Heb je toevallig ook enig idee of het mogelijk is om daar subs onder te krijgen?? Daar ben ik dus al dagen naar aan het kijken, maar volgens mij moeten die erin encoded worden...
Die moet er hard in ge-encode worden of programmas als tversity, winamp, etc gebruiken voor het streamen
Eindelijk kan ik op msn Maar heb nu wel het volgende vraagje: Mijn gamertag staat op mijn oude hotmail ingeschreven. Is dit nog veranderbaar? Ik hoorde dat laatst iemand zeggen, via contact gegevens ofzo?
Hallo, ik gebruik windows media player 11 om muziek, afbeeldingen en video's over te streamen naar mijn xbox, want dat is mijn doel. Nu heb ik een aantal probleempjes: De muziek streamt hij keurig over, maar bij mijn afbeeldingen streamt media player alleen 1 mapje die hij 2x weergeeft (dus ik zie 2x hetzelfde), terwijl ik veel meer foto's op mijn pc heb staan. Bij video's zit het grootste probleem: Ik heb een aantal video's in mijn pc staan, maar er wordt er niet 1 overgestreamt... Ik heb net een paar mooie films binnen en wil deze graag overstreamen en bekijken op de hd-tv. Kan iemand mij uit de brand helpen!? Mvg HydruzZ
Ik probeer mijn e-mail adres te wijzigen zodat ik op msn kan via men 360 maar nu segt hij dat de e-mail adres al in gebruik is met een andere gamertag ... Hoe kan ik alsnog op msn met me e-mail adres die ik altijd gebruik.
Ik zie nu bij het afspelen van wmvHD films ook de optie van ondertitel selectie. Weet iemand of er nu ook ondertitels in de wmv container passen ipv in en-coded? Iemand die hier iets meer over kan vertellen.. zou wel mooi zijn.
Jeej, films bekijken via usb lukt en is eindelijk mogelijk. Nu nog even progje vinden om simpel en gemakkelijk Eng of NL ondertitels erin te krijgen. Jammer, dat srt bestanden het niet doen.
Hoezo werkt dat sinds de update wel dan? Kan je nu gewoone en externe Harde schijf .avi films laten afspelen??
Zeg je hiermee dat het dus mogelijk is om ZONDER hardcoded subs met winamp of tversity ondertiteling onder een WMV-movie te spelen/streamen ?
wtf. Ik kan m'n PC niet meer vinden. Foto's en muziek is geen probleem, maar video's kan ik wel vergeten lijkt het. Zie ik nou gewoon iets over het hoofd, of...? Ik gebruik gewoon WMP11, net als gister. Heb niets veranderd. Edit ; Kennelijk moet ik op X drukken om van source te wisselen. *schaam* Maar 't werkt wel! Heerlijk, kan ik mooi m'n favo series relax vanuit bed kijken ipv achter de PC. \o/
Klopt het dat je bij de Friends of Friends functie, jezelf nooit in de lijst ziet staan? Dus als ik naar de friends kijk van iemand in mijn lijst, dat ik dan bij diegene er niet bij sta?
Kijk even bij de WMP11 instellingen: Tools, Options, tabblad Library, Configure Sharing, Customize (xbox360)... 'Use default settings' uitvinken en 'Video' aanvinken.