1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 4]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Drogba

    Drogba Guest

    Hitman :emo: Dat de massa elke keer weer op dit soort films ingaat, ik geef de film een fokking 3 omdat het een zuigfilm is. Standaard cliche amerikaanse actieheldenfilm met special effects met een chick, geef maar geld uit aan dit soort uitpoepsels van Amerika :) En ja ik heb de film gezien, waarom? Zodat ik weet waar ik over praat.
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Dat soort films vind ik altijd ownen man. :+ Serieus, slechte films vind ik meestal goed. Neem The Island nou ook bijv. Prachtig. En Hitman krijgt een 6,8 van IMDB, mwah, kreeg The Island ook ongv. Niet dat ik daar op let, maar gewoon ff als voorbeeld.
    Ik ga hem ckers kijken, trailer is iig zoooo tof!
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Wil hem ook graag zien, ook omdat ik gewoon een dikke fan ben van de games. Ik gok dat hij niet al te best zal zijn en heel anders is dan de games maar dat ik me er toch wel mee vermaak.
     
  4. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Er komt een filmversie van de vroegere Anime serie "Speed Racer" en de gebroeders die de Matrix verzorgde zullen aan de film meewerken.

    Nou of ik er blij mee moet zijn weet ik niet omdat de effecten vanuit de een Matrix film niet bepaald cool zijn voor een race film.
    Beelden van snelle auto's moeten voelbaar zijn zoals "Days of thunder" en als het te perfect gaat ogen zoals in Driven is het gewoon niet meer cool.
    Of ben ik de enige die dat vind?
     
  5. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vind die acteur van hitman gewoon fout. ik bedoel op de poster van de film staat hij te lachen|:- kom op hitman lacht nooit
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Inderdaad erg coole films die ik wel wil zien, vooral de laatste.

    Welke mij echter ook aanspreekt is Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street:

    [yt]ui1WAZgwkxY[/yt]

    Tim Burton en Johnny Depp samen ftw!
     
  7. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Die twee hebben inderdaad prachtige films afgeleverd. Allemaal pareltjes en ik heb de meeste wel op DVD of videoband :)
     
  8. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Verhaal lijkt wel gebasseerd op de graaf van monte christo/the count of monte christo(als ik het goed spel). Altans, het begin.
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Verhaal is gebaseerd op Sweeney Todd ;)
     
  10. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Laatst Raging Bull en Texas Chainsaw Massacre (remake) gezien.

    Raging Bull is echt een topfilm. Het verhaal over Jake La Motta wordt duidelijk verteld (wist niksvan hem, maar de film is duidelijk) en de stijl van filmen is ook tof. Zwart-wit past er goed bij en de bokswedstrijden leken net alsof je erbij was.

    TCM is wel een redelijk horror, werd nooit echt eng, maar was wel vermakelijk.
     
  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Stardust

    Het verhaal over de jongen Tristran, die het hart van zijn geliefde Victoria wil winnen. Hiervoor moet hij op zoek naar een neergestorte ster, genaamd Yvaine, die hem naar een magische wereld leidt. Maar de gevallen ster is niet veilig...

    http://www.imdb.com/title/tt0486655/

    Mooie feel good fantasy film

    Beetje familie film, maar zeker niet slecht 8/10

    Robert de niro als piraat die zich soms stiekem als vrouw verkleed8)
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2007
  12. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Sunshine (Danny Boyle, 2007)

    [​IMG]

    Tsja, eehm. De zon dooft, en wij gaan er een atoombom in laten vallen, ter grootte van een flinke stad, om binnen in onze zon een kleine big bang er voor te laten zorgen dat de zon letterlijk nieuw leven ingeblazen wordt. Als je dat tegen een wetenschapper zegt lacht-ie zich drie keer ongans. De huidige stand van zaken in de wetenschap voorspelt dat de zon aan het einde van z'n leven juist enorm zal groeien, waarschijnlijk net niet de aarde zal opslokken (maar wel bijna of volledig zal wegbranden), waarna het hele gevalletje verandert in een veel kleiner, donker object met wél dezelfde massa. Dat is al één van de zaken die het concept van deze film hoogst onwaarschijnlijk maken. Dat we überhaupt ooit een bom zouden kunnen maken die invloed heeft op de zon, de moeder der atoombommen, en hem dan ook nog persoonlijk in de zon komen droppen is natuurlijk pure nonsens. Maargoed, so be it. Daar kijken we voor het gemak gewoon even keihard overheen.

