niet verder kan
wat ik wel sucks in Sega GT is dat het gas geven met die triggers vet slecht geregeld is. tussen wheelspin en grip zit misschien maar een milimeter, is bij colinmcrae3 wel beter geregeld, daar kan je het gas doseren over de gehele beweging van de trigger, doodzonde....
robie - Probeer met die auto dicht langs de bochten te gaan en een beetje te glijden. Ik redde het met nog 4 seconden te gaan
ik heb hem al uitgespeeld, vond het best makkelijk. ik vindt juist project gotham racing super moeilijk, ik ben net begonnen en ik kom nu al niet meer verder.
Met die trigger Vind ik beter als met dat pookje, die gebruik ik echt nooit bij Race spellen. Dus ff oefenen lijkt mij want het is echt stukken beter.met trigger.
Ik heb waarschijnlijk "te lang" met de ps joystick gespeelt om aan die triggers te wennen. Schakelen gaat IMHO ook verrot met triggers. Ik speel ook meestal met een ps2 joystick xbox games. Vandaar dat Sega GT met een heel mooi boogje in de hoek van de kamer is gepleurt. Dan maar Gran Turismo voor de 4e keer uitspelen.
haal een s controller dan wen je er eerder aan als je de ps2 joystick gewend ben omdat hij kleiner is