1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Soul Calibur II scan pics!

Discussie in 'Algemeen' gestart door letsbee, 26 jan 2003.

  1. letsbee

    letsbee who are u?

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    6
  2. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    your pics don't work letsbee:'-(
     
  3. AlphaZeL

    AlphaZeL Obey your Master...

    Berichten:
    1.187
    Leuk Bevonden:
    1
    Check frontpage in 10 minutes Letsbee...thanks again my friend 8)
     
  4. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    zie jij ze dan wel? :eek:
     
  5. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Betekend dat dat er iets aankomt..??
    Keej dan! 8)
     
  6. letsbee

    letsbee who are u?

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    6
    ......

    all thx!! may be big size low loading. sorry!

    :)


    AlphaZeL!! yeah! my friend!!! thx!!

    :D
     
  7. Elitian

    Elitian Active Member

    Berichten:
    819
    Leuk Bevonden:
    0
    Too bad that we can't see them here.
    I really want to see them ..
    But anyways: Thanks Letsbee! ;)
     
  8. AlphaZeL

    AlphaZeL Obey your Master...

    Berichten:
    1.187
    Leuk Bevonden:
    1
    we are experiencing small difficulties with our database, the news should be up in a couple of hours...sorry for any inconvenience.
     
  9. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    ik kan ze wel gewoon zien
     
  10. Uhmmie

    Uhmmie Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Mjah zoals iedereen alweet krijgt de NGC link (duidelijk nintendo).. de PS2 heihachi (duidelijk sony).. en de xbox spawn?? Ik zeg niet dat ie niet kewl is :) maar ik had het kewler gevonden als wij SAM FISHER hadden gekregen die staat toch een stuk dichter bij de xbox :)..
     
  11. Munch & Abe

    Munch & Abe InsideGamer.nl

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan moet ie zkr gaan schieten ofzo....? Langzaam sluipen... |:-
    Sorry heur, maar Sam past dus echt NIET in deze game.
    De enige die ik misschien een plaatsje zou gunnen is een Covenant Elite; samen met zijn sword. (Alhoewel er al voldoende characters met zwaarden te vinden zijn >iig soortgelijk aan langwerpige-slash-wapens< en Nightmare dus overduidelijk de Elite overroelt met zijn zwaard... Wat ik wil zeggen is dat met Spawn een goede keuze is gemaakt, aangezien ik hem een coolcharacter vind, en nog vrij goed binnen het geheel vind passen...

    *imagine: Blinx :9 (hahahaha)

    mzzl Munch and Abe
     
  12. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    k moet zeggen dat ik de bijl een tikje ghey vind van spawn. had wat bruter gemogen.

    en een wat prominentere xbox char had gemogen. spawn heeft niet eens een game op de xbox. ik was duidelijk voor zon elite gegaan. en sam past niet helemaal in de sfeer. toch had ie niet hoeven schieten dan, aangezien ie vast wel wat martial arts sjit kan. of niet? :)

    als zwaard/mes gewoon een combat knife.

    maar jah de NGC versie is er duidelijk beter af met link. spawn is niet echt geweldig.
     
  13. CyberPunk

    CyberPunk XBW Elite member

    Berichten:
    2.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Spawn eigenlijk de enigste van de drie karakters is die in Soul Calibur 2 past..

    Link misschien een klein beetje, vind hem een beetje té kleurlijk voor Soul Calibur, maar Heihachi sowieso niet.. Heeft nog geen eens een wapen..

    Spawn is gewoon zwaar cool karakter, heeft tenminste de looks en de moves, ben benieuwd hoe dat gaat zitten met zijn kettingen en allerlei andere wapens.. Spawn is ook een beetje zoals een aantal andere karakters uit Soul Calibur vind ik.. Astaroth bijvoorbeeld.. Maar ja, meningen verschillen hier nogal over.. Kan in ieder geval niet wachten op de game.. Daarnaast heb ik een groot vermoeden dat we binnenkort een aankondiging krijgen voor een exclusieve Spawn game op de Xbox..
     
  14. shinobi

    shinobi ninja master flex

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0

    ben het helemaal met je eens wij(xbox bezitters) de coolste karakter hebben, want zeg nou eerlijk link en heihachi zijn echt gaar |:- en spawn ziet er zuperleet uit i love my xbox}:]
     

Deel Deze Pagina