    Want afgezien van die onmogelijk te realiseren gebeurtenissen vond ik het wel een hele vermakelijke film. Sowieso spreekt het onderwerp me erg aan, en als zo'n concept dan op een degelijke manier (niet té sentimenteel en heroïsch, al is dat uiteraard wél aanwezig) wordt uitgewerkt ben ik een tevreden kijker. Vanaf scène één ben je eigenlijk geboeit doordat het voorafgaande verhaal volledig wordt overgeslagen, behalve een samenvattinkje in een notendop. Je zit meteen in de missie en dat gemis aan overbodige introducties is weleens fijn. Sunshine is nergens extreem goed maar blijft altijd boven de degelijkheidsgrens, en weet door de prima sfeer en het onderwerp de volle tijd te boeien. Een ruime voldoende wat mij betreft.
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Poosje terug idd ook gezien, best goede film!

    Alleen die verminkte kerel had er voor mij niet ingehoeven.
     
  14. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Neu, vond ik ook nogal een vreemde twist. Wat makkelijke manier om er spanningsmomenten in te proppen. Maargoed, niets aan de film was realistisch, dus wat deert het :9

    Prima vermaak en godzijdank, ik kan het niet genoeg benadrukken, amper Amerikaanse kwijl zoals in Armageddon (ergste film ooit gemaakt =().
     
  15. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    ken jij hitman soms???:+
     
  16. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Jop, van de games denk ik?
    Heb jij hem daar wel eens zien lachen?

    edit: vanavond even the mist kijken denk ik, heb hoge verwachtingen.
     
  17. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Draait deze al in Nederland?
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Sweeney Todd, Raging Bull en Sunshine op 1 pagina niet verkeerd. Ik kijk ook echt ontzettend uit naar Sweeney Todd, moet haast wel een meesterwerkje worden.

    Ik heb een paar dagen terug. Resident Evil Extinction gekeken:

    [​IMG]

    Aan de reacties van mijn vriendin te merken en aan die van haar broertje is het echt een mannenfilm. Echt 1 voor het verstand op nul en gaan. Echter veel films blijven dan niet vermaken, maar dat deed RE zeker wel! Sowieso heb ik wat met zombiefilms en ik ben ook altijd wel in voor de post-apocalyptische setting. Het verhaal is zoals verwacht vrij mager, maar een aantal elementen zoals de clones ed waren gewoon vet om te zien. Verder werden zombies wederom op de meest originele manieren afgemaakt wat voor mij en de andere kerel in de kamer vaak voor hardop gegrinnik zorgde. Mijn vriendin keek vooral geirriteerd als madam weer in jarratels voorbij paradeerde :+

    Cijfer: 7,8
     
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    À Bout De Souffle (Jean-Luc Godard, 1959)

    [​IMG]

    Een autodief vermoord een politieagent en ontwijkt vervolgens op nonchalante wijze de politie, bijgestaan door een Amerikaanse journaliste. Dat is eigenlijk alles aangaande het plot. Om eerlijk te zijn kon de film me weinig boeien. De karakters deden me weinig en het lot van Michel ook. Moeilijk te verklaren maar ik kon er weinig mee. Wel boeiend door de stijl en de cinematische controverse (een kindje van de nouvelle vague), maar het kon me niet helemaal bekoren.
     
  20. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Afgelopen week ook nog Fear and Loathing in Las Vegas gezien. Een journalist (Johny Depp) en zijn advocaat (Benicio del Toro) gaan naar Las Vegas om een verslag te schrijven over een race. Daarnaast hebben ze ook een koffer mee vol met drugs.
    Johny Depp en Benicio del Toro zijn echt geweldig in deze film, waarin ze bijna de hele tijd stoned zijn. Je ziet daarbij de wereld vanuit hun ogen, waarbij dus alles anders is dan in werkelijkheid.
    Film is echt tof en een van de betere die ik de laatste tijd heb gezien.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina