1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

leeftijd gamer

Discussie in 'Algemeen' gestart door abruzzese, 30 sep 2007.

  1. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben 42, en ik kan mij, op het maken van muziek na dan, niks leukers voorstellen om mijn tijd mee door te brengen. het is interactiever dan film kijken (wat ik ook al graag doe), en veel spellen die jullie al genoemd hebben, hebben een goed verhaal. ook de voice acting zorgt vaak voor dat je in het verhaal word opgezogen. kinderen of niet, als je zelf maar plezier hebt in het gamen, en je belangrijke taken niet verwaarloosd, dan kan je beter je leven verslijten met gamen, dan vanachter je garaniums de buurtbewoners te begluuren :)
     
  2. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    daar sluit ik me helemaal bij aan :)
     
  3. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben 15 jaar dus kan nog vele jaren gamen!
     
  4. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Vandaag net 31 geworden en ben nog niet vanplan te stoppen met gamen \o/
     
  5. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom zou je ook ? gamen word steeds leuker met die next gen consoles. en wie weet wat ons te wachten staat als de volgende consoles aan de horizon staan te wachten. spellen zoals assassin's creed en call of duty 4 laten nu al zien hoe mooi het kan zijn ! beide games zijn een ervaring om niet te vergeten, en wie weet wat de volgende generatie aan spellen gaat opleveren. dat het mooi word staat buiten kijf, maar nu maar hopen dat ook de AI een flinke schop onder de kont krijgt _O_:thumbs:
     
  6. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamen kent geen leeftijd vind ik, als je het nog steeds leuk vind, waarom niet.
    Plus, spelen met 30+ers is ook leuk :) tijdje terug speelde ik best vaak Gears of war met wat lui die 30+ waren. Je merkt gewoon dat er een goede sfeer hangt, en het gewoon om de fun gaat en niet per se om het winnen, wat vaak bij jongere mensen wel zo is. (geen aanval ofzo, ik ben zelf ook 15, maar ik heb vaak zat lui van mijn leeftijd gezien die enorm pissed werden omdat ze niet konden winnen)
    Dus tja, conclusie:
    Het maakt niks uit hoe oud je bent. De een leest een boek als hij 40 is, de ander speelt gewoon een potje Call of duty.
     
  7. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is toch niets mis mee? Als je een uurtje niets anders te doen hebt ga je jezelf even lekker online of offline vermaken, daarna ben je ontspannen en kan je weer met iets serieus aan de gang gaan.

    Ik ken zelf genoeg mensen van 30-60 die gamen, en ik ben zelf 14 jaar oud. Had zelfs een hele familie in m'n Friends List op WoW, ouders, 3 kinderen, 2 ooms en 1 tante. Was altijd heel gezellig, behalve als ze eten moesten maken dan. ;)

    Er is echt niets mis mee, maar deel het wel goed in als je wat ouder bent.

    _0/
     
  8. voog

    voog Active Member

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn de nextgen Tom Clancy games alleen maar een voortborduring (is dat een woord?O-) ) op de boeken van Clancy.

    Ik ben 26 en game nogsteeds fanatiek, al merk ik dat het me minder boeit dan vroeger. Er zijn weinig games die ik nog speel na ze uitgespeeld te hebben. Ook heb ik mijn consolecollectie teruggebracht naar 1. Ik vind het echter onzin om te zeggen dat iemand ooit te oud zou kunnen zijn om te "mogen" gamen. Dat slaat net zo min ergens op als dat je Shrek niet meer zou mogen kijken omdat het een animatiefilm is.
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2007
  9. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    ik ben 13 dus kan ook nog wel even vooruit\o/
     
  10. Rookie[NL]

    Rookie[NL] Oldtimer VF5 victim

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben 39 en kan ook nog steeds vooruit :)
    En mochten er mensen zijn die zich de initialen NMH herinneren op de high scores op de arcadekasten van zo'n 15 jaar geleden dan was ik dat :b:
    Ik merk wel dat mijn reflexen minder worden, zeker in vechtspellen als VF5.
     
  11. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    in scheveningen op de oude outrun kasten was ik altijd FTL :) (Faster Than Light) maar in andere spellen was ik nooit zo goed.
     
