1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TheBoomBoomMan

    TheBoomBoomMan hallo

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    net uitgespeeld na 16 uur lvl 40 en enige sidequests gedaan, wat ik wel raar danwel jammer vind is dat je niet na de main quest door kan spelen... Nu moet ik dus of opnieuw of met deze char opnieuw? Kan iemand me ook vertellen wanneer je bijv de krogan achievement krijgt? Heb het gehele spel met wrex en garrus gespeeld maar geen achievements.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    @ferror : nee, dat is voor het verhogen van de hoeveelheid leven die je er bij krijgt als je ZELF op Y drukt.

    Net uitgespeeld en dat einde was echt gaaf :eek: toen shepard zo onder het puin zat maar opene kwam ie ervanachter vandaan :).Zag er echt als een film uit.

    edit: ik heb hem uitspeeld op level 50 en zo'n 46 uur gespeeld.
    Hoe doet iedereen dat zo snel?
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2007
  3. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dus als iemand in mijn party een hoge first aid skill heeft en ik druk op Y, dan wordt ik meer gehealed... Dus wat ik zei :9
     
  4. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Snap die shields nu wel maar dat healen nog steeds niet.

    Als ik op RB druk dan staat de healing skill er niet bij. Kan iemand het even duidelijk uitleggen.
     
  5. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Y is om te healen.
    En RB is shield boost voor de shields.
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    @sleepy : kijk ff een paar posts boven je ;)
     
  7. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0

    46 uur :eek: das zeker met bijna alle sidequests?
    de lui die hem in 15uur - hebben gedaan hebben waarschijnlijk geen sidequests gedaan :) zo had ik hem de eerste keer ook uit in 15 uur, en bijna geen sidequests gedaan. daarom is iedereen zo snel :p gewoon door het main verhaal jagen


    EDIT:
    Cookie, om nog terug te komen over die omni-gel gisteren, je hebt gelijk ;)
    Als je items aan het omzetten bent, kan hij even boven de 1000. maar als je hem daarna wegdoet en gelijk weer kijkt, is hij terug gesprongen naar 999 ;) dus ja, 999 omni-gel is idd het maximum :p maar omdat hij even boven de 1000 was dacht ik dat je erboven kon, mijn fout :)
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2007
  8. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had de story eerst in 17 uur uitgespeeld toen ik hem nog een keer wou doen had ik hem in 7 uur maar 46 is wel heeeeel veel.
     
  9. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog maar aan het begin en ik heb er al dik 11 uur op zitten.

    Net die female ally van Saren verslagen
     
  10. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben weer na een hele tijd terug in dit draadje, ik wilde absoluut spoilers lezen :9.
    Nu heb ik de game eindelijk na 31 uur uitgespeeld met level 48 Soldier op goed natuurlijk ;).
    Iemand hier die een New Game + kan aanraden? Het lijkt me wel leuk, maar aan de andere kant: Bij een nieuw character ga ik Biotic/Tech en daar heb je dus een totaal andere speelstijl voor nodig. Dat maakt de combat weer erg intens (ga sowieso een level hoger op difficulty.
     
  11. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou geen new game+ doen. Maak een nieuwe char, met een nieuwe class en ga renegade, dan speelt het ook heel anders dan de eerste keer. Wel een difficulty hoger natuurlijk zoals je zelf al zegt. En daarna kun je nog altijd met 1 van de 2 characters new game+ doen, als je voor lvl 60 wilt gaan :).
     
  12. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit spel de moeite waard of moet je echt zo'n die hard rpg'er zijn?

    Beter als assassins creed dit spel?
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee je hoeft zeker geen hardcore rpg'er te zijn ik ben het zelf ik ook niet.
    Ik ben zelf een shooter fan maar ik wil wel altijd mijn personage beter maken en ik hou van een zeer goed verhaal. En dat zit allemaal in dit spel.
     
  14. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu ook al zo'n 33uur bezig en ben nog steeds niet klaar, al heb ik wel het idee dat ik dicht tegen het einde zit (moet nu naar Ilos). Ik heb alle side missions gedaan die ik tegen kwam maar het kan natuurlijk zijn dat ik er wat heb gemist. Ook heb ik niet alle planeten heel goed doorzocht, ik denk 60% vrij goed en de rest alleen waar in heg begin wat werd aangegeven.

    Ben nu trouwens lvl41.
     
  15. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    laatmaar
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2007
  16. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Alle Side-quests Gedaan + Insanity Uitgespeeld duurde me net 20 uur en ik was bijna level 50 op het einde dus zo lang duurt het ook weer niet :+,

    Maar ik vind het wel trouwens vet dat er zoveel Side-quests in het spel zitten maar alleen jammer dat de Planeten zoveel op elkaar lijken.
     
  17. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Het sleept je veel meer mee dan Assassins creed. Ook is het een stuk moeilijker (Assassins creed is veel te makkelijk).

    Beiden zijn naar mijn mening top games, maar Mass effect is zeker beter.
     
  18. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga mass effect wel halen denk ik,
    het lijkt me echt een heel vette game.

    Ook al speel ik niet vaak een rpg(oblivion en kingdom hearts vond ik wel tof)

    Maar is het niet veel te ingewikkeld als je niet zelden een RPG speelt?
    Het is nogal uitgebreid toch, klasses en vaardigheden enz.?
     
  19. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zit best makkelijk in elkaar. Het is niet echt moeilijk :)
     
  20. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Maar als je nou Mass Effect en KOTOR naast elkaar zet,wat is dan de moeilijkere game?

    En hebben beide games ook dezelfde diepgang dat je ook echt voelt voor je omstanders tenminste dat heb ik in KOTOR zo ervaren.:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina