1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Enigste echte RPG's die ik ooit heb gespeeld had zijn ook Oblivion en Kingdom Hearts, en heb helemaal geen problemen met Mass Effect. Probeer hem gewoon! :thumbs:
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Gisteren mass effect uitgespeeld en wat heb ik vaak het gevoel gehad dat je een film zat te kijken... Sommige stukjes waren gewoon perfect met de keuze´s die je maakte en alles.

    Ikga hem over een maandje (of 2) hem weer eens uitspelen.
     
  3. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Kotor heb ik zelf niet gespeeld (I know shame on me), maar een vriend van me heeft er veel over verteld. Mass effect is enorm diep en de characters gaan zeker leven. Het voelt echt gemeen als je ze beledigt.
     
  4. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Okee dat hoort zich goed aan,ja ik ben zo'n echte nerd als het aankomt op gesprekken en ik neem altijd alles door al zijn er weleens van die pietlut praatjes:)

    Maar ik neem aan er zit ook wel humor in de game.
     
  5. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik "New game+" doe, moet ik dan perse met hetzelfde karakter verder of kan ik dan een nieuw karakter maken (ik heb nu een vrouwtje, dan een mannetje bijv.)?
     
  6. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een bericht gekregen dat ik 150 kills gemaakt heb met mn pistol en assault rifle. Nu heb ik ze toch unlocked voor characters met andere 'krachten' (ik ben nu soldier)?
    Als ik dit ook voor sniper rifle en shotgun haal kan ik dus, als ik Vanquard ben, m'n talentpunten ook in pistol, assault rifle e.d. stoppen?

    thx :)
     
  7. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Vanguard met sniper skills, maar je krijgt bij het character maken de keus uit maar 1 bonus skill. Je kunt dus niet meerdere kiezen, je hebt er maar 1.
     
  8. Barbossa

    Barbossa Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik pervers of Williams is heel hot?
    Vooral de sexscene. leuk figuur dat ze heeft.
     
  9. Ashavan

    Ashavan Guest

    You need to get out more
     
  10. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad :9
    Ik vind btw KOTOR toch wel een stuk moeilijker dan Mass Effect, maar dat komt misschien omdat KOTOR strategischer is (D&D systeem). Ga vanavond beginnen met Vanguard renegade :)
     
  11. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Oe, ik vind het opzich niet zo lastig maar soms moet ik wel stukjes 5x opnieuw doen ( en speel maar op medium!)

    Verder weet ik soms niet echt wat ik moet doen en dan loop ik maar te kloten en te puzzelen. Maar het spel is wel top! Vind het ook wel leuk dat je soms moet uitzoeken wat je allemaal moet doen en waar je precies heen moet ;)
     
  12. Ashavan

    Ashavan Guest

    Kreeg net op me kop van de council mbt genocide van de Arachni. Ik zei gewoon dat ze hun bek moesten houden en mij me werk motten laten doen :D

    Evil zijn is leuk :)

    Qua moeilijkheidsgraad van Bioware RPG's zou ik zeggen:
    NeverwinterNights
    Kotor
    Mass Effect
    Neverwinter Nights 2
    Kotor 2
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 dec 2007
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Van hoog naar laag? vond de Kotor serie nooit zo moeilijk. Je moest gewoon goede hoofdjedi creeëren (als in wachten met punten verdelen tot je jedi kon zijn)

    Wat ik wel heel relaxt vind is dat je teamgenoten nu ook echt nut hebben. In Kotor had je basicly heel weinig aan gastjes met techskills (of hoe ze daar ook heette) aangezien je die toch niet kon gebruiken zoals in Mass effect (je hoeft nu niet een engineer zelf te zijn om dingen open te maken of computer te gebruiken maar je teamgenoot level is belangrijk)
     
  14. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het normaal voor deze game dat de framerate zo onstabiel is?

    Ik wordt er echt een beetje leip van.
     
  15. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Sommige mensen hebben dat hun framerate niet goed werkt, maar bij mij doet ie het prima.
     
  16. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    huh..........we hebben toch allemaal een 360?

    BTW ik vind dat schieten tot nu toe echt nergens over gaan. De omgevingen zijn mooi, karakters ook, verhaal is sterk...............maar de actie heeft mij nog niet overtuigd(en dan ben ik positief), dat gekoppeld aan die beroerde framerate.........ik weet het nog niet zo net.
     
  17. alleycat

    alleycat OnlyInItForTheMoney

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0

    Een slechte shooter met filmpjes er tussen door (dat laatste schijnt RPG te heten)
     
  18. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen kleine framerate drops als ik door de citadel loop, verder heb ik hier nooit last van gehad, ook niet tijdens actie momenten. ik vind het schieten zelf niet slecht, gewoon prima.
     
  19. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan hier geen 10 seconden normaal lopen of het hapert, ik krijg er knipper ogen van. Nog erger als bij Assassins.
    En nee het ligt niet aan mijn 360, het gebeurt bij friends ook.

    En dat die shootouts gaan nergens over, ieder keer staat er een of andere eikel voor je neus als je moet schieten. Een gun die overhit kan raken............waar gaat dat nou over.

    Een fucking grote stad met parken en kunstmatige zon. Intergalactisch reizen in minuten, maar een wapen dat niet overhit raakt...........dat is te moeilijk zeker.
     
  20. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Op welke locatie heb je dat het constant om de 10 seconden hapert? Waarom zou het niet aan je xbox liggen? ik heb het zoals meerdere mensen hier niet zo erg. Tja, voor de rest klink je niet erg positief, mischien is het niet jouw type game.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina