Agressive Inline is nu voor 20 euro bij de FRS te koop. Op siutes en in de bladen scoort ie wel goed...wat vinden julliie ervan...is het 20 euro waard...beter dan THPS3/4?
het is beter dan thps3 en thps4 is een ripp off van aggressive inline je moet wel een doorzetter zijn om het uit te kunnen spelen
Hij is het geld zeker waard! Beter als THPS3... dat denk ik niet. Die is gewoon perfect. THPS3 speelt sneller, dat viel mij op toen ik laatst Agressive Inline weer eens uit de kast pakte. Maar ik ben een hele tijd zoet geweest met AI. Je kunt veel dingen pakken, er zijn veel en grote levels. Gewoon een goede game, 20 Euro zei je? Kopen!
Erg leuk spel, heb em ook voor die 20 euro gehaalt, en dat is het zeker waard. Ik heb nu alle levels geunlocked, maar er is nog zat te doen. Leuke game, die je 20 euro zeker waard is.
Ik denk dat ik hem toch maar niet haal. Ik denk dat ik inline-skaten veel minder cool vind dan skateboarden. En ik speel ook weinig Tony Hawk 4 op mijn broertjes Cube, dus extreme sports zijn niet echt mijn soort games. Ik ga wel Deathrow halen, die is ook lekker goedkoop bij de FRS (30 euro, min CJP en chipsding is het 23 euro).
hmm, aggressive inline is cool maar heeft niet zulke gave goed uitgedachte levels als thps4 en geeft helemaal geen beloning als je de game uitspeelt (denk aan filmpje). Dit is natuurlijk zeer nep en niet cool. ik zou voor thps4 gaan aangezien die game betere level layout heeft en dus cooler is. Ook is aggressive inline te makkelijk.
Het enige wat ik nog wil toevoegen is dat ik deze game na 2 weken heb teruggebracht voor deathrow die overigens maar 30€ is
het is niet dat ik er geen plezier van heb gehad, zeker wel maar het is een beetje flauw om geen beloningen te geven als je een game uitspeelt.
Je moet natuurlijk ook kijken naar de prijs €20,- of €70,- Ik vind THPS 4 ook een betere game. Maar AI is zeker geen slechte game, en met deze gunstige prijs erbij lijkt het mij zeker voor mensen die geen die-hard extreme sports fans zijn lijkt AI mij een betere keuze dan THPS 4
Ik vond AI niet zo leuk ik heb hem weer geruild, maar het is een mening eigenlijk vond ik hem gewoon te veel op THPS2 lijken die ik op de pc heb.
niks mis met thps2 he, dat is de master game! anway voor deze prijs is hij misschien wel een goed idee om m aan te schaffen.
Wat THPS4?! Agrressive inline is tien keer beter man! Alle tony hawks zijn echt schijtspellen... Als je een vet skate game wil kopen dan moet je echt agrressive kopen
IRC? kan ik dat eten Nah, ik kan niet meer connecten op mirc ofzo dus gebruik ik nu alleen MSN. (niet dat ik veel op irc zat hoor).
volle gheys ? AI is zeker een zeer goed spel voor 20 euro. Maar als ie 70 was zou ik 't er niet voor neerleggen.