Hey hallo, Met een vriendengroep hebben wij een Clan opgestart speciaal voor COD4...zodat we in groepverband kunnen gaan spelen etc.. Er is zelfs een speciale website voor in het leven geroepen.. www.lftn.nl Kom is langs op onze site! Wil jij je ook bij LFTN [Live From The Netherlands] aanmelden, stuur dan een mailtje naar ons via de link op de site. Wij zoeken leuke members die met veel enthousiasme COD4 gamen, dus denk jij dit te zijn zien we je graag langskomen op de site... GreetZ [LFTN]Murday Ps. Laat ook al je vrienden en kennissen weten dat wij er zijn...
Vrienden, kennissen, ook me oma? /Mod niet zo bijdehand aub... voegt helemaal niets toe Succes met je clan, gaan jullie op op Consolegaming spelen?
Ah ziet er uit als een clan met wat oudere/meer volwassen spelers. Eindelijk daar hebben we in nederland nog wel tekort aan! Mare veel succes en natuurlijk plezier met jullie clan. En als ik cod4 heb kom ik jullie vast nog wel is tegen ^^
@ Wie de schoen past: Een nieuwe member stelt op een nette manier zijn nieuwe clan voor. Is het nou echt zo moeilijk om gewoon op een normale manier te reageren?