  12. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het niet mee eens.Ik ben 25 en een vrouw en ik vind nog steeds
    gamen leuk.Ik begon er al op vroege leeftijd mee.En ik zou het nog wel leuk
    blijven vinden ook.Mijn oma en opa spelen ook spelletjes die zijn over de 70
    (nou ja op de PC dan).En mijn moeder 45 speelt Medal of Honor.Die vind
    spelletjes ook leuk.Dus ik bedoel of je nou jong of oud bent het maakt niet uit
    of je het leuk vind.Dat is mijn mening
     
  13. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamen is een net zo volwassen vrijetijds besteding als boeken lezen, films kijken of muziek luisteren. Naar mijn mening heeft leeftijd heeft helemaal NIETS met gamen te maken. Uiteraard wordt de tijd die je aan gamen kan besteden wel iets minder naarmate je ouder wordt, maar dat is normaal.
     
  14. XboxFreak36

    XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben 15 jaar nu, word volgend jaar in april 16, ik begon met veel gamen vanaf me 10de :eek:, een spel online op de pc SOF2: Double Helix (CD-Game dus niet iets van een site). ik heb er nu al 5 jaar opzitten met dat spel en nog even dan staat de teller op 6.
    ik heb me Xbox360 ook gepre-order voor de release. In de vakantie's speel ik heel veel. ik zit dan ook bijna alleen maar binnen te gamen. De "grote vakantie" speelde ik, niet schrikken dit is niet gelogen, 16 uur per dag :$ ik snapte na de vakantie er ook niet van hoe ik nou 16 uur per dag game, het ging namelijk veel te makkelijk. 8 uur opstaan en dan tot 12 uur s'avonds door. Me ouders vonden het ook wel goed omdat ik toen goeie cijfers haalde en op school alles goed ging, vrienden, leraren etc..
    Het laatste jaar doe ik in mijn woorden "rustig aan" ik game nu wat minder omdat het met excamen jaar is en ik wil me diploma graag hebben net als iedereen :)
    ik had ook een Xbox 1 met ontelbaar hoeveelheid aan spellen. Ik koop nog steeds next-gen consoles.
    Ik hoorde iets over een Handheld voor de Xbox/360. klopt dit? als die komt, haal ik die ook :)

    dit is mijn game leven :)
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2007
  15. eliminator

    eliminator Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    8)Ik ben 22 net geworden en mijn ouders vinden mij al te oud om nog te gamen :cool: Maarja ik ga ook nog naar school.. Dus heb ik er wel nog de tijd voor ook :) Ik laat er ook wel het uitgaan niet voor, 'k zit nu eenmaal in de fleur van mijn leven als ik anderen mag geloven }:] gamen gebeurt vooral buiten het weekend hier! Behalve LIVE meer in het weekend 8)

    Maar ik denk als ik 'eens serieus' ga worden, en een vriendin heb en ook werk, ik toch zeer weinig tijd zal overhebben om te gamen, al zal ik de games altijd missen denk ik :'-(
     
  16. elitesamed

    elitesamed Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat je op alle leeftijden mag gamen.
    Er is toch ook niet een regel van "Na dit bepaalde leeftijd mag je geen TV meer kijken of na dit bepaalde leeftijd mag je geen boeken meer lezen" :D
     
  17. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    mijn vader wou vroeger ook nog wel eens fifa mee doen op de ps2, helaas is die gejat en hebbe we geen fifa meer.
    maar een xbox:).
    heb laatst ook nog een keer gehad. zat ie achter die xbox ineens.
    ik dacht wat krijgen we nou?!
    vond het wel leuk eigenlijk.

    en mn oom heeft een Wii voor mijn neefje gekocht maar ook wel een beetje omdat hij er zelf ook op wil spelen. :9 die vent heeft zelfs nog de eeuwenoude SEGA _O_
     
  18. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    welke ? de master system of megadrive. want de saturn of dreamcast mag je nog niet als "eeuwenoude" beschrijven ;) hahaha.
     
  19. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    deze: [​IMG]

    die is wel oud. :)
     
  20. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is de sega megadrive (16 bit). de foto die jij toont is van het model 2, het eerste model zag er anders uit, en had een volume regeling voor de hoofdtelefoon uitgang. er waren echt veel goede spellen uit op de megadrive.

    mijn favorieten zijn:

    virtua racing
    ghoul's and ghost's
    mickey mouse
    mickey's castle of illusion
    outrun
    moonwalker

    zo kan ik nog wel even door gaan, maar dit waren voor mij de spellen die meteen weer in mijn hoofd op kwamen. heb je hem nog ? of speel je de spellen nu via een emulator ?
     

Deel Deze Pagina