Pro Evolution Soccer 2008 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Apartment

    Apartment Villa

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je wel gelijk in, vooral Cristiano Ronaldo bijvoorbeeld die ziet er magnifiek uit in PES2008, heb wel respect voor ze dat ze dat wel goed gedaan hebben maar dat is het dan ook.
     
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ik geef je groot gelijk maar heb jij beide games (gehad)?
     
  3. Apartment

    Apartment Villa

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker, ik heb altijd PES gespeeld en vooral deeltje 6 op live (meer dan 400 ranked games) maar om de bovengenoemde redenen heb ik me onlangs op FIFA08 gestort. PES2008 staat nu in de verkoop.
     
  4. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22

    kijk achter deze meing sta ik ook!

    oke huntelaar is herkenbaar, alleen valt er met huntelaar niet te spelen. :)
     
  5. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    gisteren heerlijke wedstrijden online gegamed, met berichtjes als "you are very good" als extraatje..geweldig.
    Heb me wel aan moeten passen, maar ik begin weer 1 te worden met t spel.Met het saven van mooie goal's ben ik al gestopt, want dan kun je bezig blijven..heerlijk, vooral de lange pass en dan vol op de pantoffel ! Ook de vrije trappen gaan steeds vaker erin. Ben nu bezig om het 1 keer tikken te leren,geweldig.Trouwens,om online 2 vs Com is ook leuk als afwisseling.Zeer positief van dit deel is, is dat je beter kan dribbellen tussen de verdedigers door. Ook als je passed, dan lukt dat zelfs als de ontvangende man tussen een groep verdedigers staat. De lag blijft een groot probleem.Soms connect je met iemand met 3 groene balken...goede connectie denk je dan...maar als de wedstrijd begint, dan mag ik blij zijn, dat er 2 balkjes overblijven.En ja, tijdens de wedstrijd is die bal soms hier en dan opeens weer daar...dan is t tijd om de controller neer te leggen en koffie te zetten..pech. Verder kom ik vaak in een room, zit te wachten en hoppa, wordt je eruit gekicked of verlaat hij de room...ja, maak hem dan niet aan eikel. Ingooien blijft k*t, wachten op scheidsfluit blijft k*t
    ,blauwe ballen ook k*t,sommige spelers wel erg goed, dus ook k*t.
    Weinig mensen tegengekomen die de schwalbe doen, beter natuurlijk, maar ja, die knoppencombi is ook ruk. Iemand al zn foto op een speler gezet ? ben benieuwd. Dit wordt pas een succes als je ermee online kan denk ik, hoor er nu niemand over. Gisteren pes boek gehaald, maar denk niet dat ik die ooit lees, maar hebbe hebbe hebbe.
    Later mensen, ik ga mn vriendenlijst opschonen en wat namen van deze site toevoegen, dan weet je dat...en niet komen met "ken ik jou ?"...lekker belangrijk !

    P.S. het enige wat ik van fifa lekker vind spelen, is die Ronaldhino die op de goal loopt te knallen voordat de wedstrijd begint.
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2007
  6. rawdiee

    rawdiee New Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg me maar toe: rawdiee, kunnen we keer potje doen speel het ook veel online:)
     
  7. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eigenlijk maar één vraag. Kan je nu wel je goals opslaan? In de vorige pes nl niet ffs en de pes daarvoor weer wel. Waarom konami dat er heeft uitgehaald, joost mag het weten. Ik hoop wel dat het nu weer kan anders is er voor mij geen reden om nieuwe pes te halen dan speel ik mooi pes 6.
     
  8. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Je mag mij ook wel toevoegen eXtince! Gaan we keer potje voetballen _O_
     
  9. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    jahoor!

    Zelfs nog na de wedstrijd in de samenvatting
     
  10. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lopen in PES 2008 is echt vreselijk, dat is het eerste wat ze in deeltje 9 mogen aanpassen.
     
  11. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een pak van mijn hart, nu ga ik er cker over nadenken of ik hem ga halen of niet. Thnx voor de info.
     
  12. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Tis alleen wel maximaal 20 replays geloof ik.. slaat natuurlijk nergens op, maar de meeste verwijder je later toch wel. Alleen goals achter het standbeen, omhaals en onderkantje lat laat ik staan.
     
  13. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik deed dat echt nooit, maar moest het zondag na een prachtgoal van Sergio Ramos toch écht doen :p
     
  14. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ik ben echt blij dat die functie er weer inzit.
    Kan ik al mijn mooie doelpunten aan mijn vriendjes en vriendinnetjes laten zien! :cool:
     
  15. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Helaas is de kwaliteit van de replays matig. Tip laat deze game links liggen :+
     
  16. Ashavan

    Ashavan Guest

    Heb het ook gehad met Pes, althans dit deel. De competities gingen nog wel. Maar zodra je een snelle spits had was je al klaar en had je de rest in princiepe niet meer nodig. Teamplay me aars.

    Met de ML wordt het nog erger. Na de eerste helft van het 1e seizoen kocht ik 5 nieuwe spelers. Hierdoor won ik in de 2e helft van het seizoen net zoveel als dat ik in de 1e helft had verloren en eindigde nog in de top 9 + de cup gepakt.

    Nieuwe negotiations. Kocht er weer 4-5 nieuwe spelers bij. Het seizoen er na stelde geen ruk meer voor. Al me snelle mannetjes stopte iedereen af en mijn spitsen konden met zijn 2e overal tussen door rennen.

    Ben nog niet eens online geweest, maar offline vind ik al te erg voor woorden. Heb verre van alles vermeld wat er aan schort, maar dat hebben anderen al gedaan. Ik ga ook geen fifa doen dus dat wordt een jaartje geen voetbal voor mij.
     
  17. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Helemaal mee eens.
     
  18. Joost

    Joost Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0

    JA KLOPT... en JOOST MAG HET WETEN XD
     
  19. Joost

    Joost Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar mijn vraag is...

    hebben jullie ook zo veel lag ?? iets wat ik bij andere spellen totaal niet heb ?
     
  20. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    hebben jullie die achievement van : scoor vanaf 35 meter?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina