Ey met DoA 3 moet je is met Christie de story mode uitspelen, en dan het filmpje kijken! Dan zie je haar douchen!
Dat spel is al bijna een jaar oud.. Ik denk dat iedere DOA3 owner dit al wist.. Maar bedankt voor het informeren..
Geef mij maar een actiefilmpje,de coolste animatie van DoA3 filmpje was bij jann lee,hoe die spieren er op dat beeld uitzien,zo echt maar liever actie dan een beetje bloot op het beeld
ik vind die van helena tmooist maar hoe sommigen over de doa babes praten vintek wel zielig net of die bestaan echt
De babes zijn bedacht door een gast duz tuurlijk vinden jongens ze geweldig...Kijk als mensen realiteit v fictie niet kunnen onderscheiden..daz wel zielig
vooral die japanners vallen op die getekende vrouwens. er ligt echt masterlijk veel prOn anime in die winkels daarzo
dat met die spieren van Jann Lee he, als hij zijn spieren spant dan zijn er 2 seconde ofzo waarbij je echt denkt van wow, lijkt net echt, dat zijn volgens mij ook echte beelden maar die zijn gwoon gemixed met de tekenbeelden...
wij houden hier meer van de vrouwelijke rondingen die net echt lijken maar goed, smaken verschillen. (j/k)
hey knuppelkut, ik reageer toch op die eerdere reactie van iemand die zei dat het net echt leek, die spieren van jann lee, moet je is leren lezen... edit: en daarbij, dat jij nouw zit te geilen op die virtuele rondingen daar kan ik ook nix an doen, get a life...
j/k betekent just kidding Maar die was van mij die post dat het net echt leek,en nee niet dat ik op mannen val(om het netjes te zeggen)maar gewoon dat de graphics daarbij gewoon zo mooi waren en dat het echt leek,en of er nu spieren of blote vrouwenlichaamdelen opstaan,echter maakt het het niet