Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sledgehammer Bekijk bericht
Sinds gisteren het volgende probleem: Geen beeld meer op mijn HD-TV...dit werd voorafgegaan door dat alle groene kleuren op het scherm extreem groen werden en de lucht kreeg ook een groene gloed. Na opnieuw opstarten alles weer goed...10 minuten gamen...alles weer groen...vervolgens een Nyko luchtcooler erop gezet...nergens last van (behalve de pokkeherrie van dat ding)..
Vanaf vandaag dus geen beeld meer...
Welke conclusies tot nu toe:
- Geen ROD...gelukkig...hij is net een week terug...
- Ik heb de console via mijn receiver aan de HD-TV gekoppeld. Dit heb ik zo gedaan omdat mijn TV maar 1 ingang heeft voor component en mijn receiver 2.
Dus ingang receiver: DVD en Xbox360...1 uitgang naar de HD-TV..
In eerste instantie dacht ik het de receiver was...alle mogelijke wisselingen geprobeerd...werkt gewoon. De DVD op de ingang waar eerst de 360 op aangesloten was geeft ook geen problemen. DVD rechtsreeks op de HD-TV: geen probeem...360 rechtstreeks op de HD-TV: geen beeld..
-Vervolgens Xbox op een oude normale TV aangesloten (schakelaartje op kabel omgezet naar TV): geen beeld...
Vraag is nu: is het de kabel?....of toch mijn 360?...ik heb niemand in de buurt waar ik een kabel mee kan ruilen om te proberen..
Iemand bekend met dit probleem?
Update: Hij is aan gort...
Net maar weer gebeld naar MS.....hij mag weer terug...wel balen..had hem net anderhalve week weer terug. Aangezien dit de 3e keer is krijg ik een wireless controller kado...
@Terwantom: zie boven....exact hetzelfde probleem
Laatst bewerkt: 2 dec 2007