Beste XBW lezers, ik heb jullie hulp nodig. Ik ben net begonnen met het spelletje en ik kan na een bepaalde level gewoon niet verder. Het gaat om de level Suburbs, waar ik een gebouw moet detoneren om 2 tanks tegen te houden.:{ Ik heb al veel geprobreerd maar ik kom er gewoon niet doorheen. Zou iemand van jullie mij a.u.b. kunnen helpen? Alvast bedankt!\o/
als je echt niet verder kunt : Cheat code: Hold LT+RT+back and press X,X,Y,RB,Y,LB Team Invincible Pause menu Hold LT+RT+back and press LB,LB,RB,X,RB,Y Put your life at 100% Pause menu Hold LT+RT+back and press Y,Y,X,RB,X,LB Scott Mitchell Invincible Pause menu Hold LT+RT+back and press Y,RB,Y,RB,X All Levels Pause menu Hold LT+RT+back and press RB,RB,LB,X,LB,Y Unlimited Ammo Pause menu
Hold LT+RT+back and press Y,RB,Y,RB,X All Levels Pause menu heb het net geprobeerd maar lukte niet, wanneer en hoe moet je hem precies invoeren dan?? Alvast bedankt Groeten
denk dat je misschien die ander dan maar moet proberen, maar met die cheat krijg je niet de achievements (weet niet zeker want had alle levels al)
bij mij lukt het ook niet .. ik wil hem namelijk weer verder gaan spelen waar ik was.. maar dit kan niet doordat ik per ongeluk me savegame ben verloren .. kan het uitgelegd worden hoe het werkt
Op dit moment zit ik vast op dit punt, hoe kan ik die twee tanks vernietigen. Geen idee hoe ik "die demo" moet doen. Weet jij het nog of kan iemand anders helpen. Waar kan ik trouwens de cheats invullen??? en wat is RB (ik speel dit spel trouwens op de xbox niet op de xbox360). Alvast bedankt voor jullie hulp. RichieW
hulp nodig bij Ghost Recon Advanced Warfighter Ik zit op hetzelfde punt vast, ik heb geen idee hoe ik de "demo" moet plaatsen en hoe ik de twee tanks moet vernietigen. Weet jij of jullie hoe ik dat moet doen?? Hebben jullie ook een idee waar ik de cheatcodes moet invoeren (geldt dat ook voor de xbox-versie) en wat is in de cheatcode RB. Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen, alvast bedankt. RichieW
heb een vraagje over den 2 ik zit vast met de tweede helikopter missie waar da ge terug gaat nadat die blakhawk is neergehaald en zit vast kan iemand mij helpen